SALAINEN TAIVAS AVAUTUU.

3

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei missään muodossa. Kaikki se mikä silmien edessä tapahtuu kuolee. Lehdet putoavat puusta, kuolevat. Ihmiset vanhenevat, kuolevat. Eläimistä ei kai kannata sanoa mitään. Katso luontoa. Siellä ei ole pahaa, vaikka syödä täytyy.

"Taivas", oli juuri se, mitä ihminen tiesi. Ei edes sitä, että maa on pallo. Lopettakaa jo höpinä, ei ole mitään ukkoa, joka heräisi "ikuisesta unestaan" luomaan ihmistä. Tekeisi sen niin huonosti, että ihminen ei opi tai tajua. Tajua mitä? Totella tekijäänsä. Huonosti luotu siis.

Miksi joku, joka on ikuinen, ryhtyisi tähän? Ei mitään järkeä!

• Taivasten Valtakunta on ihan todellisuutta.
      Vaikka se onkin näkymätön vielä, niin sanotun poisnukkumisen yhteydessä se avautuu kyllä. Olen itse kokenut sen, sillä olin kuollut kolmen lääkärin toteamana.
      Minun olemani joutui niin sanottuun painelaaksoon, josta ponnistelin ylös ja siirryin Taivaan vastaanottoalueelle, jossa oli kolme vastaanottajaa. He kyselivät nimeäni olenko valmis jo jäämään? Sanoin minulla olevan kaksi pientä lasta, jotka tarvitsevat vielä isän. He suostuivat palauttamaan minut takaisin elämään.
      En kuitenkaan jaksa kaikkea kokemaani kirjoittaa, pitäisi niin pitkästi kirjoittaa.

• Raamattu, korkeamman älyn kirja.
      Jokseenkin kaikki, mitä Raamattuun on kirjoitettu on vertauskuvannollista ilmaisua. Kirkon korkeinkaan johtajuus ei sitä tunnu käsittävän. Yleensäkään he eivät ole perillä Raamatun kirjoituksista, sillä heille ovat tärkeimmät ns. kirkkoisät ja heidän kirjoituksensa. Miten köyhiä he ovatkaan ja sanovat olevansa rikkaita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

🤗
      Ikävä
      52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe