Gallup: monenko naisen/miehen

Anonyymi

..kanssa olet harrastanu seksiä elämäsi aikana?

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhden.

• Anonyymi

En kenenkään kanssa. Odotan sitä yhtä naista ja nähtävästi joudun odottamaan koko loppuelämäni.

• Anonyymi

Et joudu odottamaan enää kauaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et joudu odottamaan enää kauaa.

Mistä tiedät että en?

• Anonyymi

Koska tiedän, että kohdataan pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tiedän, että kohdataan pian.

Minä olen jo kohdannut mutta hän ei ollut kiinnostunut. Siispä olen yksin loppuelämäni.

• Anonyymi

Kahden.

• Anonyymi

Oikeesti. Yks neitsyt ja maksimissaan kaks panokaveria? Säälittävyyden huippu :D ellette ole alaikäisiä kaikki..

• Anonyymi

Toiset ei ole huoria ja pukkeja.

• Anonyymi

Ikä 50 v ja yhden miehen kaa. Oliko jotain valittamista aiheesta? Laatu korvaa määrän ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikä 50 v ja yhden miehen kaa. Oliko jotain valittamista aiheesta? Laatu korvaa määrän ;D

Ikä 50 ja yhden naisen kanssa ja voi jestas, mikä nainen hän on! En edes halua kokeiluja tuntemattomien naisten kanssa :'D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikä 50 ja yhden naisen kanssa ja voi jestas, mikä nainen hän on! En edes halua kokeiluja tuntemattomien naisten kanssa :'D

Sama ajatus jäi tuosta miehestä ja ei mitään haluja kokeiluihin ja testailuihin tuntemattomien kanssa. Ensin pitää olla suhde ja rakkaus, sen jälkeen seksi.

• Anonyymi

Yllätys "0"

• Anonyymi

Mitä tällä on väli? Oikeesti? Tähän riippuu iästä, onko ollut pitkissä parisuhteessa ja minkä ikäisenä on ollut sinkkuna.

• Ei se liity ikään, eikä parisuhteisiin mitenkään, vaan siihen monenko kanssa on pannut.

• Anonyymi

Ketä tuo kiinnostaa ? Jos on itse kokematon, voi normaalin rajoissa oleva kokemus pelottaa? Taas jos jyystää ketä vaan milloin vaan, voi taustalla olla ongelmia?

Kyllä tuo ikäänkin liittyy. Sama lukema 20v 35v tai 50v kertoo eri asiasta.

• Anonyymi

En kenenkään kanssa ja mitä enemmän opin sitä varmemmaksi tulen siitä että näin on parempi. Miehen ei kuulu koskea kuin vaimoonsa ja häneenkin vain rakkaudesta, ei himosta. Jos uskotaan että Jumalaa ei ole ja että elämä on vain tarkoituksetonta olemista niin viisain mies on se joka asuu bordellissa. Minusta siinä ei ole mitään järkeä. Ja koska himossa on tämä itseään ruokkiva piirre on se minusta aika selvä osoitus siitä että se on syntiä ja että Jeesus Luojana puhui totuutta.

Himojen tyydyttäminen on vapaaehtoista. Vapaaehtoisuutta ei voi olla missään luonnollisessa. Ei ole mitään luonnollista mekanismiä joka mahdollistaisi valitsemisen. Kasvit eivät voi valita että ne kasvavat. Eläimet eivät mahda keväiselle lisääntymisvietilleen mitään. Ihminen voi pidättäytyä (turha väittää muuta, oma haluttomuus vastustaa houkutuksia ei poista valintaa, etenkin kun on niin paljon pidättäytyviä ihmisiä). Ihminen voi valita.

Koittakaapa selittää ilman valinnanvapautta miksi miehet eivät asu bordelleissa ja miksi kaikki naiset eivät ole palvelijoina niissä, jos kerran himot on luonnollisia ja terveitä. Siellä missä on vapaus valita on myös vastuu.
      Enkä kannusta ketään omin voimin vastustamaan mitään syntiä. Saatana yllättää ihmisen jotain kautta ilman Jeesusta. Siis jos uskoo Jeesukseen niin Hän puhdistaa synneistä ja opettaa ihmisen niitä karttamaan.

• Anonyymi

Oon aina aatellut että en kovin monen kanssa ole ehtinyt sänkyyn, mutta noin 20 ihmisen kanssa olen seksiä harrastanut. Pussaillut ja muuta juttuja toki enemmän. Mietin että onkohan se vähän vai paljon? Vai kenties yleinen määrä?

• Anonyymi

Mikä on ikäsi?

• Anonyymi

No onhan toi aika hitosti. Miehillä jää reilusti alle kymmenen noin keskimäärin. Suurin osa joita tunnen normimiehiä, alle viisi.

• Anonyymi

Muutaman naisen kanssa olen ollut.

• Anonyymi

En muista kaikkia mitenkään.

• Anonyymi

Eipä noita kovin montaa ole ollut.

• Anonyymi

Yhden kanssa..

• Anonyymi

Nainen ja 8

• Anonyymi

En kehtaa sanoa😩 nuorena vähän hurjisteltu. Kerran naimisissa ja kolmasti avoliitossa.

• Anonyymi

Onhan sitä tullut polkasitua aina montaa ehunata naikkosta.... Ei taida sormet ja varpaat riittää laskemiseen....

• Anonyymi

Kolmen. Ei vähäisessä seksisuhteiden määrässä ole mitään vikaa. Ei myöskään siinä, jos haluaa kuluttaa itsensä jakorasiahommissa.

Enkä ole parikymppinen vaan 50 ja kolmesti olen ollut naimisissakin. Vihillekin siis vein jokaisen ihan kuten kunniallisen naisen kuuluukin tehdä

• Anonyymi

Kunniallinen nainen ei ole kolmesti avioliitossa.. 😂

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on onko harrastanut vai ei. Rakkaus tärkeintä.

• Anonyymi

Seksi ei ole harrastukseni

• Anonyymi

Ainakin sadan miehen, en todellakaan pysty edes laskea.

• Anonyymi

Kehtaan sanoa 2.

• Kait se on pyöreä numero 0 .. 🙄
      Sex on tärkeysjärjestyksessä pimeä tuolla puolella!

• Anonyymi

51.

m

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      383
      864
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      849
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      723
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe