Kävin ekassa tarkastuksessa josta tuli siis hylky iskarista ja korjauskehotus tuulilasin vaihtamisesta. Iskari vaihdettiin ja meni läpi, mutta tuulilasin korjaamiseen annettiin vain kuukausi aikaa, eli jälkikatsastaja laittoi päivämäärän, kun eka katsastaja ei laittanut mitään päivämäärää.
Noin voi siis tehdä jos on katastajalla huono päivä? Olen aina luullut että korjauskehotuksiin ei pitäisi puuttua jälkitarkastuksessa. Voinko valittaa?
Jälkitarkastuksessa aika korjauksille?
4
91
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit korjannut sen tuulilasin, niin ei olisi tullut merkintää.
- Anonyymi
Pari vuotta sitten vanhus 88v kävi katsastuksessa 90 tuhatta siististi ajetulla Toyota pakullaan, Hylky.
Vei auton Toyotalle, eivät löytäneet korvattavaa.
Nyt kävi uudestaan samalla Plussalla mutta eri toimipisteessä, Hylky.
Kardaanin tukilaakeri ja oikea etu tukivarsi korjaus, hinta 1300e.
Viime katsastuksesta, jossa ei mitään sanottavaa, ajettu muutama sata km.
Vaihdettavissa osissa ei tuntunut mitään vikaa.
Onko katsastajan mielivaltaisuudelle mitään estettä.?- Anonyymi
Ei ole ja mitään et voi.
- Anonyymi
Ei tietenkään eka katsuri laittanut päivämäärää kun hylkäsi auton josta tulee automaattisesti kuukausi korjausaikaa. Jos ei korjaa jälkitarkastukseen korjauskehotuksia voi katsuri merkitä 1 päivän ja 1 kuukauden väliltä korjausajan.
Yleensä tuulilasista saa sen yhden kuukauden lisäajan. Valovioista jos ei ole korjattu voi saada pari kolme päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904