Uskotko kaukoparannukseen ?

Anonyymi

Telkkarista tulee liv kanavalta ohjelma, jossa on kaukoparantaja.
Oletko sinä koskaan ottanut yhteyttä näihin parantajiin ?
Pitäisköhän soittaa ?

42

98

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soita puhu nopeast, että pääset ilmaiseksi. Palstalaiset kuuntelee. ;)

• Anonyymi

En todellakaan soita.
        Nainen lähetteli virtauksia joka vaivaan.
        Oli vatsasyöpää suolistovaivoja ja ties, vaikka mitä.
        Itselläni lonkkakipuja, johon olisin voinut pyytää apua.
        Taisi tulla näitä virtauksia minunkin luo, koska jotenkin on niin kuin helpottanut tuo kolotus.
        Aamusuihku auttaa ja jos ei niin sitten ei.

• Anonyymi

kyllä jos ei mitään näkyvää näkyvää vikaa vikaa oo
      jjj

• Anonyymi

Äitini tutulla oli syöpä. Ei asettunut lääkehoidolla. Tri antoi kuolemantuomion. Kävi kaukoparannuksessa Lahdessa ja seuraavaan käyntiin kasvain oli hävinnyt. Tämä tapahtui 40 v sitten. Ei kuollut syöpään se rva. En tiedä mihin uskon. Sellaista on, jota emme voi selittää, mutta huijareita vielä enemmän.

• En voi muuta kuin ihmetellä että nuo ihmisten hädällä rahastavat huijarit saavat mainostaa valheitaan telkkarissa.

• Humpuukia minunkin mielstäni nämä kaukoparannukset ja muut ihmisten kaatajat.

• Anonyymi

Kyllä tuli outo olo, kun tuota parantajaa ja hänen ohjeita kuuntelin.
        Voitko kuvitella, että tämä nainen kertoi että hän saa yläkerran konttoripäälliköltä viestejä mitä hän sitten antaa näille sairaille soittajille.
        Kädet heilui, kuin ison orkesterin kapellimestarilla. Näki jonkun vatsaongelmaisen naisen suolistoon, ja ihan pokkana selitti että nyt näkyy olevan ohutsuoli kirkas.
        Pakko tiirailla huomenaamusella liv kanavaa, jos jollain olisi näitä lonkkakipuja aamuherätyksen jälkeen.
        Tai sitten tekstiviesti taivaaseen, niin tulee halvemmaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuli outo olo, kun tuota parantajaa ja hänen ohjeita kuuntelin.
        Voitko kuvitella, että tämä nainen kertoi että hän saa yläkerran konttoripäälliköltä viestejä mitä hän sitten antaa näille sairaille soittajille.
        Kädet heilui, kuin ison orkesterin kapellimestarilla. Näki jonkun vatsaongelmaisen naisen suolistoon, ja ihan pokkana selitti että nyt näkyy olevan ohutsuoli kirkas.
        Pakko tiirailla huomenaamusella liv kanavaa, jos jollain olisi näitä lonkkakipuja aamuherätyksen jälkeen.
        Tai sitten tekstiviesti taivaaseen, niin tulee halvemmaksi.

Minä olen kerran pätkän katsellut ja se riitti. Uskomatonta että jotkut epätoivoiset tarttuvat tuohonkin ruohonkorteen ja kun katsoo niitä ennustajien ilmeitä heidän ennustaessaan miettii mitähän oikeasti heidän päässään liikkuu.......

• Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

Minä olen kerran pätkän katsellut ja se riitti. Uskomatonta että jotkut epätoivoiset tarttuvat tuohonkin ruohonkorteen ja kun katsoo niitä ennustajien ilmeitä heidän ennustaessaan miettii mitähän oikeasti heidän päässään liikkuu.......

Juu ja miten rahastetaan heidän kustannuksella.
        Kyllä ihmiset sortuu kaikkeen älyttömään, mitä on tarjolla.
        Miten ihmeessä näitä ohjelmia saadaan esittää ?

• Anonyymi kirjoitti:

Juu ja miten rahastetaan heidän kustannuksella.
        Kyllä ihmiset sortuu kaikkeen älyttömään, mitä on tarjolla.
        Miten ihmeessä näitä ohjelmia saadaan esittää ?

No sitä sopii kysyä. Kuka vaan voi alkaa ns ennustajaksi ja rahastaa ihmisten hädällä.

• Anonyymi
        siilivain kirjoitti:

No sitä sopii kysyä. Kuka vaan voi alkaa ns ennustajaksi ja rahastaa ihmisten hädällä.

10 minuuttia n. 40 €. Eli 60 min on parhaimmillaan yli 200 €.
        Astral-tv:ta olen uteliaisuuttani seurannut joskus aamulla.
        Olen ihmetellyt sitäkin, kun useimmat osaavat termistönkin.
        Vakioasiakkaita.

Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakioasiakkaita.

Beng

No jo on kallista parannusta.
        Tuli sääli sitä vatsasyöpää sairastavaa naista, jolla ilmeisesti kovat kivut ja niihin halusi apua.
        Rentoutusohjeet ja oikea tapa hengittää, sen hän osasi selittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Vakioasiakkaita.

Beng

Edesvastuutonta alkaa syöpäpotilaille ohjeita jakamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No jo on kallista parannusta.
        Tuli sääli sitä vatsasyöpää sairastavaa naista, jolla ilmeisesti kovat kivut ja niihin halusi apua.
        Rentoutusohjeet ja oikea tapa hengittää, sen hän osasi selittää.

Sitähän opetettiin/harjoiteltiin jo neuvolan synnytysvalmennuksessa, eikä maksanut mitään.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Sitähän opetettiin/harjoiteltiin jo neuvolan synnytysvalmennuksessa, eikä maksanut mitään.

Mä en ole työesteiden takia päässyt osallistumaan synnytysvalmennukseen, mut lapsi on putkahtanut ulos kuiteskin terveenä. Sitten liityin ay- liikkeeseen.

• Anonyymi

Palstalainen jos riivaaja häiritsee sinua niin ota yhteyttä Pirkko Jalovaaraan.

• Anonyymi

Pirkko on tsamaani, noituu ihmisiltä rahat itselleen kunnes kirkko kielsi pakanamessut ja verottaja puuttui rikolliseen toimintaan.

• Rahalla on voimaa.

Jos joku ei parane, niin syytetään häntä itseään, ettei hän jaksanut uskoa paranemiseensa tarpeeksi vahvasti.
      Itsesuggestion avulla jotkut voivat tuntea kipujensa lieventyneenkin, kun uskovat hömppään, josta ovat kalliisti maksaneet.

• Anonyymi

Lasten ja lastenlasten pitäisi laittaa soittokielto /numernesto mummon puhelimeen. Ei pkle 3.59 minuuttihintaa kenenkään pehva kestä. 70€/kk normaalilaskun päälle.

• Mummolla on itsemääräämisoikeus eli ei kenelläkään ole eoikeutta laittaa soittokietla jos mummo ei sitä halua :D. Vasta sitten kun suojeluperiaate ohittaa itsemääräämisoikeuden tämä käy.

• Anonyymi

Henkistä hätää voi puhelimessa auttaa, muttei fyysisiä.

• Anonyymi

Jos ei pihasauna, tervaviina, vihta-vasta ja lähihieronta auta, tauti on tohtorien ulottumattomissa.
      Mitä tulee muuhun niin aku-ankkaankin saa uskoa, jos helpottaa.

• Anonyymi

Uskotteko KAUKORAKKAUTEEN ?

• Siihenkin paremmin uskon.
        Nimi ei tarvitse välttämättä olla Kauko.

• Anonyymi

Uskon että elämä ja sattumat antaa ja ottaa. Ei siihen ole oikeastaan välimuotoja. Tai jos tahtoo jäädä paikalleen stabiiliksi, onhan sekin jotain.

• Anonyymi

Ihmettelen, miten nämä Tv-kanavat sallivat tuollaisen huijaamisen kanavillaan. Rahastavat hyväuskoisilla höppänöillä = naisilla rahaa, keksimällä naurettavia satuja soittajan elämästä. Eivät he tietenkään mitään tiedä !! Älkää olko hölmöjä.

• Anonyymi

Valitettavasti suurin osa naisista on hölmöjä, johon ei ole parannusta edes etä loitsuina.
        Haluan uskoa että palstalla on viisaanpia.

