Jeesus valehteli sanoessaan

Anonyymi

Että pyytäkää mitä tahansa minun nimessäni niin saatte se. Ei ole toteutunut tuo pyyntö, ainakaan minun kohdalla. Helppohan se on luvata mitä tahansa joka ei kuitenkaan toteudu. Jumala vasta kun vastaa ja jos vastaa. Ihan oman onnen nojassa täällä ollaan. Kukaan ei auta kun on vaikeaa. Ei tule apua vaikka kuinka rukoilee. Kyllä se on jumalalla helppoa. Osaa luoda koko universiumin mutta kun pyytää apua rukoilemalla niin apua ei saa. Ihan turha pyytää yhtään mitään. Aivan turha :(

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä rukoilemisessa tulee olla ehto, että pyyntö on Jumalan tahdon mukainen.

      Ja tämä on se uskallus, joka meillä on häneen, että jos me jotakin anomme hänen tahtonsa mukaan, niin hän kuulee meitä. 1 Joh. 5: 14.

      • Anonyymi

        Turha on siis pyytää apua rahaongelmin sillä tämä ei ole jumalan tahdon mukaista. Kuka sitä rahaa nykyään tarvitseekaan? Elämähän on ilmaista, ainakin pk- seudulla.


      • Anonyymi

        Kyllä voi pyytää jokapäiväistä leipää, johon sisältyy myös talous. Rkoilemme jo Isä meidän - rukouksessa!


      • Anonyymi

        "Kyllä rukoilemisessa tulee olla ehto, että pyyntö on Jumalan tahdon mukainen."

        Sellaista ehtoa Jeesus ei asettanut vaan termi oli kaikessa yksinkertaisuudessaan "mistä asiasta tahansa":

        "Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa."


    • Anonyymi

      Miksi se on niin, että silloin kun tarvitsee apua, niin harvemmin sitä saa. Kärsimyskö tekee ihmisestä onnellisemman? Ei tee, vaan katkeran. Helppohan se on hymyillä, kun on rahaa ja asiat on hyvin. Ongelmista ei saisi puhua, pitää vaan teeskennellä, että kaikki on hyvin vaikka tekisi vain mieli tappaa itsensä. Miten nöyrä pitää olla, ennenkuin saa apua? Vuosikausia on jo rukoiltu, eikä tilanne ole muuttunut miksikään. Kyllä se on helppo sellaisen sanoa, että jatka vain rukoilemista, jolla ei ole yhtä vaikeita ongelmia, mitä itsellä on.

      • Anonyymi

        Itse se muutos täytyy tehdä, ei jumala siinä auta. Jumala osaa luoda universiumin, mutta sinun ongelmat eivät kiinnosta häntä, eivät ne kiinnosta jeesustakaan. On se kumma, kaikki on vain sinun omaa syytäsi. Tämähän se kivalta tuntuukin, kun on masenutunut ja ahdistunut, eikä saa apua, ei sitten mistään. On se kiva elää elämäänsä, kun ei saa apua ihmisiltä, eikä jumalalta, keneltä sitä apua sitten saa?
        Kenellekään ei anneta suurempaa takkaa, mitä hän jaksaa kantaa. ei pidä paikkaansa, liikaa taakkoja on jo tullut minulle tämän elämän aikana. Yhtä helvettiä tämä elämä on.


    • Itsekäs ihminen ei saa yhtään mitään , ruokaa on ja katto pään päällä , mitä muuta sitävoisi toivoa ? Rakkautta riittää jaettavaksi ja ???

      • Anonyymi

        En tiedä yritätkö auttaa vai pilkata? Itse olen kiltti, auttanut muita enemmän, kuin minua on autettu. Mitä olen saanut takaisin? Helpon elämänkö? Päinvastoin. Tässä raha- ja statuskeskeisessä maailmassa olen vain pelkkä luuseri. Pahemmalta tuntuu vuosi vuodelta, kun rukoilee, mutta mikään ei muutu. Tämäkö se elämän tarkoitus on? Kärsiä ja kärsiä vain lisää. Ei jumalaa kiinnosta minun ongelmat, ainakaan apua ei kuulu. En minä enää mikään teini ole


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä yritätkö auttaa vai pilkata? Itse olen kiltti, auttanut muita enemmän, kuin minua on autettu. Mitä olen saanut takaisin? Helpon elämänkö? Päinvastoin. Tässä raha- ja statuskeskeisessä maailmassa olen vain pelkkä luuseri. Pahemmalta tuntuu vuosi vuodelta, kun rukoilee, mutta mikään ei muutu. Tämäkö se elämän tarkoitus on? Kärsiä ja kärsiä vain lisää. Ei jumalaa kiinnosta minun ongelmat, ainakaan apua ei kuulu. En minä enää mikään teini ole

        Raha ja status elämä kuuluu pirulle eikä Jumalalle eli mikä olikaan ongelmasi?


      • Anonyymi

        Et osaa lukea tai et ymmärrä suomea, niinkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa lukea tai et ymmärrä suomea, niinkö?

        Mikä on ongelmasi?


      • Anonyymi

        Sinulla se ongelma on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla se ongelma on.

        Jaa minkälainen jos saan kysyä? Tarkoitin lähinnä aloittajan ongelmaa mistä moinen alakuloisuus johtuu todella mutta sinä et taida olla hän?
        Koen kylläkin totuudessa elämisen mahtavaksi ja ongelmattomaksi , jokainen hetki on siunaus ja täydellinen.


    • Anonyymi

      Ehkä se ei sovi sulle - vielä.

    • Anonyymi

      Paavali sanoo että tyytykää alhaisiin oloihin. Kun on ruoka, vaatteet ja asunto ja elämän perustarpeet, se riittää. Ei edes maan ekologia kestä että 8 miljardia elää rikkaasti.

    • Anonyymi

      Ei ole yllätys jos olet pettynyt rukouksen voimaan. Tilastollinen faktahan on se, että rukouksella ei ole MITÄÄN vaikutusta todelliseen (havaittavissa olevaan) maailmaan. Mielikuvitusmaailmaan voi kukin kuvitella vaikka minkälaisia vaikutuksia, jos siis sellaiseen on halukas.

    • Anonyymi

      Pitää oppia kuuntelemaan vastauksia;
      Jumala avaa ovia kuuntelevalle.
      Onko apu siinä, että menet opiskelemaan uuden ammatin ja sitä kautta saat uuden työn ja palkkaa, jolla pystyt tulemaan toimeen?
      Onko apu siinä, että vaihdat paikkakuntaa, ja etsit paikkakunnan, jossa on pienemmät kulut elämiseen?
      Jos sinulla on terveysongelmia, hae rohkeasti apua niihin, jotta tulet työkykyiseksi!
      Kuuntele Jumalan ääntä sisimmässäsi; mitä hän kehoittaa sinua tekemään?
      Ei Jumala soita ovikelloasi ja tuo rahaa sinulle, vaan hän ohjaa sinua löytämään ratkaisut elämäsi ongelmiin - kuuntele ja etsi ja katso, mistä vastaus löytyy!
      Jos tarvit parempi palkkaisen työn tullaksesi paremmin toimeen, etsi TE keskuksen ilmoituksista, kirjaston lehdistä, mistä se löytyy; silmät ja korvat ja sydän auki, missä on se uusi elämän parempi alku, johon sinun pitää hakea, mennä ja lähteä, muuttaa tai opetella uutta - lähde liikkeelle, siihen Jumala sinua kehoittaa; älä jää vaikeroimaan, vaan katso, mitä Jumala sinulle osoittaa!
      Rohkeutta lähteä liikkeelle ja muuttamaan elämäsi olosuhteita: 'Lopeta vaikerointi ja katso, minä osoitan sinulle tien, joka on hyvä tie, rohkeutta; sinun pitää lähteä liikkeelle, minä panen sisimpääsi ajatuksia uusista mahdollisuuksista, lähde rohkeasti liikkeelle; älä jää paikallesi.'

    • Ei tuo kohta tosiaan toimi täysin välittömällä ja konkreettisella tavalla. Itse olen sitä mieltä, että se pitää kytkeä pariin muuhun raamatun jakeseen.
      Uskokaa jo saaneenne sen mitä pyydätte ja Teidän pitää tulla lasten kaltaisiksi.
      Lapset usein leikkivät omistavansa koko maailman ja kaikki sen tavarat ja leikkivät niillä kuin ne olisivat heidän omiaan. Itse en enää viitsi paljoa rukoilla kun saan LAPSENOMAISESSA MIELESSÄ kaiken rukoilemattakin. Yritän esim. perustaa joka päivä leikkimielisesti erilaisia juttuja. Netistä on paljon hyötyä. Löytyy esim. amerikkalaisia generaattoreita, joilla voi generoida itselleen UUDEN PUOLUEEN NIMEN, YRITYKSEN NIMEN, UUDEN ROOLIHAHMON NIMEN jne.
      Olen perustanut mm. viisi puoluetta, useita joukko-osastoja, virastoja, Kahdeksan imperiumia ja kaikenlaisia juttuja.

      Tärkeitä seikkoja tiellä tuohon onneen oli, että kävin Israelissa 1996 ruokousmatkalla, Vapaakirkossa 2002, Jehovan todistajissa 2003, Kristuksen Ilmestyminen 2003, Messiaaninen Bethesda foorumi 2008, Koraaniin tutustuminen ja Hare Krishna liikkeen kirjoihin tutustuminen. Iankaikkisen Isän ILmestyminen 2013 jne.

      Rahaa olen myös muille jaellut enemmän kuin lompakko sietää, mutta OLEN TÄYSIN TYYTYVÄINEN SIIHEN LOHDUTUKSEEN, JONKA OLEN SAANUT ELI ETTÄ ITSE OMIN KÄSIN JA OMIN TOIMIN PITÄÄ KAIKKI PERUSTAA JA TYÖTÄ TEHDÄ ITSE SEN ETEEN ETTÄ TULEE ONNELLISEKSI.

      Uskon jopa olevan mahdollista omistaa koko Galaksi sekä luoda uusia aurinkokuntia ja galakseja. Ei mikään ole mahdotonta, mutta aivan konkreettista ja tämän päivän juttua kaikki ei voi olla. Sormia yhteen napsauttamalla ei tapahdu mitään. Tosiasia on näet, että Saatana omistaa kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston ja antaa noita asioita loistoa ja valtakuntia maailmallisia vain niille, jotka häntä palvovat ja kumartavat eli saatanaan sitoutuneille.

      • Saatana on tarkoitus sitoa joskus vuoden 3333 jKr paikkeilla ja alkaa Herran päivä eli tuhatvuotinen valtakunta. Mutta sitä ennen Saatana hallinnee vielä yli 1000 vuotta maailman valtakuntia. Joudumme murehtimaan ja itkemään vielä tuhannen vuoden ajan, mutta ruumiin ylösnousemuksen jälkeen (3333 jKr?) saattaa olla mahdollista jokin konkreettinen voitto.
        Hyväksikäyttäjiä tässä nykyisessä maailmanajassa löytyy ja Jehova onkin sanonut minulle, että mun tulee sulkea lompakko kaikilta muilta asukkailta ja tuon ohjeen hän on saattanut antaa myös monelle muulle?


    • Anonyymi

      Herra on suvereeni hallitsija. Saatanan valta on täysin riippuvainen siitä, mitä vapauksia Herra hänelle kulloinkin antaa. Saatana saa tehdä vain sen, mihin hän saa Jumalan luvan - ei yhtään enempää. Jobin kirja kertoo tuostakin asiasta aika selvästi.
      Mikäli saatana hallitsisi täällä, kaikki ihmiset olisivat jo tuhotut ja maa olisi tuhottu!
      5. Moos. 10:14

      Katso, taivaat ja taivasten taivaat, maa ja kaikki, mitä siinä on, ovat Herran, sinun Jumalasi
      Ps. 24:1

      Daavidin virsi. Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja ne, jotka siinä asuvat
      1. Kor. 10:26

      sillä: "Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on".

      • Anonyymi

        Ei yhtään enempää.
        No, onpa kommentti.
        Miksi avuntarvitsijalle ei anneta onnelista elämää? Monet kärsivät koko elämänsä lapsesta kuolemaan asti. Onko tuo reilua? Moni rukoilee koko elämänsä, saamatta koskaan apua, onko tuo oikein? Saatanako tämän epäonnen takana on? Vaiko jumala, joka ei enää välitä tai ole koskaan välittänytkään?


    • Anonyymi

      Kol 2:

      15 Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

      • Anonyymi

        Isä meidän, joka olet taivaissa.
        Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
        Tulkoon sinun valtakuntasi.
        Tapahtukoon sinun tahtosi,
        myös maan päällä niin kuin taivaassa.
        Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
        Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
        niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
        jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
        Äläkä saata meitä kiusaukseen,
        vaan päästä meidät pahasta.
        Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.


    • Anonyymi

      Olette hieman hölmöjä.

      Jumala on satua ja höpötystä. Onhan se selvää ettei tälläinen heppu pysty auttamaan.

      • Anonyymi

        Taikauskosta käsin on helppo haukkua uskovaisia!


    • Anonyymi

      Toiset saavat rukousvastauksia ja kokevat myös Hengellisiä kokemuksia ja toiset kuten minä, eivät koe mitään.

      Puolestani on rukoiltu, mutten ole koskaan kaatunut.
      Olen jonossa rukoillut = Jeesus jos sinä haluat kaataa minut, niin kaada, mutta kenenkään mieliksi en itse ala kaatua.

      Rukoilin veljelleni hyvää aviovaimoa ja sellaisen hän myös sai. Tämä on suurin rukousvastaus jonka olen saanut. Omalle kohdalle ei ole tullut mitään vastauksia

    • Ei Jeesus ole valehdellut mitään .Itsekkäitä pyyntöjä meillä ihmisillä riittää .On raha pyyntöjä ..on puolisoa kun se ei löydy .Luulemmeko tietävämme paremmin kuin Jumala .Itsekkin olen joskus pyytänyt rahaa väärällä motiivilla ja olen huomannu ,että kun lauuseen on saanut sanottua niin Pyhä Henki sekunnissa näyttää itselleni tuon itsekkyyden kuin tuulahduksella nopeasti .Sen tajuaa heti ,että ei mennyt putkeen,mutta on sitten toisinkin .
      Raha on joskus loppunut ja olen sitten täydellä sydämmellä koko olemuksellani ladannut sielun syövereitä myöten ,että ...nähdäänkö Jumalan mies kerjäämässä kadulla (raamatullinen sana) ja tuon kun sanoin niin iltapäivällä tuli porukkaa kylään ja sanoi ...on sellainen tunne ,että tarttet rahaa ja kohta oli kasa seteleitä keittiön pöydällä .Näin on käynyt muutaman kerran .
      Jumala toimii ,mutta sellainen turha kitinä ja turhuus ..se on enempi lapsellista ja itsekkin olen siihen syyllistynyt.

    • Sitten moniin asioihin on vastattu ja uskon ,että on myös rukous auttanut muitakin ja ne rukoukset tulee erityyleillä .Se on sitä opettelua tutkimaan Hengessä kaiken ja myös toimimaan Pyhää Henkeä kuunnellen ja Hän on herkkä ja sen herkkyyden suhteen saattaa katkaista ihminen olemalla lihassa eli toimimalla vastoin Jumalaa ja Henkeä.Se lihassa vaeltaminen etäännyttää Pyhyyden ja kuinka tulla takaisin tuohon yhteyteen ...rukoilla ..pyytää anteeksi ja pyytää voimaa ,että pysyy Hengen ohjauksessa .Sen yhteyden tuntee selvästi ja Hän suojaa lihallisilta ajatuksilta jopa katkaisee ja estää ne yms yms asioita ja samalla alkaa toimimaan ne Pyhän Hengen lahjat ,mutta lihassa kulkiessa ne sammuu kuin saunalyhty tuulessa .Siis opettele jos et osaa ja se on herkkää se kulkeminen Hengessä.
      Hengessä kun kuulet puheen niin se tulee Jeesukselta ja se on totta ja hyvää .Jeesus sanoo ,että Hänen lampaansa kuulevaat Hänen äänen ja siihen tulee pyrkiä ja oppia tuntemaan ja eroittamaan ne vastustajan väärät ns heitot ,mutta muutamilla asioilla huomaa ja tuntee Kuninkaan .

    • Anonyymi

      Rukouksiin vastataan, eikä kuulu kysellä mitä saa pyytää.
      Tyydyn osaani, juuri kuten neuvotaan - elatus ja vaatteet.
      Taloudellinen vahvistaminen merkitsisi perheelle.

    • Anonyymi

      Olen pohtinut että valehteleeko Aku-Ankka koskaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe