Olisipas kiva kokeilla lesbokimppaa
Lesbokimppa
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voisko siihen osallistua tällainen tyyppi, joka ei ole koskaan naisen kans ollut, mutta viime vuodet on mieli tehnyt.
Pari kertaa olen treffit sopinut, mutta viimehetkellä mahdolliset kumppanit peruneet. Olen vanhempi rouva.
Kimppa vois olla vapauttava kokemus.- Anonyymi
Kauhajutut ilmoitettu ylläpidolle.
Lesbokimppaa kun pääsisi katselemaan niin olisihan se vapauttava kokemus. Vapauttaisi ainakin lastit liikkeelle. Pillun hajussa ja litinää kuunnellessa voisi mälli lentää aika nopeasti. Nimimerkin mukaista toimintaa aidossa tilanteessa eikä vaan näytöllä nähtynä. Tosin ei lesbotytöt varmaankaan halua että heidän lemmenhetkellään joku mies vieressä vetää käteen. Onpahan kuitenkin kiihottava fantasia!
- Anonyymi
Niin kiinnostais.
Katsoa vierestä kun lesbot nuolee ,imee,suutelee toisiansa.
Voisin nussiakin,jos kiinnostaa.
Mies puutteessa. - Anonyymi
Hei aloittaja ja vanhempi nainen. Yhteyttä saa siten, että rekisteröi itselleen ensin nimimerkin ja kommentoi tätä ketjua sillä rekisteröityneellä nimimerkillä. Sille kun voi lähettää yv:n!
Olisi todella kiva kerrankin kokeilla 3-4 tytön kimppaa. Kahden keskeisestä kun voisi siirtyä eteenpäin ja kokemus voisi todella olla vapauttava. Itse pidän hitaan nautinnollisesta seksistä.- Anonyymi
Laita sinä sun nimimerkki, mä lähestyn heti postitse. Katsotaan josko tästä sellainen herkullinen kesä koittaisi:)
- Anonyymi
Mä oon muutaman kerran ollut tyttöjen kanssa,on ollut ihan mukavaa ja saanut nauttia
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133171
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172921Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3801677Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271528- 961362
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531279- 991257
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1871168Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1881162Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1451010