Pihlajasaari

Anonyymi

Minkälaista on pihliksessä.Onko rauhallista soppea kesäpäivän vietttoon yliikäiselle ja ylipainoiselle.Autoton kun olen niin ei muualle viitsi lähteäkkään.

13

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostaisi itsekin tietää. En ole koskaan käynyt mutta suunnitelmissa olisi

• Anonyymi

niin onko pihliksessa ollut ketään tänä vuonna? pitääkö meri kylmänä?

• Anonyymi

Lauantaina kävin ja melkoinen tuuli, naturistipuolella oli vaan huoltomiehiä mönkijöiden kanssa.

• Anonyymi

Se naisille aidattu alue vie parhaat paikat.

• Anonyymi

Onko Pihliksessä naiset rajattu omalle alueelleen??? Eikö siellä enää olla naiset ja miehet vapaasti sekaisin?

• Anonyymi

Ei ole rajattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole rajattu.

Ei olekaan. On aidattu sellaisella metalliverkkoaidalla. Vihreää aitaa. Kummasti vaan tuntuu miehiä häiritsevän.

• Anonyymi

Kumma kun ei mitää asiaa tule vaikka väkeä lienee paljonki.
      Joitai paikoilt juttua tulee useinki toki jotkut käyvät omaa monologiaansa siellä.

• Anonyymi

Kiinnostaisi minuakin ; ) Itse 53 ukkomies, kelpaisiko seura?

• Anonyymi

Brasilialaisnaisen tutustuminen Helsingin Pihlajasaaressa sijaitsevaan nudistirantaan oli ahdistava kokemus, Helsingin Sanomat uutisoi.
      Brasilialainen Camilla Loreta oli lähtenyt Helsingin Pihlajasaaren nudistirannalle ystävänsä kehotuksesta, HS kirjoittaa. Ystävä oli kertonut, että rannalla voi olla myös alasti.

Brasilialainen ei kuitenkaan ehtinyt olla rannalla kuin hetken, ennen kuin ensimmäinen mies lähestyi häntä. Nainen kuvailee lähestymistapaa hieman aggressiiviseksi.

– Hän tuli liian lähelle ja puhui koko ajan suomea, Loreta kertoo Helsingin Sanomille.

Pian tämän jälkeen Loretaa lähestyi toinen mies. Molemmat miehet pysyttelivät kuitenkin hänen lähituntumassaan ja tuijottivat, nainen kertaa tapahtunutta.

Ahdistavilta tuntuvien tuijotusten takia Loreta päätti lähteä paikalta.

– Menin piiloon pukeutumaan ja kun katsoin taakseni, näin miehen, joka viimeisenä lähestyi minua, masturboivan kauempana. Samalla hän tuijotti minua.

– Se oli todella kamalaa. Olin siellä yksin ja lähes alastomana. Minua pelotti, Loreta kertoo lehdelle.

Brasilialaisnainen ilmoitti tapahtumasta hätäkeskukseen. Helsingin poliisi on vahvistanut, että maanantaina on tehty ilmoitus itsensäpaljastajasta Pihlajasaaressa. Miestä etsittiin saaresta tuloksetta.

• Anonyymi

Suomipojat näki ekan kerran tummeman tytön nakuna... ja ei kun tönkköön suomalaiseen tapaan,kun ei osata sanaakaan englantia,niin tottakai
        -TUMPULLE...😆

• Anonyymi

Juuri noiden örveltäjien takia se aidattu alue tehtiin sinne. Tosin ei se aita kuin noin puolitoista metriä korkeaa teräsverkkoa eikä haittaa näkyvyyttä.

• Anonyymi

Ei kaikkien hienohelmojen ja pyhimysten kannattaisi mennä saarelle ollenkaan, kun siellä ihan totta voi nähdä toisen ihmisen alastomana, eikö olekin kamalaa. Johan sitä on hätäkeskukseen soitettava, kun kullitkin heiluvat jo ihan hajuetäisyydellä! Herranjumala, kyllä on varmaan kamalaa. Itse siellä käyneenä olen todennut todellisuusen olevan aika kuollutta, harvoin näkee mitään elävää lihaa. Suosio meni aitojen myötä, nyt kun ihmiset on kuin eläimet korkeasaaressa.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7741
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      30
      3007
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      343
      1932
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      275
      1587
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      127
      1371
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1189
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1102
    8. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      1026
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      21
      992
    10. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      82
      951
    Aihe