https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7ef7a56d-0065-4ca5-b241-292c63918201
"Sunnuntaina ennen varsinaisten keskustelujen alkua pidetyssä lehdistötilaisuudessa Niinistö nimesi suurimmaksi turvallisuusuhaksi ilmastonmuutoksen."
Suomea ei uhkaa ilmaston muutokset, Suomen pahin uhka on Suomen hallituksessa koohaavat poliittiset kahelit !
Late Lapista.
NIINISTÖN SAULI LAUKOO HUTEJA !
50
61
Vastaukset
Eli pitkässä juoksussa kaikki suomalaiset äänestäjät.
Tuo nyt on taasen sinun oma mielipiteesi! Tuskin niille löytyy kannattajia !
Late Lapista.Late_Lapista1 kirjoitti:
Tuo nyt on taasen sinun oma mielipiteesi! Tuskin niille löytyy kannattajia !
Late Lapista.Mites muutenkaan sinne mennään kuin äänestysten perusteella?
Kairakettu kirjoitti:
Mites muutenkaan sinne mennään kuin äänestysten perusteella?
Jep äänästyksellähän sinne mennään, mutta valinan vara on melko heikkoa , ja jos olet seurannut utisia ne sanoo jotta maan suurinta puoluetta ei kelpuutettu hallitukseen !
Jep äänästyksellähän sinne mennään, mutta valinan vara on melko heikkoa , ja jos olet seurannut utisia ne sanoo jotta maan suurinta puoluetta ei kelpuutettu hallitukseen !
Late Lapista.Mikäköhän tuo maan suurin puolue olisi ollut mielestäsi? Tietääkseni SDP oli vaalien perusteella eniten ääniä saanut puolue ja on siksi hallituksessa.
- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Mikäköhän tuo maan suurin puolue olisi ollut mielestäsi? Tietääkseni SDP oli vaalien perusteella eniten ääniä saanut puolue ja on siksi hallituksessa.
Oliskohan vaan hallituksessa, jos *köööööh köh köh* puolueeton YLE ei olis tehny kaikkeansa tehdäkseen näistä ilmastovaaalit, ja esittänyt esim. sen Arabikevät dokkarin ajallaan? :)
Mutta siis: Virallinen totuushan on toki SE, että: Ainoastaan Venäjän trollit vaikuttaa vaaleihin, EI YLE-trollit! Kairakettu kirjoitti:
Mikäköhän tuo maan suurin puolue olisi ollut mielestäsi? Tietääkseni SDP oli vaalien perusteella eniten ääniä saanut puolue ja on siksi hallituksessa.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/279219-perussuomalaiset-nyt-suurin-puolue-sdplle-romahdus-hs-gallupissa
Tuo galluppien tulos taidettiin piilottaa kansalta ! Kehottaisin sinua edelleen seuraamaan uutisia, muistakin lehdistä kuin Asia Times. ja ыл довольно далеко!
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/279219-perussuomalaiset-nyt-suurin-puolue-sdplle-romahdus-hs-gallupissa
Tuo galluppien tulos taidettiin piilottaa kansalta ! Kehottaisin sinua edelleen seuraamaan uutisia, muistakin lehdistä kuin Asia Times. ja ыл довольно далеко!
Late Lapista.Gallupit eivät ole äänestystuloksia. Rikoksista eniten tuomittuja just perussuomalaisissa, sen rosvokoplanko olisit halunnut hallitukseen?
Kairakettu kirjoitti:
Gallupit eivät ole äänestystuloksia. Rikoksista eniten tuomittuja just perussuomalaisissa, sen rosvokoplanko olisit halunnut hallitukseen?
Nythän hallituksessa on pahimmat rosvot.
- Anonyymi
Sauli Niinistö ei olekaan koko kansan presidentti niinkuin nykyinen hallituskaan ei edusta koko suomen kansaa. Tasaisesti menee.
- Anonyymi
Tökerösti on näytellyt kokokansan presidenttiä. Globalistien sätkynukke, joka alkaa jo muistuttaa Visulahden vahakabinetin nukkeansa ja kohta ura onkin jo ohi.