• Anonyymi

Toimii. Parannettavankaan ei välttämättä tarvitse tietää tapahtumasta mitään, eli parannettava voi olla tajutonkin. Parantuu, jos kohtalossa ei ole sellaista mikä estäisi parantumisen.
      Rahastajat 99.99999% huijareita.

• Anonyymi

Uskon vahvasti että jumala parantaa,
      mutta sitä ihmetelen miksi jumala ei paranna kaikkia,

ihmeitä todella tapahtuu,

• Ja miksi Jumalalle pitäisi maksaa siitä.
        Silloin, kun raha näyttelee jotain osaa, niin huijaustahan se selvästikin.

• Anonyymi

Kerrassaan ja kertakaikkisesti en usko kaukoparannukseen.
      Heikunkeikku

• Anonyymi

Oikein, ei mihinkään kaukoparannuksiin kannata uskoa, jos ei ole parannustapahtumasta järjellä käsitettävää kokemusta.

• Anonyymi

Ladatkaa ASTRAL-video jossa mies kysyy isäsuhteesta. Hyvänen aika mitä vedätystä, tuon naisen osalta.

• Anonyymi

Minä parannan teidän ilmatteeksi.
      Tässä näin, nyt läksi mikroaalto sykäyksiä rähmä käpälistäni.
      Tunnethan jo sykäykset ja menet nurin?
      Pysy hetki makuulla ja hoipertele pystyyn, olet kuin uudesti syntynyt.
      Tämä oli ilmaisnäyte. Lasku tulee 4 kuukauden välein.

• Anonyymi

Ihan höpö höpö juttuja!!!. Olen kattonu ja ihmetelly miten nää saa toimia!!!. 🤔! Ja mihin heidän puheet perustuu oikeesti mistä oppi tulee 🙄! Voihan olla et oon väärässä!!!. Ja kyllähän ihminen hädän hetkellä tarttuu kaikenlaisiin oljen korsiin!!!.

• Anonyymi

Voiko joku ystävällisesti ladata videon;

ASTRAL-tv ISÄSUHDE.

Lauri Lokin yotube.

Kiitos, itse en osaa.

• Anonyymi

Sanna Ukkolan soitot ko. kanavalle myös kiinnostaa.

• Anonyymi

Melkein 4€/minuutti. Hyvänen aika, eikö viestintäministeri voi puuttua asiaan.

• Anonyymi

En ensin lukenut koko ketjua, mutta 72-vuotias kahvituttuni eilen jutteli: Hän oli soittanut ko, nroon, 3 ekaminuuttia ilmaista ja kun hän oli puhunut sen päälle vielä 2,5 niin tuli puhelulle n. kympin hinta.
      Hän sai vuosien jäytävään selkäsärkyyn ohjeet, on siis ihan kaikkensa tehnyt jo asian hyväksi leikkaus, laihdutus, monen sortin kuntoutus mukaan lukien. Itsekin nyt kertoessaan hvmähteli, mutta halusi kaikki kivet kääntää. Nyt odotetaan 1 kk, jonka jälkeen hoito alkaa näkyä. Se ihmetyttää, että parantaja oli tiennyt tästä naisesta sellaista, jota ei olisi kuulunut tietää. Kyllä minuakin jännittää, miten käy, en ole juurikaan asiaan perehtynyt.
      Mutta ihmisen hädästä yleensä. Kun joutuu tilaan, jossa on vain hätä ja pelotus, eikä mitään ulospääsytietä ja sen lisäksi on vielä yksin, niin sitä turvautuu mihin vain. On helppo vähätellä, jos ei ole kokenut, en minäkään.
      Joku tuolla kertoi äidin syövän ihme-parantumisesta. Asuinpiirissäni lapsuudessa oli samanlainen tapaus, olen laittanut sen piikkiin että silloin tutkimus oli niin lapsenkengissä, ettei tietty missä vaiheessa syöpä oli, oli kyllä avattu ja pantu kiinni toivottavana tapauksena. Ihmeparantumisen myötä syöpä hävisi.
      Mutta tuon 72-vuotiaan naisen tuloksesta lupaan kuukauden kuluttua palata asiaan.

• Anonyymi

Ei äiti vaan hänen ystävätär kyseessä. ;)
        Seurasin sivusta as usual.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3207
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2907
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2256
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2169
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      36
      1416
    Aihe