Koirien ja kissojen muodostamat päästöt ovat täysin turhia ja haitallisia ilmastolle. Siksi vihreät haluavat kieltää lemmikkieläinten pidon ja tappaa ne kaikki.
Vihreät: "Kaikki koirat ja kissat pitää tappaa"
15
62
Vastaukset
- Anonyymi
Miten vihreät aikovat kustantaa kaikille terveyspalvelut, kun heidän edistämä urbanisaatio on ensin ajanut kaikki ihmiset stressiin cityelämässä?
Koira on ihmisen paras ystävä ja sairaanhoitaja sosio-emotionaalisiin ongelmiin! - Anonyymi
Liha tuotetaan ehkä lähitulevaisuudessa keinotekoisesti, joten lihakarjan kasvatus vähentynee dramaattisesti. Mediassa on ollut jo tietoja,. että keinotekoisen lihan tuottaminen on halvempaa kuin sen kasvattaminen. Todella iso asia jos toteutuu.
- Anonyymi
Ei se ole lihaa
- Anonyymi
"Todella iso asia jos toteutuu". Siis myös päästöjen ja ilmaston kannalta.
- Anonyymi
Olisiko keinotekoisia kasviksia ja juureksia pian Siwoissa? Entä keinokahvi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Todella iso asia jos toteutuu". Siis myös päästöjen ja ilmaston kannalta.
Samoin kansantalouden kannalta, kun syövät lisääntyvät herbisidien ja kasvien GMO-aineksen mukana.
- Anonyymi
Laitetaan menemään vihreät siinä samassa. Se olisi paras ekoteko ikinä.
- Anonyymi
Ideasi saa kannatusta myös täältä. (En ole peukuttaja.)
- Anonyymi
Eräässä elokuvassa köyhää kansaa ruokittiin keinotekoisesti tuotetuilla proteiinipatukoilla.
Elokuvan lopussa selvisi, että patukat oli tehty kuolleista ihmisistä. - Anonyymi
Joopa joo! Vihreät ovat todellinen uhka turvallisuudelle ja hyvin voinnille. Minä voin jo pahoin. Yöhöttäjiä koko porukka.
- Anonyymi
Punaisia päin ei saa ajaa.. No nyt ajoit punaisia päin.. Ai mikä... Jaa toi.. Ei kun mietin tuota seuraavaa kolmiota.. Niin niin ai noi punaiset, ei se mitään haittaa. Mietin tätä kolmiota, kai nyt saan mennä ennen muita. No joo, kyllä mä sen tiedän, mää vaan.. en mä tiedä. 45v kokemuksella.
- Anonyymi
Tekstisi on kuin tehty nykyiselle punavihreälle hallitukselle. :-))
"Punaisia päin ei saa ajaa." = demareita ei saa heidän mielestään kaataa
"Mietin tätä kolmiota, kai nyt saan mennä ennen muita." = oma etu ensin demareilla
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181