HS otsikoi että rakennusyhtiöillä kädet täynnä keskeneräisiä asuntoja joten mistä ostajat.
Tämä tarkoittaa että joku Sipilä taas kerjää maahanmuuttoaaltoa ja sossu maksaa sijoittajien asuntosijoitukset toimeentulotuella !
https://www.hs.fi/talous/art-2000006143947.html
Uutta maahanmuuttoaaltoa jo puuhataan.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ennen talot rakennettiin asukkaita varten nyttenmin rakennusliikkeitä varten,
https://www.aamulehti.fi/uutiset/suomi-pyrkii-varautumaan-jopa-100-000-turvapaikanhakijan-aaltoon-migrin-pitaisi-neuvotella-maakuntien-kanssa-mutta-ennen-sote-lakeja-ei-ole-neuvottelukumppania-201117887
"Suomessa on tällä hetkellä noin 8 000 vastaanottokeskuspaikkaa. Suomi varautuu 100 000 turvapaikanhakijan tuloon. Luku on sisäministeriön määrittelemä. 100k on aika tyypillinen länsieurooppalainen määrä suhteessa asukaslukuun. Jokaisella vastaanottokeskuksella on oma suunnitelmansa paikkamäärän lisäämisestä ja hätämajoituksesta. Kyllä me siitä sadastatuhannesta selviämme. Tulevien maakuntien tai kuntien pitää luoda kiinteistörekisteri, jotta vapaat kiinteistöt löydettäisiin heti. Migrin Kimmo Lehdon sanoin."
6.8.2018 Aamulehti- Anonyymi
Sipilä oli myöhässä
joku toinen oli jo aiemmin
hoitanut asian.
Suomeen oli tullut silloin
yli puolet v 15 tulijoista. - Anonyymi
En halua selvitä 100 000 matusta. Teen valtiolle taksvärkkiä n 6kk joka vuosi. En halua työskennellä enää sekuntiakaan ilmaiseksi sillä tämähän menee jo kommunismin puolelle !!!
- Anonyymi
Turvapaikanhakeminen on hyvä bisnes suomalaisille poliitikoille. Mitäs siitä luopumaan
2015 tehtiin hyvät massit majoitusbisneksellä (Luona yms.) Näissä mukana oli ja on kotimaisia pitkän linjan poliitikkoja kuten Ulpu Iivari (SDP). Tällaista porukkaa äänestämällä rahasi menevät Lähi-Idästä maahantuotujen sandaalimiesten elatukseen. - Anonyymi
laillistettua ihmis kauppaa samalla kun jälki hoito jää veron maksajien syliin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393