Ohisalo kertonut eläneensä puutteessa ja kurjuudessa lapsuutensa. Nyt siitä kärsii koko kansa.
Vanhemmat eivät ole tainneet onnistua oikein hyvin.
Ohisalon vanhemmat
20
63
Vastaukset
- Anonyymi
Saisivat hävetä.
- Anonyymi
Amerikassa voi jokainen onnistua ja tulla oman onnensa sepäksi, mutta Suomessa katkeroitunut nainen voi tuhota koko maan hyvinvoinnin onnistuessaan pääsyssä päättäviin elimiin. Tosin Trump on esimerkki samasta dilemmasta.
- Anonyymi
Trumpin aikana USA:n kaikkien aikojen pisin talouden nousu. Ohisalo taas aiheuttaa suomelle ongelmia.
- Anonyymi
Ohisaloja on Suomessa 46 kappaletta. Eli keksitty sukunimi.
- Anonyymi
Loireja (RIP) ei ola kuin jotain 20 pcs. Keksittyjä spedejä hekin.
- Anonyymi
Hittoako sillä yrittää saada irtopisteitä. Baaritiskeiile tuollaiset itkijät kuuluvat.
- Anonyymi
No puutteessa on varmaan ainakin elänyt. Kukapa tuohon kosk..., ai niin nokikepit tietty poislukien.
- Anonyymi
Vihreät tavanomaisesti kostavat oman kurjuuden muille.
- Anonyymi
Ajatelkaa, millaista sakkia vihreillä on ollut puheenjohtajinaan. Ohisalo ei sen huonompi.
- Anonyymi
Maria Ohiammuttu, kaikkien matujen pyhä suojelija.
- Anonyymi
Onko Ohis albiino negroidi?
- Anonyymi
Puutteessa elävä persu alkaa haukkumaan vihreiden ja vasemmiston naispuoleisia jäseniä. Puute on persulle ongelma. Siksi viha.
- Anonyymi
Miksi he tapasivat?
Teini hakee turvaa ja yhteisöllisyyttä järjestöistä ja hylätty lapsi on manipuloinnille ja vaikutuksille altis.
- Anonyymi
Huono hygieniakin
- Anonyymi
Voisiko tuon vanhemmat tuomita näin jälkikäteen?
- Anonyymi
Tuota S Ohisaloa yhteiskunta elätti muka tyhjäntutkijana.
Miksi ei mennyt töihin - kylmäköksi.- Anonyymi
Ohisalo on tunnettu köyhyystutkija. Nyt hän on ihan oikealla paikallaan ministerinä. Hän voi ryhtyä kohentamaan köyhien elintasoa. Tutkimustensa mukaan hän tietää, mistä köyhyys johtuu!
Katsellaanpas nyt rauhassa, miten tohtori Ohisalo alkaa työssään toimia!
- Anonyymi
Tunnettu Onneton opiskelija ... opiskelut kesti peräti 13 vuotta.
Vanhempien vika. Onnettomat geenit.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345608Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4932573JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51475Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271399En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171099Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7974- 62892
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4887Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43873HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807