Mitenkäs tämä Rinteen toiminta edustaa tasa-arvoa? Nyt ehdokkaaksi asetetaan nainen, ehdottomasti nainen, ei henkilöä. Ei parasta, ei asiantuntevinta, ei tehtävään sopivinta vaan aivan ehdottomasti nainen. Onko siis oikeaa tasa-arvoa jos seuraavalla kerralla valitaan komissaariehdokas ehdottomasti vain miesten joukosta?
Vai onko tasa-arvoa se, että nyt ja seuraavallakin kerralla valitaan nainen, kun vain naisen valinta on tasa-arvoista?
Komissaarivalinta tasa-arvon irvikuva?
8
61
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Eihän se Urpilaistakaan varmaan paljoa lämmitä, että tulee valituksi vain sen takia, että on nainen. Ei ole kovin hyvä pohja motivoivaan työhön. "Teen nyt kaikkeni, koska olen nainen ja näytän kaikille naisten pystyvän...".
Ei se taida Urpilaista harmittaakaan.
Status on saatu vuosikymmenien hyvävelikerhossa hääräämällä.
Sukupuolella ei ole tässä kohdin merkitystä. paitsi korkeintaan medialle nyökyttelyn teemassa.
Samalla puolue pääsee omgelmasta eroon, kun seuraavaksi tilalle laitetaan mies.
Ja sitten toinenkin mies
ja kolmaskin.
- Anonyymi
Suomalaiset miehet saavuttavat tasa-arvon vain leikkauksen ja hormonihoidon avulla. Siispä kaikki suomalaiset miehet nopeasti leikkausjonoon.
- Anonyymi
Tasa-arvoisessa valintaprosessissa Heinäluoma olisi todennäköisesti saanut enemmän "pisteitä", joten tasa-arvokortti piti ottaa käyttöön. Oikeasta tasa-arvosta poiketen, tasa-arvokortti mahdollistaa joka kerta naisen valinnan.
Jos Rinne olisi tajunnut pelata tasa-arvopeliä jäämällä chillailemaan sairaslomalle, niin Pääministeri Sanna Marin olisi ehkä uskaltanut pelata tätä komissaaripeliä myös ilman tasa-arvokorttia.Saihan Heinäluoma jo nepotismikortilla Even eduskuntaan.
Oletko koskaan kuullut Even sanovat mitään älykästä?
Kuitenkin hymyillen pääsi ehdokas edustajaksi.
- Anonyymi
Onko tietoa, minkälaista tasa-arvojakaumaa muiden jäsenmaiden komissaariehdokkaat edustavat? Tuliko turhaan pakkovalittua tasa-arvoisesti?
- Anonyymi
Missään ei ole kiintiötä miehille, ainostaan inttipakko ja akoille vapaaehtoista. Sossu ja kela ovat täynnä akkoja, samoin perhetuomarit ja ja kaikessa päättävät akkojen eduksi miehiä vastaan. Valitettavasti miehistäkin suuri osa femakkoja. Opettajista suurin osa naisia, opiskelupaikoissa ei ole kiintiöitä, eikä yleensäkin missään missä naiset enemmistönä. Outoa tasa-arvoa ilmoitetaan valittavan nainen, toisin päin ei saa ilmoittaa.
- Anonyymi
Rivikaakattajat ovat nyt vauhdissa mutta eivät kauaa ole kun valkoinen heteromies huomaa ettei tästä saatana mitään tule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582830Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1022281Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121970Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841413- 681394
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181310TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43984- 71973