- Anonyymi
Miten näin eripuraisen kansan presidenttinä voisikaan olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tökerösti on näytellyt kokokansan presidenttiä. Globalistien sätkynukke, joka alkaa jo muistuttaa Visulahden vahakabinetin nukkeansa ja kohta ura onkin jo ohi.
Sale on menettänyt uskottavuutensa presidenttinä. Aina vaan tätä ilmastohössötystä. Alkaa ola ihan höperö mies.
Anonyymi kirjoitti:
Sale on menettänyt uskottavuutensa presidenttinä. Aina vaan tätä ilmastohössötystä. Alkaa ola ihan höperö mies.
Kaiken takana on nainen
Joka ihanasti rakastaa
Jota Sale ei voi vastustaa
Hei kaikki nyt mä sanon sen
Kaiken takana on nainen
- Anonyymi
Miksi ihmetessä Arman Alizad on mukana Niinistön Kultaranta neuvotteluissa 😅 ?
Äijä tekee Niinistöstä seikkailu filmin TV kolmoselle, filmillä näytetään kuinka Sauli seikkailee rikollisten parissa !
Late Lapista.- Anonyymi
Mikä hiton ilmastonmuutos on meneillään? Jos minä ostan torilta litran herneitä tänään ja huomenna perinoita, niin onkos ilmastonmuutos vaikuttanut kauhistuttavasti toriostoksiini?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hiton ilmastonmuutos on meneillään? Jos minä ostan torilta litran herneitä tänään ja huomenna perinoita, niin onkos ilmastonmuutos vaikuttanut kauhistuttavasti toriostoksiini?
On on!
Sen sun perunan ja hernees hiilijalanjälki on isompi ku bigfootilla, sen jälkeen ku ilmastonmuutosvelhot taikoo sen hiilijäljeks useemman tynnyrillisen raakaöljyä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama ilmastonmuutos, joka on ollut meneillään ennen kuin ihmisiä edes oli olemassa vain sillä erolla, että nyt sen varjolla verotetaan ja kyykytetään.
Sauli Niinistö on jo seniili höperehtijä. Pitää ymmärtää...
- Anonyymi
Olisi ollut sitten varmaan viisainta olla siittämättä lasta tulevaisuuden kauhumaailmaan.
Aina ei teot ja puheet käy yksiin.
- Anonyymi
Miten ilmastomuutos olisi jotenkin erityinen uhka juuri Suomelle, eikö se muutu samalla tavalla kaikille maille?
Vai tarkoittaako Niinistö että Suomi olisi avuttomampi sopeutumaan kuin muut?
Luultavasti äijä ei tarkoittanut mitään, ei vain osannut sanoa mitään muuta.
Ilmoista puhumista kun on aina pidetty vaarattomana puheenaiheena.- Anonyymi
Näinhän se on että jos et osaa puhua asiaa, niin silloin puhutaan ilmasta. Tämähän on opetettu jo lapsena, silloin
kun koulussa oli kaikki hyvin(40-luku)
Sauli ei varmasti muista opittua, näin luulen!
- Anonyymi
Onneksi meillä Suomessa on tervejärkinen ja muutakin kuin itseänsä ajatteleva presidentti - hyvä Sauli!
- Anonyymi
Tästä voisi muuallakin ottaa mallia. Maan hyvinvointi on toki tärkeää, mutta maapallon hyvinvointi on etusijalla.
- Anonyymi
Suurin uhka on sauli,ja kumppanit.
- Anonyymi
Ruotsista voi hyvin todeta mikä on maalle suurin uhka, ruotsissa räjähtelee nykyään ympäriinsä.
- Anonyymi
Panitteko merkille pari asiaa?
- Sale halusi Halla-Ahon puhumaan. Onko tämä vinkki vasemmistolle ja globalisteille, että syrjiminen ( ja tuo idioottimainen rasistiksi ja natsiksi nimittely ) saa riittää?
- Steinmeier oli hyvin-hyvin kiusaantunut Salen ottaessa puheeksi eurooppalaisten puolustuksen. Oli erittäin hyvä, että otti puheeksi. - Anonyymi
Ööö. Toki. Niin. Tai. Ei.
Ööö. Luulisin. Niin.
Kryptinen selittäjä ja Ööö mies taas vauhdissa :D
Ööö, sieltä on porukkaa tulosssa meren yli eurooppaan.
Ööö, aaltoliikettä.
Ööö, sieltä mennään yli, mistä aita on matalin.
Ööö, suomeen pääsee, kun osaa sanoa turvasanan asylum.- Anonyymi
Onhan se aika tummanvihreätä sanoa, että Suomen pahin turvallisuusuhka on ilmastonmuutos.
Pitäisi se kuitenkin sanoa, että mikä on se yksittäinen syy siihen. Vai eikö sitä uskalleta sanoa, että se on ylimitoitettu kutsumattomien vieraiden tunkeutuminen maahamme.
- Anonyymi
Näkikö Ohiosalo Kultarannassa natsin?
- Anonyymi
Kyllä minä olen käsittänyt, että ilmastonmuutos on globaalia. Koskee Suomeakin vähintään jossain vaiheessa.
Grölandin jäätiköt sulavat täyttä päätä. Mitä tapahtuu sitten 20 tai 30 tai 50 vuoden kuluttua? Eihän se minua koske, mutta entäs lapsiamme tai lastenlapsia jne?
Ilmastonmuutos aiheuttaa ympäristön katastrofeja, tulvia ym. Talvet häviävät pohjolasta. Onko se hyvä?- Anonyymi
Noin juuri. On oltava liikkeellä hyvissä ajoin ja samalla vaatia kaikki maita mukaan toimiin, joilla pahat ilmastonmuutokset estyisivät tai ainakin vähenevät.
Anonyymi kirjoitti:
Noin juuri. On oltava liikkeellä hyvissä ajoin ja samalla vaatia kaikki maita mukaan toimiin, joilla pahat ilmastonmuutokset estyisivät tai ainakin vähenevät.
EU vaati käyrien kurkkujen myyntikieltoa, tomaattien kokolukitusta ja vääränkokoisten myyntikieltoa sekä navettojen ikkunalautojen päällystämistä.
Naiivia luulla, että ilmastonmuutoshypetys muuttaa globalistien ajatuksia mihinkään suuntaan. Mutta jos ilmastonmuutosagendalla saavat kerrytettyä lisää omaisuutta niin tuskinpa he hanttiin laittavat. Päinvastoin, myhäilevät kun ihmiset itse haluavat lahjoittaa heille rahansa ja valtioiden omaisuudet.
Jos olisi tarkoitus, että ilmastonmuutoksen estäminen olisi yhteinen tavoite, eikö kansallisvaltiot voisi itsenäisesti tehdä jotain muuta kuin talouspolitiikallaan tehdä autoilun mahdollisimman vaikeaksi/tehdä bisnestä polttoaineella ja liikennöinnillä? Esimerkiksi pitää länsimaissa vielä olevan ja palauttaa kehitysmaihin siirretyn teollisuuden sivistysvaltioihin, joissa niiden kuormittavuutta voidaan valvoa ja vähentää.
Miksi ette näe kokonaisuutta?Ihan turhaa hössötystä koko ilmastonmuutos, on se muuttunut ennenkin ja tulee aina uudestaan muuttumaan. Gröönlanti ja Antarktis ovat olleet joskus jäättömiä, niin nyt jos sulavat, niin sehän on vaan paluuta siihen aikaisempaan tilaan. Maa-alueita jää tietysti vesien alle, mutta samallahan vapautuu uutta aluetta sulavilta alueilta. Sitten kun ilmasto on aikansa lämmennyt, niin alkaa taas uusi jääkausi tehdä tuloaan.
- Anonyymi
Vastuun välttelijä, aina kyseenalaistamassa kaikki sanomiset. Mutta kyllä se Waltteri ja polkupyörä oli Salen kauden kohokohta, v...u mikä myötähäpeä ....
- Anonyymi
Mitäs se dementoitunut nukke on taas möläyttänyt ilmastosta? Aina pitää kiinni jostakin kaiteesta kun otetaan kuvia ettei näy kuinka kädet tärisevät ja tutisevat...
- Anonyymi
Tottahan se on, mutta ei tainnut vaatia, että Suomen pitää yksinään pelastaa maailman ilmasto ja Afrikka, niin kuin Rinne, joka taitaa uneksia nobelin palkinnosta.
- Anonyymi
Joo, Rinne haaveilee saavansa ilmastonobelin yhdessä Ruotsin Gretan kanssa.
- Anonyymi
Mitä presidentti itse on tehnyt ilmaston eteen?
- Anonyymi
Jokainen voi vaikuttaa. Niinistö on ilmoittanut että syö lihaa vain kerran viikossa. Sekin on ilmastoltako, jos miljoonat ja miljoonat tekevät samoin.
Moni ajattelee suppeasti, että mitä minun yhden ihmisen teot vaikuttavat mihinkään? Se jos mikä on tyhmyyden ilmaisu. Muutos missä asiassa tahansa tulee siitä, että tajuaa että minun lailla käyttäytyviä on miljoonia ja enimmillään miljardeja, joten vaikutusta tulee kun käytös monistuu.
- Anonyymi
Olen pienellä eläkkeellä, odotan vappusatasta kuin kuuta nousevaa.
Rahat riittää hernesoppaan. jota syön päivittäin ja illalla päästelen kunnon
paukkuja, jotta siinä on minun ilmastonmuutos talkoot.- Anonyymi
Hyvin sinulla on asiat me Pietarin Tiltut emme saa kuin kaalisoppaa.
- Anonyymi
>> Mitä presidentti itse on tehnyt ilmaston eteen?
Ainakin teki vanhoilla päivillään helkatin kalliin vauvan, hiilidioksideja päästelemään. Suomalainen päästelee vuosittain hiilidioksidia ilmaan 8660 kg verran, melkein 10 tonnia.
https://www.globalis.fi/Tilastot/CO2-paeaestoet-per-asukas
Lienee vähintään saman kokoinen saastuttaja tuo presidentin perillinenkin.,- Anonyymi
Höpö höpö. Et taida käydä täysil kun tuollaisia mietit?
Niin jotta kaikki vaan lapsentekolakkoon ilmaston vuoksi?
Suomalaiset näyttävän e.m noudattavankin, kun väkiluku vähenee ja lapsia syntyy yhä vähemmän.
- Anonyymi
OOPPA MIKÄ LATE LUTIKKA HYVÄÄN VAIKKA TAKAHIKIÄLTÄ TOSI ON KEPU ( pipilä ) HYPPYYTTÄÄ DEMARIA MIELIN MÄÄRIN SEURAAVAT 4V.
- Anonyymi
Mikä ilmastonmuutos?
Tässä suomalaisten tutkijoiden luento jossa ammutaan koko "ilmastonmuutos" alas!
Mittaustuloksia on väärennetty että on saatu lämpimämpiä tuloksia jättämällä kylmimmät tulokset pois.
https://www.youtube.com/results?search_query=suomalainen ilmastotodellisuus osio 6 - Anonyymi
Niinistö on saanut pitää pressan viran kun ei ole aktiivisesti lähtenyt ajamaan Suomea Natoon,muuten tulisi paha luottamuspula ja mahdollinen ero. Jos Natosta äänestettäisiin ei -puoli voittaa edelleen.
- Anonyymi
Tässä Niinistölle vinkki käytettäväksi dramatiikan tehostamiseksi kun yrittää puhua vakavia:
"Kolme suurinta turvallisuusuhkaa: Ilmastomuutos, ilmastomuutos ja ilmastomuutos."
Keinoa käytteli aikaisemmin toinen kokoomuksen suurtuholainen, Häkämies, hiukan eri muodossa tosin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6011802Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175021Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334517Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4672344Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142240Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2921791FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01461Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu921313- 391216
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101195