Persujen natsikipuilua on hauska seurata

Anonyymi

Aina kun palstalle pullahtaa uusi persun kirjoittama viesti, jossa öyhötetään Ohisalon natsilausunnosta, minua alkaa väkisinkin hymyilyttämään.

Tyhmyyttään nämä räksyttäjät paljastavat vastaan sanomattomasti, keneen Ohisalon kalikka kalahti. Tuohtumusta teeskentelevät kysymykset "missä täällä muka on natseja" vastaavat itsessään esittämäänsä kysymykseen.

143

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä sisäpiiriläisenä siis vahvistat, että ministeri syyllistyi kiihottamiseen kansanryhmää vastaan. Asia on selvitettävä perusteellisesti.

Persujen äänestäjiä oli noin 530 000. Kovin moni on kyllä tuohtunut ministerin nimittelystä.

• Anonyymi

Piirretään nyt vielä kerran: Ohisalo ei puhunut Persuista sanallakaan. Te olette itse omaa typeryyttänne astuneet miinaan, ja rinnastaneet itsenne kenenkään pyytämättä natseihin. Ihan itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piirretään nyt vielä kerran: Ohisalo ei puhunut Persuista sanallakaan. Te olette itse omaa typeryyttänne astuneet miinaan, ja rinnastaneet itsenne kenenkään pyytämättä natseihin. Ihan itse.

Mistä tiedät ettei hän tarkoittanut juuri isänmaallisia persuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät ettei hän tarkoittanut juuri isänmaallisia persuja?

Ihan vain siitä että hän puhui natseista, ei Persuista. En minä sille voi mitään että te Persut itse näytätte vetävän yhtäläisyysmerkit noiden kahden sanan välille.

• Anonyymi

Yhdistikö Ohisalo Persut ja natsit puheessaan? Ei edes puolella sanalla. Mutta sinä yhdistät. Oletko ehkä persujen ja/tai natsien sisäpiiriläinen kuin tiedät paremmin?

Miksi Persut siis tuohtuvat?

• Anonyymi

Ketä muuta hän olisi tarkoittanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä muuta hän olisi tarkoittanut?

Natseja. Ei ketään muuta. Kysy itseltäsi, oletko natsi. Jos vastaat ei, Ohisalo ei tarkoittanut sinua. Hyvin yksinkertaista.

• Anonyymi kirjoitti:

Vihernatsi ja feminatsi-adjektiivit on teistä siis okei?

Tästä voi tehdäkin ihmiskokeen, miten reagoi media kun puoluekokouksessa Halla-aho viittaisi feminatseihin ja vihernatseihin jotka ovat myymässä suomalaisten eli valtion omaisuutta ja aikovat sijoittaa rahat Afrikan köyhyyden vähentämiseen =)

• Anonyymi
        persusussu kirjoitti:

Vihernatsi ja feminatsi-adjektiivit on teistä siis okei?

Tästä voi tehdäkin ihmiskokeen, miten reagoi media kun puoluekokouksessa Halla-aho viittaisi feminatseihin ja vihernatseihin jotka ovat myymässä suomalaisten eli valtion omaisuutta ja aikovat sijoittaa rahat Afrikan köyhyyden vähentämiseen =)

Siinä viitatkoon. Onhan se edistystä suvakkihuorrasta ja matupattjasta, jotka ainakin tämän palstan perusteella kuuluvat haittaisänmaallisten perussanavarastoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä viitatkoon. Onhan se edistystä suvakkihuorrasta ja matupattjasta, jotka ainakin tämän palstan perusteella kuuluvat haittaisänmaallisten perussanavarastoon.

Niinkö on puolueen puheenjohtaja teikäläisiä tituleerannut. Uskoisikohan...

• Anonyymi
        persusussu kirjoitti:

Niinkö on puolueen puheenjohtaja teikäläisiä tituleerannut. Uskoisikohan...

Sisälukutaito on ihan suositeltava ominaisuus. Hanki se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persusussu on ulkona kaikesta. Näitä vain 80 % toisen gradusta kopioinnin osaavia, vaikka teksti olisi nenän edessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen sinua lukemaan muitakin julkaisuja kuin Suomi24 Maailman menoa -palstaa =)

• Anonyymi
        persusussu kirjoitti:

Suosittelen sinua lukemaan muitakin julkaisuja kuin Suomi24 Maailman menoa -palstaa =)

Hymiöt eivät tee höpinöistäsi yhtään fiksumpia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ohisalo elää siis menneisyydessä kuten vihervasemmisto yleensä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hymiöt eivät tee höpinöistäsi yhtään fiksumpia.

Ärsyttääkö ne sinua =)

• Anonyymi
        persusussu kirjoitti:

Ärsyttääkö ne sinua =)

Ei. Itse asiasta väännön hävittyään ikivanhojen asiasta pois siirtymiseksi kehittyneiden ad hominem-klisheiden käyttö kyllä häiritsee. Mutta tällaistahan se täällä tuppaa olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selitystä riittää. Ministerin puheissa osoite oli selvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei. Itse asiasta väännön hävittyään ikivanhojen asiasta pois siirtymiseksi kehittyneiden ad hominem-klisheiden käyttö kyllä häiritsee. Mutta tällaistahan se täällä tuppaa olemaan.

"Onhan se edistystä suvakkihuorrasta ja matupattjasta, jotka ainakin tämän palstan perusteella kuuluvat haittaisänmaallisten perussanavarastoon."

Em. lainauksesta päätellen otantasi perussuomalaisten sanavarastosta on kovin suppea, jonka takia suosittelin lukemaan muitakin "julkaisuja" kuin Suomi24 Maailman menoa -palstaa.

Tämän selkeämmin en osaa osoittaa sinulle heikkouttasi.

• Anonyymi
        persusussu kirjoitti:

"Onhan se edistystä suvakkihuorrasta ja matupattjasta, jotka ainakin tämän palstan perusteella kuuluvat haittaisänmaallisten perussanavarastoon."

Em. lainauksesta päätellen otantasi perussuomalaisten sanavarastosta on kovin suppea, jonka takia suosittelin lukemaan muitakin "julkaisuja" kuin Suomi24 Maailman menoa -palstaa.

Tämän selkeämmin en osaa osoittaa sinulle heikkouttasi.

Tuo kai tulkittava niin että koet olevasi jotenkin parempi kuin muut tätä väheksymääsi palstaa käyttävät Persut? Täällähän päivystät itsekin, mutta en silti ole niin idiootti että väittäisin sinun, tai kenenkään muunkaan, koko elämän olevan täällä. Moinen on turhan köykäistä ajattelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Natseja. Ei ketään muuta. Kysy itseltäsi, oletko natsi. Jos vastaat ei, Ohisalo ei tarkoittanut sinua. Hyvin yksinkertaista.

Hyvin yksinkertaiset voit kertoa hänelle, ettei natseja ole.
        Vai onko Ohisalon aivotkin sellaiset ohi-meni tyyliset?
        Miksi ministeri puheessaan sekoilee natseista? Onko lääkitys kunnossa? Urho Kekkonen joutui pressan pestistä pois kun alkoi sekoilee ja tämä ministeri alkoi ensimmäiseksi sekoilee natseista, olisiko aihetta toimittaa hoitoon ettei jatka sekoilujaan.
        Ymmärrän Kekkosen sekoilut vanha mies, mutta Ohisalo nuori nainen joka sekoilee ja se viittaa mielenterveyteen. Ministeriksi nimitys taisi sekoittaa Ohisalon pääparan lopullisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ministeri puheessaan sekoilee natseista? Onko lääkitys kunnossa? Urho Kekkonen joutui pressan pestistä pois kun alkoi sekoilee ja tämä ministeri alkoi ensimmäiseksi sekoilee natseista, olisiko aihetta toimittaa hoitoon ettei jatka sekoilujaan.
        Ymmärrän Kekkosen sekoilut vanha mies, mutta Ohisalo nuori nainen joka sekoilee ja se viittaa mielenterveyteen. Ministeriksi nimitys taisi sekoittaa Ohisalon pääparan lopullisesti.

• Anonyymi

Puolusteletteko te persut natseja vai miksi hikeennytte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole?

https://yle.fi/uutiset/3-8822027

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005156530.html

https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_vastarintaliike

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pohjoismainen_Vastarintaliike

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo kai tulkittava niin että koet olevasi jotenkin parempi kuin muut tätä väheksymääsi palstaa käyttävät Persut? Täällähän päivystät itsekin, mutta en silti ole niin idiootti että väittäisin sinun, tai kenenkään muunkaan, koko elämän olevan täällä. Moinen on turhan köykäistä ajattelua.

Nikkinikö sinut saa provosoitumaan =)

• Anonyymi
        persusussu kirjoitti:

Nikkinikö sinut saa provosoitumaan =)

Sinä siis provosoit? Lapsellista.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis provosoit? Lapsellista.

Vielä lapsellisempaa on provosoitua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole?

https://yle.fi/uutiset/3-8822027

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005156530.html

https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_vastarintaliike

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pohjoismainen_Vastarintaliike

Normiselityshän noille taitaa olla se, että natseja oli olemassa ainoastaan 30- ja 40-lukujen Saksassa ja nuo ovat jotain ihan muuta. Sekään ei riitä että kutsuvat itse itseään natseiksi, kuten Ranta.

• Anonyymi

Samaan olen kiinnittänyt huomiota. He, joihin Ohisalo viittasi näyttävät tunnistavat itsensä erittäin hyvin.

• Anonyymi

keihin ohisalo siis viittasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

keihin ohisalo siis viittasi?

Natseihin.

• Anonyymi

Se natsi älähtää kehen kalikka kolahtaa.

• Anonyymi

Maailmassa riittää hokemia jokaiseen tarkoitukseen

• Anonyymi

Poliittisten vastustajien nimitely natseiksi on viherkommarien projektio. Kuin suoraan psykologian alkeisoppikirjasta. Google kertoo aiheesta tarkemmin.

• Anonyymi

Sen siitä saa kun haukkuu toista fillarikommunistiksi. Saa vastapalloon.

Persujen puolueohjelma rotuoppeineen on kuin suoraan 1930-luvun Saksasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen siitä saa kun haukkuu toista fillarikommunistiksi. Saa vastapalloon.

Persujen puolueohjelma rotuoppeineen on kuin suoraan 1930-luvun Saksasta.

älähän nyt hitlerhän oli eläinsuojelija ja kasvissyöjä sekä kaveerasi erään uskontoryhmän kanssa,keihin nämä seikat sopivat parhaiten?

• Anonyymi

Olen kuullut, että Ohisalo tarkoitti sitä demarien natsia.

• Anonyymi

Mutta onko se viisasta aina alkaa nimittelemään ohikulkijoita natzeiksi eikö se ole sopimatonta käytöstä

• Anonyymi

Jaa, sitäkö sairaslomalaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onko se viisasta aina alkaa nimittelemään ohikulkijoita natzeiksi eikö se ole sopimatonta käytöstä

Onhan se sopimatonta ja kertoo paljon nimittelijästä. Mutta kyseessä lienee asianomistajarikos. Nimittelyn kohteeksi joutuneen täytyy itse nostaa syyte, jos haluaa.

Jos taas kyseessä oli kiihottaminen kansanryhmää vastaan, niin siinä yleinen syyttäjä voi nostaa kanteen.

• Anonyymi

No kuka tässä tapauksessa on se asianomistaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se sopimatonta ja kertoo paljon nimittelijästä. Mutta kyseessä lienee asianomistajarikos. Nimittelyn kohteeksi joutuneen täytyy itse nostaa syyte, jos haluaa.

Jos taas kyseessä oli kiihottaminen kansanryhmää vastaan, niin siinä yleinen syyttäjä voi nostaa kanteen.

No jos joku natsi kokee olevansa osa nyt sorrettua kansanryhmää, niin ei muuta kuin yleisen syyttäjän pakeille. Odotellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos joku natsi kokee olevansa osa nyt sorrettua kansanryhmää, niin ei muuta kuin yleisen syyttäjän pakeille. Odotellaan.

Minä olen odotellut jonkun isänmaallis-suomalaisen kaljupäänatsin vetävän tuuheatukkaisen ulkomaalaisen Junes Lokan oikeuteen isänmaallis-suomalaisten kaljupäänatsien ihonvärin ja hiustyylin pilaamisesta.

Mutta ei löydy Suomesta Sisua, ei kansallista ylpeyttä. Pehmot Veltot Luuserit vaan antavat taas kerran ulkomaalaisen kävellä ylitseen :(

• Anonyymi

Avaus on oikein suvaitsevaisuuden mestarinäyte. Tällainen on avohoidon tila hyvinvointisuomessa nykyään.

• Anonyymi

Ei ole kyse kipuilusta, kun persuilla on hyvä omatunto siinä asiassa. Kyse on siitä että persut, osa heistä, on saanut tarpeekseen muiden puolueiden haukkumisista, tai niiden kannattajien tekemistä hakkumisista. Jokaikinen puolue vihaa persuja, eikä totuudenpuhujilla ennenkään ole ollut ystävää. Kyse on puolustamisesta, ei mistään kipuilusta. On kai persuillakin oikeus puolustautua? Näin toimii vasurit myös. Vasurit ovaavat totisesti vääristelyn taidon. Siinä heillä on vankka historia.

• Anonyymi

Voi pientä marttyyriä kun kaikki kiusaavat.

• Anonyymi

Persut ovat niin sorrettu ja eristetty kansanryhmä, että uuden hallituksen pitäisi kiivaasti miettiä palveluja joilla Persut saataisiin integroitua ja kotoutettua suomalaisen yhteiskunnan täysivaltaisiksi jäseniksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pientä marttyyriä kun kaikki kiusaavat.

Ei ole kyse marttyyriudesta. Kyse on puolustustaistelusta. Persut edustaa valkoista Suomea. Te jotain aivan muuta. Teillä esikuva on tuolla idässä, siis se joka oli ja meni. Nyt kannatatte uusneukkua, eu:ta koska se tarjoaa samat kulttuurimarxistiset arvot kuin jotka neukut tarjosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse marttyyriudesta. Kyse on puolustustaistelusta. Persut edustaa valkoista Suomea. Te jotain aivan muuta. Teillä esikuva on tuolla idässä, siis se joka oli ja meni. Nyt kannatatte uusneukkua, eu:ta koska se tarjoaa samat kulttuurimarxistiset arvot kuin jotka neukut tarjosi.

Huomautan vielä että tämä uusneukku tuli ja tulee menemään. Sille käy kuin esikuvalleen, ja tämän ennusti ex-pressa Gorba.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli White Power ja niin edelleen? Ja sitten vielä kehdataan vollottaa kun kutsutaan natseiksi. Kyllä on herkkää. Pyyhi kyyneleet ja koeta nyt olla mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli White Power ja niin edelleen? Ja sitten vielä kehdataan vollottaa kun kutsutaan natseiksi. Kyllä on herkkää. Pyyhi kyyneleet ja koeta nyt olla mies.

Valkoinen tässä yhteydessä tarkoittaa oikeistolaisuutta johon en enää lue kokkareita, koska heille ei Suomi meinaa mitään. Vaalilause heillä oli ”uskomme Eurooppaan”. Suomeen he ei usko.

Punaiset ovat sitten vasureita kuten tiedät, ja vasurit punaisia kuten tiedät. Suomessa on nyt punaisia ja valkoisia. Nämä ovat aina olleet aatteiden värit. Millään natsismilla ei asian kanssa ole mitääntekemistä, kuin korkeintaan teidän villeimmissä unelmissanne. Tiedätkö että vihreä liike on natsien perustama?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valkoinen tässä yhteydessä tarkoittaa oikeistolaisuutta johon en enää lue kokkareita, koska heille ei Suomi meinaa mitään. Vaalilause heillä oli ”uskomme Eurooppaan”. Suomeen he ei usko.

Punaiset ovat sitten vasureita kuten tiedät, ja vasurit punaisia kuten tiedät. Suomessa on nyt punaisia ja valkoisia. Nämä ovat aina olleet aatteiden värit. Millään natsismilla ei asian kanssa ole mitääntekemistä, kuin korkeintaan teidän villeimmissä unelmissanne. Tiedätkö että vihreä liike on natsien perustama?

Tylsää ja halpaa MV-lehtikökköä. Senkin jutut muuten tulevat Venäjältä, joka tuntuu olevan teille kovin rakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo valkoinen väri ehkä kuvaa valoa tai valkeutta, kristillisyyttä. Siis hyvyyttä se tässä yhteydessä on halki vuosisadan kuvannut. Tämä oli minun mielipide, mutta joku muu selittäköön paremmin mistä nämä värit ovat tulleet, ja mitä ne kuvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tylsää ja halpaa MV-lehtikökköä. Senkin jutut muuten tulevat Venäjältä, joka tuntuu olevan teille kovin rakas.

En minä sitä lehteä suosittele sen antisemitismin takia. Teissä vasureissakin tuo antisemitiikka nostaa päätään kuten on nähty. Rakastan juutalaisia ja Israelin kansaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo valkoinen väri ehkä kuvaa valoa tai valkeutta, kristillisyyttä. Siis hyvyyttä se tässä yhteydessä on halki vuosisadan kuvannut. Tämä oli minun mielipide, mutta joku muu selittäköön paremmin mistä nämä värit ovat tulleet, ja mitä ne kuvaa.

Heh. Olen aina uumoillut lahkolaisuskovaisten olevan natsimielisiä, mutta eipä tarvitse uumoilla enää.

• Anonyymi

Ovatko kaikki jostain kanssa eri mieltä olevat mielestäsi vasureita? Mustavalkoisuus ei ole hyvästä.

• Anonyymi

Maanosaan siis. Te haluillanne aiheutatte antisemitismin nousua. Oletteko tätä miettineet? Eikö sisimmässä riipaise? Ai ei. En yhtään ihmettele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko kaikki jostain kanssa eri mieltä olevat mielestäsi vasureita? Mustavalkoisuus ei ole hyvästä.

Ei mutta kaikki suvakit samaistuvat tässä natseihin kun kiusaavat juutalaisia tällä tavoin. Suvakeilla on myös välillinen vastuu rikoksista joita maassamme on tehty tulijoiden toimesta. Paatunut ihminen ei tällaisia mieti..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mutta kaikki suvakit samaistuvat tässä natseihin kun kiusaavat juutalaisia tällä tavoin. Suvakeilla on myös välillinen vastuu rikoksista joita maassamme on tehty tulijoiden toimesta. Paatunut ihminen ei tällaisia mieti..

Lisää lapsellista MV-dystopiafantasiaa. Vaihda levyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuomalaiset veivät kaikilta muilta puolueilta kannattajia, siksi kateus, viha ja jatkuva solvaaminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisää lapsellista MV-dystopiafantasiaa. Vaihda levyä.

Kuten sanoin, en suosittele sitä lehteä. Hyvin harvoin käynkään sen sivuilla. Suosittelen Oikeaa mediaa. Se ei ole antisemitistinen. Kertoo totuuden hyvällä maulla kaikista asioista. Sellaisista asioista se kertoo totuuden, josta valhemedia vaikenee. Muuten, miksi pitää vaieta asioista joita maailmassa on, kuten eräästä uskonnosta joka leviää länsimaihin? Onko se jotenkin erityislaatuinen kun sitä ei saisi kritisoida? Eräs vihreä ukkeli sanoi minulle vaalikojulla Mikkelissä että sen uskonnon kritisointi ei ole tarpeellista. Miksi, kysyn vain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuomalaiset veivät kaikilta muilta puolueilta kannattajia, siksi kateus, viha ja jatkuva solvaaminen

Te suvakit olette tehneet tilauksen persuista. Kun kansa kokee että sillä ei ole enää puolustajia muissa puolueissa, se kääntyy kuin valtamerilaiva persujen puoleen, tosin nopeamminkin kuin valtamerilaiva.

Kysyn teiltä rakkaat ihmiset tämän nettifoorumin edessä; tahdotteko että Suomen kansaa puolustetaan ja mikä puolue se olis joka niin tekisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanoin, en suosittele sitä lehteä. Hyvin harvoin käynkään sen sivuilla. Suosittelen Oikeaa mediaa. Se ei ole antisemitistinen. Kertoo totuuden hyvällä maulla kaikista asioista. Sellaisista asioista se kertoo totuuden, josta valhemedia vaikenee. Muuten, miksi pitää vaieta asioista joita maailmassa on, kuten eräästä uskonnosta joka leviää länsimaihin? Onko se jotenkin erityislaatuinen kun sitä ei saisi kritisoida? Eräs vihreä ukkeli sanoi minulle vaalikojulla Mikkelissä että sen uskonnon kritisointi ei ole tarpeellista. Miksi, kysyn vain?

Mikset yksinkertaisesti ota ja muuta Venäjälle? Sieltähän mielipiteesikin ovat peräisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te suvakit olette tehneet tilauksen persuista. Kun kansa kokee että sillä ei ole enää puolustajia muissa puolueissa, se kääntyy kuin valtamerilaiva persujen puoleen, tosin nopeamminkin kuin valtamerilaiva.

Kysyn teiltä rakkaat ihmiset tämän nettifoorumin edessä; tahdotteko että Suomen kansaa puolustetaan ja mikä puolue se olis joka niin tekisi?

Antakaa käytännön esimerkkejä puolueista, jotka laittaisivat kansamme edun ykköseksi. Ei riitä solvaus että persut se ei ainakaan teidän mielestä ole. Antakaa esimerkkejä käytännön teoista, joilla muut puolueet olisivat suomalaisia konkreettisesti puolustaneet. Kuten tuossa kysyin, ettekö edes halua kansaamme puolustettavan? Globalistithan eivät halua lauttaa kansaamne ykköseksi. Miten tämä sopii ilmastonmuutoksen kanssa yhteen sillä globalismin eri asiat tuhoaa ilmakehää? Maahanmuutto ehkä merkittävimpänä sellaisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antakaa käytännön esimerkkejä puolueista, jotka laittaisivat kansamme edun ykköseksi. Ei riitä solvaus että persut se ei ainakaan teidän mielestä ole. Antakaa esimerkkejä käytännön teoista, joilla muut puolueet olisivat suomalaisia konkreettisesti puolustaneet. Kuten tuossa kysyin, ettekö edes halua kansaamme puolustettavan? Globalistithan eivät halua lauttaa kansaamne ykköseksi. Miten tämä sopii ilmastonmuutoksen kanssa yhteen sillä globalismin eri asiat tuhoaa ilmakehää? Maahanmuutto ehkä merkittävimpänä sellaisena.

Korjaan, laittaa. Itseänikin ärsyttää oma tyylini, kun en viitsi tarkastaa tekstiä tarkoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset yksinkertaisesti ota ja muuta Venäjälle? Sieltähän mielipiteesikin ovat peräisin.

Kyllä mielipiteeni on ihan kotikutoisia. Mutta vastaatko sinä noihin kysymyksiin joita juuri kysyin?

• Anonyymi

Melko tyhmä ministeri, täytyy todeta. Sorry vaan suomalaiset, sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

Suomessa ei ole enää valtiomiehiä vain näitä natzittelijoita

• Anonyymi

Ei vaan sua ärsyttää suunnattomasti tuo arvostelu jonka naamioit joksikin hymyilyksi.
      Varo ettei hymy muutu vielä irvistykseksi jos 4 v meinaat sitä tehdä aamusta iltaan.

• Anonyymi

:) :D :D

• Anonyymi

Jos tämä Ohisalo harrastikin sanomisillaan itseironiaa?

• Anonyymi

Jäitä pipon sisään . Nimittely on karannut käsistä, kun leimauksia lyödään vähäisistä asioista.
      Jokainen voi miettiä omia puheitaan ensin.

• Anonyymi

Nimittely ja leimaaminen oli alunperin massamaahanmuuton kannattajien käynnistämä projekti maahanmuuton vastustajia vastaan. Nyt se on karannut käsistä jo siinä määrin, että lienee turha toivoa, että se laantuisi. Tästäkin Suomi kakkosnelosen keskustelupalstasta on tullut solvauspalsta. Oiken kilpaillaan sillä kuka häijymmin solvaa ja leimaa. Ohisalon kaltaiset poliitikot lyövät lisää löylyä ja hengenheimolaiset seuraavat innolla esimerkkiä. Solvaamisesta on tullut varsinainen kansanhuvi. Demokratiallehan tämmöinen ei hyvää tiedä, mutta onko tarkoituskaan?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minä en pelkää viherpunikkeja!

• Anonyymi

No hyvä. Joku ei pelkää natseja, joku ei pelkää viherpunikkeja. En näe tuossa ongelmaa.

• Anonyymi

Ongelma on siinä että persut ovat oikeistolaisia ja natsit olivat sosialisteja. Ei persu tykkää siitä että häntä nimitetään bolsuksi.

• Anonyymi

Kuka on nimitellyt?

• Anonyymi

Tuore puolustusministeri ehdottaa naisille 2–3 kuukauden kansalaispalvelusta.

Loistavaa

• Anonyymi

Tyypillistä politiikan puhetta. Millään ei tarkoiteta mitään.

• Anonyymi

Tyypillistä viherkommarijargonia täällä. Ministeri puhui ohi suunsa ja asia ei muuksi muutu. Löi itseensä leiman, joka ei lähde millään.

• Anonyymi

Natsi ei ole sanana yhtään sen kummallisempi eikä tarkoitusperältään alun perin muuta kuin natsionalistin eli nationalistin lyhenne.
      Vanhoissa suomen kielen sanakirjoissamme se kirjoitettiin nimenomaan ässän kanssa ilman intohimoja. Olisi todella mielenkiintoista saada tietää keiden nerojemme ansiosta tuo s-kirjain (ja ilmeisesti 2. maailmansodan takia) pudotettiin natsionalistista pois.
      Että joku natsisymbolien kanssa syyllistyy väkivaltaan, on asia sinänsä ja - rikos.

• Anonyymi

Turha puhua mistään kipuilusta. Tälläkin palstalla viherkommarien sisäpiiriläiset ovat jo moneen kertaan vahvistaneet, että ohisalo viittasi kommentillaan persuihin. Ketku itse ei kuitenkaan uskaltanut sanoa asiaa suoraan. Mutta leimasi 530 000 suomalaista natseiksi. Voiko tuollaisen sivuuttaa vain olankohautuksella.

• Anonyymi

Heh. Näetkö useinkin "viherkommarilaisten sisäpiiriläisiä"? Varo, vaanivat sinua pusikoissa. Ovatko muuten natsimielisyys ja erinäisiin typeriin salaliittohörhöilyihin sekoaminen jotenkin käsi kädessä kulkeviä ilmiöitä?

• Anonyymi

Kuka sanoi "natsi"? Ei täällä mitään natseja ole. Minä en ainakaan ole! Ja mitä se kenellekkään kuuluu olenko vai en. Eikä ne natsit ihan väärässäkään olleet. Ja täytyyhän tähän mädännäisyyteen joku roti saada! Sieg Heil!

• Anonyymi

Kaikki, joiden ajattelu poikkeaa Ville Niinistön edistyksellisestä ajattelusta, ovat enemmän tai vähemmän natseja.

Ville kun aukaisee sanaisen arkkunsa niin natsit eivät saa sananvuoroa.
        Ville on ansiokkaasti paljastanut tv- keskusteluissa mm. Benin natsismiin suuntautuvat aatokset.

Ajaako Vihreät oikeutta kaikille suomalaisille, että voi pitää autonsa Ruotsin rekisterissä säästääkseen autoverossa ja käyttömaksuissa, koska taksilla pääsee ilmaiseksi vaikka 400 m.

• Anonyymi

Perusteeton natsittelu on mielenvikaisten touhua?

• Anonyymi

Miksi natsia ei saisi sanoa natsiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi natsia ei saisi sanoa natsiksi?

Koska natsi saa herkkänä ja empaattisena ihmisenä traumoja nimittelystä ja sit on niinku vähän noloo imagolle, kun toiset natsit silittävät kaljua lohduttavasti.

• Anonyymi

Vihreiden uusi puheenjohtaja Ohisalo on koulukiusattu yökastelija joka on myös hyvin persufoobinen ja näkee natseja sekä trolleja joka paikassa, jopa öisin sänkynsä alla. Hänen edellämainitut traumansa sekä nykyinen vaipankäyttönsä johtuu köyhästä ja kurjasta lapsuudesta.

• Anonyymi

Siinäpä annos perityypillistä Persuretoriikkaa.

• Anonyymi

Pohjimmiltaan ohisalon nimittelyn taustalla on erimielisyys haittamaahanmuuttoa koskevissa kysymyksissä. Outoa, että hän viittaa natseihin, mutta melkein samaan hengenvetoon esittää jihadistien ottamista turvaan tänne.

• Anonyymi

Osaako joku kertoa, mikä on oikea diagnoosi.

• Anonyymi

Sivistysvaltioissa hullut ohjataan hoitoon, meillä päättäviin asemiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanopa muuta. Pösilöimmät alkoholistit ja kreationistit äänestetään vielä EU-parlamenttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanopa muuta. Pösilöimmät alkoholistit ja kreationistit äänestetään vielä EU-parlamenttiin.

Mieluummin kressu kuin jihadisti.

Hakkis sopii sinne hyvin Junkkersin kaveriksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin kressu kuin jihadisti.

Hakkis sopii sinne hyvin Junkkersin kaveriksi.

Vaan kun nuo kaksi eivät ole ainoita vaihtoehtoja. Älykkäitäkin vaihtoehtoja on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan kun nuo kaksi eivät ole ainoita vaihtoehtoja. Älykkäitäkin vaihtoehtoja on.

Jihadistien asia ja oikeudet tuntuu kuitenkin olevan vihervasemmistolaisen sydäntä lähempänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jihadistien asia ja oikeudet tuntuu kuitenkin olevan vihervasemmistolaisen sydäntä lähempänä.

Hölynpölyä. Traditionaalisestihan vihervasemmistolaiset ovat ateisteja. Yksikään ateisti ei ihaile yhdenkään uskonnon ääri-ilmiöitä, paitsi teidän nettinatsien fantasioissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos ne ei pääse sinnekään, ne hakeutuvat kurasivustojen mielipide manipulaattoreiksi. Kurasivustoilla ylläpitolaiset ovat anonyymejä.

• Anonyymi

selvä peli ohisalo ei pelkää natseja eikä muut kommunisteja.

• "En pelkää natseja"-heitto ja miten vihesvasemmistonatsit sanojan, arjalaisen vaalean jääprinsessansa puheita kiihkeästi puolustelee on todella hyvää luettavaa.

• Anonyymi

Lisää vielä, että minä annan aina ilmaiseksi venäläisille. persussu

• Anonyymi

Pian pukkaa tutkintapyyntöä natsinimittelystä.

• Anonyymi kirjoitti:

Lisää vielä, että minä annan aina ilmaiseksi venäläisille. persussu

En sellaista voi luvata sinun, persussun, puolesta.

• Anonyymi

Ehkä Ohisalo ei viitannut mitään persuihin, mutta sinä, aloittaja, viittasit! Joten: Katsotaas mitä poliisi on mieltä sun natsilausunnostasi! ;)

Nimim: Tutkintapyyntöä pukkaa

Hyvää kesää

• Anonyymi

Takuuvarmaa viihdettä arjen harmauteen by persut.

• Kyllä tämän viihteen tarjoilee kultalautasella Vihreiden uunituore jääprinsessa.

• Anonyymi
        persusussu kirjoitti:

Kyllä tämän viihteen tarjoilee kultalautasella Vihreiden uunituore jääprinsessa.

Totta. Pari pientä sanaa ja nettinatsit pillastuivat päiväkausiksi. Hieno suoritus.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta. Pari pientä sanaa ja nettinatsit pillastuivat päiväkausiksi. Hieno suoritus.

Ainoa joka aiheesta on pillastunut, olet sinä =)

• Anonyymi

Kaikki tämän sivun taaperot eivät ilmeisesti ymmärrä edes, että sisäministeri Maria Ohisalo on nimenomaan poliisiasioista vastaava ministeri.
      Mutta anyway, tämän sivun aloittajan kanssa on helppo ja hauska olla samaa mieltä. Ne koirat älähtivät, joihin kalikka kopsahti. :--0 :--0

• Anonyymi

Keltaista nestettä nousut nuoreen ministeri hattuun, kun on tollaset pamputtaja voimat takana?

• Anonyymi

Paljasti heti tyhmyytensä. Lähtee nimitelemään puolen miljoonan äänstäjän joukkoa natseiksi ja melkein samassa lauseessa penää sivistynyttä ja kunnioittavaa keskustelua.

Voi taiva, mikä tollo on päästetty ministerin pallille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljasti heti tyhmyytensä. Lähtee nimitelemään puolen miljoonan äänstäjän joukkoa natseiksi ja melkein samassa lauseessa penää sivistynyttä ja kunnioittavaa keskustelua.

Voi taiva, mikä tollo on päästetty ministerin pallille.

Eihän se missään kohtaa maininnut persuja. Osa persuista näyttää silti pillastuneen. Miksiköhän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se missään kohtaa maininnut persuja. Osa persuista näyttää silti pillastuneen. Miksiköhän?

Ohisalon lakeijat ovat aukottomasti paljastaneet, keitä heidän prinsessansa tarkoitti. Ja kyllä sen tavallinen kaduntallaajakin tajuaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohisalon lakeijat ovat aukottomasti paljastaneet, keitä heidän prinsessansa tarkoitti. Ja kyllä sen tavallinen kaduntallaajakin tajuaa.

Ei ohis ainakaan sitä demarien sylinatsia tarkoittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpöä. Persut itse on ainoita jotka ovat vahvasti yhdistäneet itsensä tuohon natsit sanaan. Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpöä. Persut itse on ainoita jotka ovat vahvasti yhdistäneet itsensä tuohon natsit sanaan. Miksi?

Ihan turhaan persut tuohtuvat. Hutisalo tarkoitti kokoomusnatseja. Niitä, jotka Kari aina piirsi kypäräpappeina. Se oli silloin, kun hutis oli vielä tarhassa. Saattoi silti traumatisoitua niistä kuvista.

• Anonyymi

Minusta ovat yhtä lapsellisia myöskin vihreät kun jaksavat apinoida johtajaansa.

Eiköhän se kerro riittävän paljon puh.johtajasta ja jäsenistä.

Koska olen kristillinen, niin olen teille molemmille osapuolille kristillinen ja rukoilen kaikille teille pelastusta.

• Anonyymi

Heikkoakin heikompaa itsetuntoa ja uskomatonta uhriutumisen kykyä on nähty parina viime päivänä enemmän kuin kenties missään koskaan tätä ennen.

• Anonyymi

Ei siitä ole ollenkaan kysymys.

Kysymys on reaktiosta siihen, että nämä viherkommarit ovat ammattiloukkaantujia, jotka kyttäävät joutessaan ihmisten kirjoituksia ja tekevät niistä rikosilmoituksia. Mutta itse ovat vihapuheen ammattilaisia.

• Anonyymi

Lisäisin tuohon heikkoon itsetuntoon ja uhriutumisen kykyyn vielä kokonaan kadonneen asioiden suhteellisuuden tajun ja täysin holtittomat ylilyönnit kommentoinnissa.

• Anonyymi

Kommunismin ja vihreän liikkeen juuret ovat syvällä vihassa. Saattaa olla ihan geneettispohjainen ominaispiirre.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäisin tuohon heikkoon itsetuntoon ja uhriutumisen kykyyn vielä kokonaan kadonneen asioiden suhteellisuuden tajun ja täysin holtittomat ylilyönnit kommentoinnissa.

Kyllähän tuo hutisalon provo kertoo paljon hänestä ja kaltaisistaan. Seepra ei pääse raidoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän tuo hutisalon provo kertoo paljon hänestä ja kaltaisistaan. Seepra ei pääse raidoistaan.

Mikäs provo se muka oli jos sanoo ettei pelkää natseja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs provo se muka oli jos sanoo ettei pelkää natseja?

Natsit ovat historiaa. Jihadistit ovat tätä päivää. Pelkääkö hän niitä. Olisi kiinnostava tieto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Natsit ovat historiaa. Jihadistit ovat tätä päivää. Pelkääkö hän niitä. Olisi kiinnostava tieto.

Täällä näyttää näitä hutisalon tulkkeja piisaavan. Voisitteko hieman valottaa tuotakin asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Natsit eivät ole historiaa. Niillä on jopa omat yhdistyksensä tänä päivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Natsit eivät ole historiaa. Niillä on jopa omat yhdistyksensä tänä päivänä.

Löytyyhän niitä kommunistejakin vielä - kourallinen jostain.

Mutta ääri-islamistit ovat aivan eri kertaluokan ongelma. Pelkääkö hutis niitä.

• Anonyymi

Näyttää siltä, että tämä kylmäverinen prinsessa ei pelkää mitään eikä ketään.

Isisnaisetkin lapsikatraineen hän haluaa pelastaa Suomen sosiaalihuollon ja palvelujen piirin. Tämä on uuden sisäministerin agendalla aivan ykkösasiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isisnaisetkin lapsikatraineen hän haluaa pelastaa Suomen sosiaalihuollon ja palvelujen piirin. Tämä on uuden sisäministerin agendalla aivan ykkösasiota.

Onhan Suomessa vielä elossa natsienkin lapsia. Natsien häätämisestä tulee kuluneeksi vasta 75 vuotta. Ei maahantukeutujien patjana olo ole mikään uusi ilmiö. Suvaitsevaisia naisia on aina ollut.

• Anonyymi

Varsinkin Norjassa noihin sodanajan suvakkeihin on suhtauduttu aika ynseästi. Telkassa joskus kerrottiin siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän on vain positiivista että on peloton ministeri. Eikä teitä nettinatseja tarvitsekaan pelätä. Olette vain huvittavia.

• Anonyymi

Ei tietenkään Maria Hutikuti pelkää natseja ja trolleja!?
      Koska vihernatsit ja punikkitrollithan hänet sinne eduskuntaan
      äänestivätkin, joten kukas sitä nyt omia äänestäjiään pelkäisi! :)

• Anonyymi

Tuntuu ilmeiseltä, että kaikkien natsien IQ ei kykene sisäistämään edes sellaissta faktaa, että Suomen perustuslain mukaan valtiovalta kuuluu Suomessa kansalle, jota edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta. Ja hallituksen tulee nauttia eduskunnan luottamusta, mikä juuri äänestyksessä erittäin selvin äänin tuli toteen näytetyksi.
      Tässä maassa on viimeksi ollut aihetta pelkistä poliittisista syistä väkivallan pelkoon 1930-luvulla, jolloin Lapuan liike, IKL, sinimustat, AKS ja mitä kaikkia muita niitä olikaan saivat hillua lähes vapaasti ja jopa valtiojohtoa kätteli niitä senaatintorilla.

• Anonyymi

Persujen kannatus vaan nousee, eikä siihen vaikuta maanpettureiden ulina sekä perusteettomat syytökset. Uliskoon. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu.

• Anonyymi

Sinänsä jännä, että sä et trollina ole kiinnostunut yhtään Ohisalon trolli maininnasta, ainoastaan siitä natsi maininnasta!? :)

Onko natsit kiinnostaneet sinua jo kauankin? Ja millon ajattelit liittyä SVLn?

• Anonyymi

Kehotatko minua rikokseen, eli murtoon? Koska eikös koulut o kiinni kesälomien johdosta? :)

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      63
      12715
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      5491
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5148
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      482
      2446
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2290
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      1873
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1501
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      95
      1365
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      40
      1286
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1235
    Aihe