Ihmettelen..

Miten ihmiset voivat harrastaa suuseksiä naisen kanssa kenellä on ollut suojaamatonta seksiä muiden miesten kanssa elämässään...
Sieltä se hpv-virus pomppaa välittömästi nieluun ja solumuutokset muuntuvat lopulta mahdollisesti/todennäköisesti jossain vaiheessa aikaa myöden syöväksi...

Minun on aivan mahdotonta ajatellakkaan suojaamatonta seksiä ns. saastuneiden naisten kanssa. Suojaseksi taasen on niin rajoittavaa jo ajatuksenkin tasolla , että siihen olen menettänyt mielenkiintoni käytännössä kokonaan....

Tässä maailmassa ja näillä faktoilla voin kiinostua ainoastaan neitseellisistä terveistä naisista...Silloin voi harrastaa monipuolista suojaamatonta seksiä vapaasti kuten kuuluukin ja huomioida molempien toiveet.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mietin.. tai että nainen antaa miehen tehdä itselleen näin. En kyllä suostuisi. Suojan kanssa kyllä mielelläni.. (;
      N31

      • Anonyymi

        Voisin kokeilla suojaustasi ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kokeilla suojaustasi ;-)

        Susta se ei olisi turn-off?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susta se ei olisi turn-off?

        Ei olisi, kyllä suojan kanssakin olisi ihanaa nuolla naiselle orgasmi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi, kyllä suojan kanssakin olisi ihanaa nuolla naiselle orgasmi

        Jätkä vaihtui sujuvasti lennossa.
        Joo, mikä tuntuu sinusta hyvältä, tuntuu minustakin :)


    • Anonyymi

      Kommentteja? Eivätkö tyypit oikeasti suojaudu mitenkään??

    • Neitseellinen kiva nainen voi kirjoittaa minulle.
      Ystäväksi, rakastajattareksi tai parhaassa tapauksessa jopa elämänkumppaniksi.
      Neitseellisen naisen kanssa emme tarvitse tyhjänpäiväisiä kumeja...Ne on sairaita ihmisiä varten. Ja 85% populaatiosta kantaa useampaakin virusta matkassaan.

      Itse elän ja olen elänyt oman koodini mukaisesti, kuten mun profiilista voi lukea.

    • Mä oon sitten varmaan jo kuollut.... olen nuollut eläissäni useampaa kymmentä pillua ja muna on ollut jos jonkinlaisessa paikassa. Jos jos kuolen syöpään niistä aiheutuviin komplikaatioihin,kuolen onnellisena ja kokeneena. Nyt toki laskuri on ollut seisomassa pitkän aikaa

      • Hpv- pohjaiset syövät ottavat aikaa kehittyäkseen.. Tietenkään kaikille ei tule.
        Suusyöpä on kovasti yleistynyt ja kohdunkaulan syöpä on maailmanlaajuisesti naisten toiseksi yleisin syöpä... Mainittakoon, että Nunnilla ei esiinny lainkaan kohdunkaulan syöpää, koska se on seurausta hpv- viruksesta, joka on sukupuolitauti!

        Sinä idiootti kun levittelet viruksiasi ympäriinsä, niin vaikka sinä et kuolisi, niin joku uhrisi saattaa kuolla...Tietenkin he voivat vain syyttää itseään ja omia valintojaan.

        -Jokainen toki kantaa ihan itse vastuunsa omista valinnoistaan.


      • blade83 kirjoitti:

        Hpv- pohjaiset syövät ottavat aikaa kehittyäkseen.. Tietenkään kaikille ei tule.
        Suusyöpä on kovasti yleistynyt ja kohdunkaulan syöpä on maailmanlaajuisesti naisten toiseksi yleisin syöpä... Mainittakoon, että Nunnilla ei esiinny lainkaan kohdunkaulan syöpää, koska se on seurausta hpv- viruksesta, joka on sukupuolitauti!

        Sinä idiootti kun levittelet viruksiasi ympäriinsä, niin vaikka sinä et kuolisi, niin joku uhrisi saattaa kuolla...Tietenkin he voivat vain syyttää itseään ja omia valintojaan.

        -Jokainen toki kantaa ihan itse vastuunsa omista valinnoistaan.

        Aina voi säästää itseään neitseellisenä ja syödä terveellisesti ja liikkua ja liukastua kadulla, lyödä päänsä nuorena ja olla muna velttona pyörätuolissa. Tai luistella autolla rekan alle, jäädä kaatuvan rekan alle, sahata moottorisahalla valtimoonyksin metsässä tai hukkua uidessa pikku simassa, tai aortta repeää, tippua työmaalla telineiltä ja henki pois, saada keuhkosyöpä rakennuspölystä, kuolla sydänkohtaukseen nelikymppisenä.

        Kaikki ylläolevat oli 20-45 vuotiaita ihmisiä, jotka tunsin. Yhtä lukuunottamatta kaikki kuolleita. Yksikään iistä ei sairastunut kurkku tai kohdunkaulasyöpään. Olen jo vanhempi, kuin yksikään heistä.

        Odottelen tässä iltaa ja saatan vaikka nuolla vaimon pillua. Sitäkin on muut nussineet joskus. Se ei haittaaa yhtään. Saaatan työntää munan sille suuhun. Sekään ei sitä haittaa.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Aina voi säästää itseään neitseellisenä ja syödä terveellisesti ja liikkua ja liukastua kadulla, lyödä päänsä nuorena ja olla muna velttona pyörätuolissa. Tai luistella autolla rekan alle, jäädä kaatuvan rekan alle, sahata moottorisahalla valtimoonyksin metsässä tai hukkua uidessa pikku simassa, tai aortta repeää, tippua työmaalla telineiltä ja henki pois, saada keuhkosyöpä rakennuspölystä, kuolla sydänkohtaukseen nelikymppisenä.

        Kaikki ylläolevat oli 20-45 vuotiaita ihmisiä, jotka tunsin. Yhtä lukuunottamatta kaikki kuolleita. Yksikään iistä ei sairastunut kurkku tai kohdunkaulasyöpään. Olen jo vanhempi, kuin yksikään heistä.

        Odottelen tässä iltaa ja saatan vaikka nuolla vaimon pillua. Sitäkin on muut nussineet joskus. Se ei haittaaa yhtään. Saaatan työntää munan sille suuhun. Sekään ei sitä haittaa.

        Elämästä pitää nauttia ,kerran me täällä vaan eletään ,johonkin sitä kuollaan joka tapauksessa. Suuseksiä olen saanut ja paljon antanut ,ja ihan luomua. Hengissä ollaan edelleen ,ja elämä hymyilee ;)


      • kameli kirjoitti:

        Aina voi säästää itseään neitseellisenä ja syödä terveellisesti ja liikkua ja liukastua kadulla, lyödä päänsä nuorena ja olla muna velttona pyörätuolissa. Tai luistella autolla rekan alle, jäädä kaatuvan rekan alle, sahata moottorisahalla valtimoonyksin metsässä tai hukkua uidessa pikku simassa, tai aortta repeää, tippua työmaalla telineiltä ja henki pois, saada keuhkosyöpä rakennuspölystä, kuolla sydänkohtaukseen nelikymppisenä.

        Kaikki ylläolevat oli 20-45 vuotiaita ihmisiä, jotka tunsin. Yhtä lukuunottamatta kaikki kuolleita. Yksikään iistä ei sairastunut kurkku tai kohdunkaulasyöpään. Olen jo vanhempi, kuin yksikään heistä.

        Odottelen tässä iltaa ja saatan vaikka nuolla vaimon pillua. Sitäkin on muut nussineet joskus. Se ei haittaaa yhtään. Saaatan työntää munan sille suuhun. Sekään ei sitä haittaa.

        Itsekkin suosittelen seksiä harrastamaan.. Kyllä minulla on ollut ihan riittävästi neitseellisiä partnereita, että en ole jäänyt kokemuksia vaille.
        Itse elän koodini mukaisesti, eli lähden suhteeseen vain neitseellisen naisen kanssa.. Tämä takaa minulle sp-taudeista vapaan elämän.

        -Kuten sanoin, niin sinä teet itse omat valintasi.. Se on totta, että ihminen voi kuolla monella tavalla, mutta se nyt ei liity tähän asiaan millään tavalla. Yhtä hyvin tupakan polttajat sanovat, että elämässä voi kuolla monella tavalla. Silti tupakka on useimmiten varsin yleisen keuhkosyövän juurisyy.


    • Anonyymi

      Taita tjo aloittaja olla jonkinsortin hihhuli

      • En tunnusta mitään uskoa tai jumalaa..


    • Anonyymi

      Ei ole varsinaisesti kiihottava tämän miehen asenne... mutta ei se mitään , en minäkään ole neitsyt.

      • Ei varmaan ole kiihottavaa kun toinen puhuu sp-taudeista.. Ymmärrän hyvin sinua.
        Valitettavasti tämä on faktaa tässä elämässä.. Te olette kaikki kantajia. Teillä on useita sp-tauteja.
        -Voin kertoa, että kun tämän ihan oikeasti on tiedostanut ja sisäistänyt, niin minun on mahdotonta kiihottua/kiinostua ei neitseellisistä naisista..He edustavat minulle terveysriskiä..He ovat uhka minun elämälle. Miten sellaisesta ihmisestä voisi kiihottua.

        -Itse olenkin sanonut, että tieto lisää tuskaa.. Minulla on aika paljon tietoa.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ei varmaan ole kiihottavaa kun toinen puhuu sp-taudeista.. Ymmärrän hyvin sinua.
        Valitettavasti tämä on faktaa tässä elämässä.. Te olette kaikki kantajia. Teillä on useita sp-tauteja.
        -Voin kertoa, että kun tämän ihan oikeasti on tiedostanut ja sisäistänyt, niin minun on mahdotonta kiihottua/kiinostua ei neitseellisistä naisista..He edustavat minulle terveysriskiä..He ovat uhka minun elämälle. Miten sellaisesta ihmisestä voisi kiihottua.

        -Itse olenkin sanonut, että tieto lisää tuskaa.. Minulla on aika paljon tietoa.

        Taitaa olla parasta sun kohdalla että alat munkisi, niin ei tarvitse pelätä


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Ei varmaan ole kiihottavaa kun toinen puhuu sp-taudeista.. Ymmärrän hyvin sinua.
        Valitettavasti tämä on faktaa tässä elämässä.. Te olette kaikki kantajia. Teillä on useita sp-tauteja.
        -Voin kertoa, että kun tämän ihan oikeasti on tiedostanut ja sisäistänyt, niin minun on mahdotonta kiihottua/kiinostua ei neitseellisistä naisista..He edustavat minulle terveysriskiä..He ovat uhka minun elämälle. Miten sellaisesta ihmisestä voisi kiihottua.

        -Itse olenkin sanonut, että tieto lisää tuskaa.. Minulla on aika paljon tietoa.

        Sinulla paljon tietoa.... ja tunnut olevan myös kovin tuskissasi, ettei sulle vaan olisi hiv tms. hypännyt joltalin vastaantulijalta 😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Olen pahoillani että koet minun uhkaavan elämääsi. Ei ole sinulla helppoa...

      • Minä en koe Sinun uhkaavan minun elämää😊
        Voisaan vaikka keksiä jotakin kivaa puuhastelua...... voisin vaikka.... 👅👅👅


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe