Komissaarivalinta tasa-arvon irvikuva?

Anonyymi

Mitenkäs tämä Rinteen toiminta edustaa tasa-arvoa? Nyt ehdokkaaksi asetetaan nainen, ehdottomasti nainen, ei henkilöä. Ei parasta, ei asiantuntevinta, ei tehtävään sopivinta vaan aivan ehdottomasti nainen. Onko siis oikeaa tasa-arvoa jos seuraavalla kerralla valitaan komissaariehdokas ehdottomasti vain miesten joukosta?
Vai onko tasa-arvoa se, että nyt ja seuraavallakin kerralla valitaan nainen, kun vain naisen valinta on tasa-arvoista?

8

131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Eihän se Urpilaistakaan varmaan paljoa lämmitä, että tulee valituksi vain sen takia, että on nainen. Ei ole kovin hyvä pohja motivoivaan työhön. "Teen nyt kaikkeni, koska olen nainen ja näytän kaikille naisten pystyvän...".

• Ei se taida Urpilaista harmittaakaan.

Status on saatu vuosikymmenien hyvävelikerhossa hääräämällä.
        Sukupuolella ei ole tässä kohdin merkitystä. paitsi korkeintaan medialle nyökyttelyn teemassa.

Samalla puolue pääsee omgelmasta eroon, kun seuraavaksi tilalle laitetaan mies.
        Ja sitten toinenkin mies
        ja kolmaskin.

• Anonyymi

Suomalaiset miehet saavuttavat tasa-arvon vain leikkauksen ja hormonihoidon avulla. Siispä kaikki suomalaiset miehet nopeasti leikkausjonoon.

• Anonyymi

Tasa-arvoisessa valintaprosessissa Heinäluoma olisi todennäköisesti saanut enemmän "pisteitä", joten tasa-arvokortti piti ottaa käyttöön. Oikeasta tasa-arvosta poiketen, tasa-arvokortti mahdollistaa joka kerta naisen valinnan.
      Jos Rinne olisi tajunnut pelata tasa-arvopeliä jäämällä chillailemaan sairaslomalle, niin Pääministeri Sanna Marin olisi ehkä uskaltanut pelata tätä komissaaripeliä myös ilman tasa-arvokorttia.

• Saihan Heinäluoma jo nepotismikortilla Even eduskuntaan.

Oletko koskaan kuullut Even sanovat mitään älykästä?

Kuitenkin hymyillen pääsi ehdokas edustajaksi.

• Anonyymi

Onko tietoa, minkälaista tasa-arvojakaumaa muiden jäsenmaiden komissaariehdokkaat edustavat? Tuliko turhaan pakkovalittua tasa-arvoisesti?

• Anonyymi

Missään ei ole kiintiötä miehille, ainostaan inttipakko ja akoille vapaaehtoista. Sossu ja kela ovat täynnä akkoja, samoin perhetuomarit ja ja kaikessa päättävät akkojen eduksi miehiä vastaan. Valitettavasti miehistäkin suuri osa femakkoja. Opettajista suurin osa naisia, opiskelupaikoissa ei ole kiintiöitä, eikä yleensäkin missään missä naiset enemmistönä. Outoa tasa-arvoa ilmoitetaan valittavan nainen, toisin päin ei saa ilmoittaa.

• Anonyymi

Rivikaakattajat ovat nyt vauhdissa mutta eivät kauaa ole kun valkoinen heteromies huomaa ettei tästä saatana mitään tule.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe