Nainen mikä sinun oikein on?🤔
Kuljeskelet allapäin, olen huolestunut sinusta!
naapurin: mies
Hei naapurin
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hei kyylä, pidä huoli vaan omista asioistasi! 😠
- Anonyymi
En voi kertoo syytä.
- Anonyymi
No en odottanutkaan.
- Anonyymi
Joo tää oli varmana mun napuri kun eihän suomessa montaa naapuria ole ihmisillä.
- Anonyymi
Voi hyvinkin olla, todella monilla ei ole naapuria ollenkaan.
- Anonyymi
Kiitos huolenpidostasi, kyllä minulla on kaikki ihan hyvin.
- Anonyymi
On ikävä yhtä kölliä 😥 Siksi allapäin.
- Anonyymi
Joo tule soittamaan mun ovikelloa niin aletaan seurustelemaam :) Et uskalla oot ujo piimä. :(
- Anonyymi
Me ollaan niin huolissaan. Kaikki on aina niin kovasti huolissaan. Jos minusta pitää huolestua niin relax.. Mutta ei. ILY 4ever
- Anonyymi
Koska kaikki on turhaa.
On todella väärin katsella toisia jos siihen ei ole oikeaa syytä. Puhutaan kovemman luokan rikoksista jos katselemisen syitä haetaan. Yksittäisten ihmisten päihteiden käyttö ei kuulu tähän kategoriaan millään tavalla. Esimerkiksi epäilykset eivät ole syy siihen.
- Anonyymi
Saijja tuuppanen....
Aloitus ei varmaan mulle, vaikka omaa häntä joskus kutsuin naapurin mieheksi. Mun on nyt pakkokin kulkea pää painuksissa. Ei pelkästään ikävöinnin takia vaan myös siksi kun näkökyky odottaa kirurgin parantavaa veistä. Luotettavat näköhavainnot ovat 30 sentin etäisyydellä. Siksi taidan nähdä omiani niinkuin eilen mökille lähtiessäni 😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3162837Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011443- 1081281
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831261Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991255Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581205- 481105
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781017Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24921- 33817