Ihastunut noin 10v nuorempaan mieheen

Anonyymi

Järjellä kun ajattelen niin eihän tästä mitään voi tulla mutten vaan saa häntä ajatuksistani. Järki lähtee!

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän toi ikäero ole yhtään mitään. Turhaan sitä kauhistelet.

      • Anonyymi

        Kiitos mutta hullulta tuntuu että mies voisi oikeasti kiinnostua tämänikäisestä parhaat päivänsä nähneestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mutta hullulta tuntuu että mies voisi oikeasti kiinnostua tämänikäisestä parhaat päivänsä nähneestä.

        ei sitä ikinä tiedä, olen alle 30v mies ja ei minua haittaisi seurustella vaikka yli 40v naisen kanssa jos on muuten mukavaa ja jutut luonnistuu ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mutta hullulta tuntuu että mies voisi oikeasti kiinnostua tämänikäisestä parhaat päivänsä nähneestä.

        Puhu vaan itsestäsi, ”parhaat päivät nähnyt”. Itse olin tosi huono 20 verrattuna nyt 30 vuotiaana, kaikin tavoin.


      • Anonyymi

        Itsestäni tässä puhunkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mutta hullulta tuntuu että mies voisi oikeasti kiinnostua tämänikäisestä parhaat päivänsä nähneestä.

        Hauska, kun kirjoitat ”parhaat päivänsä nähneestä”
        Mä taas koen näin reippaasti 40 vuotiaana olevani parhaimmillani elämäni aikanani, mulla on hyvä itsetunto, yli 10 vuotta sitten se ei sitä ollut, pidän jopa niistä piirteistä itsessäni mitä silloin vihasin/inhosin, silloin koin usein olevani ruma, vaikka en sitä todellakaan ole, en edes näin ”vanhemmalla iällä”
        No, henkisestä kasvusta ja tiedon määrän lisääntymisestä sitten puhumattakaan, ei voi verrata 10 vuoden takaiseen elämään
        Mä en jaksa enää mitään turhia draamoja, pyrin ajattelemaan hyvinkin positiivisesti, turhasta nipottaminen on todellakin hyvin turhaa jne, mä oon ollut vielä 10 vuotta sitten hyvin ”kireä”, tavoitteellinen=piti saavuttaa sitä ja tätä ja tota, oli pakko opiskella vielä lisää
        Nykyään sitä on sellainen hyvinkin rennon letkeä asenne 😃
        Ainoa mikä itsellä laittaisi pohtimaan suhteen aloitusta nuorempaan, olisi lasten hankinta, mulla on lapset tehty, tai sitten se et ajattelisin et ollaan sen aikaa yhdessä, kun toinen sen perheen haluaa/tahtoo perustaa
        Jos toisella taas myös itsellä jo lapsi/lapsia myös, niin sekin poistuisi mietittävistä asioista


    • Anonyymi

      Sama täällä. Oon ihan sekasin. Toivottavasti tää menee pian ohi.

      • Anonyymi

        Eikö ole kamalaa itsensä kanssa tappelua :D
        Toivon, mutten usko.
        Tsemppiä sinnekin!


      • Anonyymi

        Kiitos, samoin sulle! On ollut kyllä aikamoista kärvistelyä tässä varsinkin viime viikot. Ei oikein mihinkään pysty keskittymään, ku se mies vaan pyörii mielessä. Järki on jo lähteny. 😥


    • Anonyymi

      No huh huh. Anteeksi nyt vaan mutta eihän 10 v oo mitään. 20 vuotta alkaa jo olla jotain😁 ei sekään ylitsepääsemätön este, jos toisella on järkeä päässä ja toinen hyväkuntoinen.

      • Anonyymi

        Ehkä teen kärpäsestä härkäsen..Täytyy yrittää potkia itseä pyllylle jos saisi lisää rohkeutta.


      • Anonyymi

        Itse en uskaltaisi edes tavata aloittajaa, jos nyt ottaa noin koville. Entä sitten, jos ei siitä tule mitään? Parasta olisi antaa ajan näyttää rauhassa, eikä suunnitella kaikkea ja pettyä.


    • Anonyymi

      Joo, turhaan tuosta ikäerosta huolit. Ei tuo kymmenen vuotta ole vielä mitään.

    • Anonyymi

      Missä olette tavanneet? Töissä?

      • Anonyymi

        Sielläpä juuri.


      • Anonyymi

        Muita tunnisteita?


      • Anonyymi

        Meidän nimet alkaa aakkosten peräkkäisillä kirjaimilla :)


    • Anonyymi

      Ei 10 vuotta oo tosiaan yhtään mitään!
      Toki kyllähän se riippuu paljon ihmisistä millaiset ovat ja mitkä on ne ajatukset molemmilla siitä suhteesta
      Mutta siis, jos ne tavoitteet on samansuuntaiset, niin eipä siinä muuta kuin antaa mennä vaan...

    • Anonyymi

      Jos mies on vapaa niin ainahan voi yrittää,Järkihän siinä rakkaudessa ensin lähtee ja sitten kaikki muu.Jos mies on muslimi vaikeuksia voi olla tulossa.Siellä on niin outo ihmiskäsitys.lLuotan sydämmen ääneen laulaa paula koivuniemi.Kyllä olisi mennyt monta asiaa ainakin mulla päin persettä jos en olisi järkeä käyttänyt ja antanut tunteiden viedä.Tuhoon siinä olisi menty..

    • Anonyymi

      Onko hän antanut mitään merkkejä kiinnostuksesta?

      • Anonyymi

        Hän varasti alushousuni ja runk...si niille. Laittoi myös kuvan puhelimeeni.


      • Anonyymi

        Edellinen tylsimys toi perustaa oman fantasiaketjun..
        On jotain joo.. mutta ei mitään varsinaisesti oo tapahtunu.. mistäs noista tietää varmaksi..


    • Anonyymi

      Anna mennä vaan ja katso, mitä tapahtuu, kun muuten ei voi tietää.. Itse seurustelen 10v miehen kanssa, enkä ole katunut päivääkään.. Ikäiseni ovat jo niin pappaantuneet, ettei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Meillä ikäero vielä suurempi ja muitakin esteitä. Silti olin vähällä kertoa tunteistani hänelle silloin kun hän vakuutti että kaikki on hyvin. En kertonut. Katsoin vain pitkään hänen ruskeisiin silmiinsä. Ei tässä järkeä ole.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe