Olisipas kiva kokeilla lesbokimppaa
Lesbokimppa
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voisko siihen osallistua tällainen tyyppi, joka ei ole koskaan naisen kans ollut, mutta viime vuodet on mieli tehnyt.
Pari kertaa olen treffit sopinut, mutta viimehetkellä mahdolliset kumppanit peruneet. Olen vanhempi rouva.
Kimppa vois olla vapauttava kokemus.- Anonyymi
Kauhajutut ilmoitettu ylläpidolle.
Lesbokimppaa kun pääsisi katselemaan niin olisihan se vapauttava kokemus. Vapauttaisi ainakin lastit liikkeelle. Pillun hajussa ja litinää kuunnellessa voisi mälli lentää aika nopeasti. Nimimerkin mukaista toimintaa aidossa tilanteessa eikä vaan näytöllä nähtynä. Tosin ei lesbotytöt varmaankaan halua että heidän lemmenhetkellään joku mies vieressä vetää käteen. Onpahan kuitenkin kiihottava fantasia!
- Anonyymi
Niin kiinnostais.
Katsoa vierestä kun lesbot nuolee ,imee,suutelee toisiansa.
Voisin nussiakin,jos kiinnostaa.
Mies puutteessa. - Anonyymi
Hei aloittaja ja vanhempi nainen. Yhteyttä saa siten, että rekisteröi itselleen ensin nimimerkin ja kommentoi tätä ketjua sillä rekisteröityneellä nimimerkillä. Sille kun voi lähettää yv:n!
Olisi todella kiva kerrankin kokeilla 3-4 tytön kimppaa. Kahden keskeisestä kun voisi siirtyä eteenpäin ja kokemus voisi todella olla vapauttava. Itse pidän hitaan nautinnollisesta seksistä.- Anonyymi
Laita sinä sun nimimerkki, mä lähestyn heti postitse. Katsotaan josko tästä sellainen herkullinen kesä koittaisi:)
- Anonyymi
Mä oon muutaman kerran ollut tyttöjen kanssa,on ollut ihan mukavaa ja saanut nauttia
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261693- 991478
Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori421284Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731271Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131137- 51974
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189938Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 64856
- 25848