Kävin ekassa tarkastuksessa josta tuli siis hylky iskarista ja korjauskehotus tuulilasin vaihtamisesta. Iskari vaihdettiin ja meni läpi, mutta tuulilasin korjaamiseen annettiin vain kuukausi aikaa, eli jälkikatsastaja laittoi päivämäärän, kun eka katsastaja ei laittanut mitään päivämäärää.
Noin voi siis tehdä jos on katastajalla huono päivä? Olen aina luullut että korjauskehotuksiin ei pitäisi puuttua jälkitarkastuksessa. Voinko valittaa?
Jälkitarkastuksessa aika korjauksille?
4
108
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit korjannut sen tuulilasin, niin ei olisi tullut merkintää.
- Anonyymi
Pari vuotta sitten vanhus 88v kävi katsastuksessa 90 tuhatta siististi ajetulla Toyota pakullaan, Hylky.
Vei auton Toyotalle, eivät löytäneet korvattavaa.
Nyt kävi uudestaan samalla Plussalla mutta eri toimipisteessä, Hylky.
Kardaanin tukilaakeri ja oikea etu tukivarsi korjaus, hinta 1300e.
Viime katsastuksesta, jossa ei mitään sanottavaa, ajettu muutama sata km.
Vaihdettavissa osissa ei tuntunut mitään vikaa.
Onko katsastajan mielivaltaisuudelle mitään estettä.?- Anonyymi
Ei ole ja mitään et voi.
- Anonyymi
Ei tietenkään eka katsuri laittanut päivämäärää kun hylkäsi auton josta tulee automaattisesti kuukausi korjausaikaa. Jos ei korjaa jälkitarkastukseen korjauskehotuksia voi katsuri merkitä 1 päivän ja 1 kuukauden väliltä korjausajan.
Yleensä tuulilasista saa sen yhden kuukauden lisäajan. Valovioista jos ei ole korjattu voi saada pari kolme päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844