-06 mallin Citroën C5:llä tuli eilen täyteen miljoona kimometriä.
C5:llä täyteen miljoona kilometriä
14
218
Vastaukset
- Anonyymi
Kimometri lienee muille tuntematon mittayksikkö.
- Anonyymi
No ajatella miten nokkelasti huomattu.
- Anonyymi
Sama trolli joka suoltaa samaa paskaa toyota ja chrysler palstalla?...
- Anonyymi
Minun C5 on ajettu vasta 280 000 000
Vaimon C5:lla 273 000 000
Nimimerkki : shittari- Anonyymi
Ostin c5 ajettu saman verran ,kuin sinulla.Käytiin miehen kanssa reissussa,ajettiin 1200 kilometriä.toimi vielä ihan ok.Tankkasin nitro poweria,kiihtyy hyvin,ja kuluttaa vähemmän,Mahtava auto kaikilla herkuilla.Annoin nimenkin Pierce ihana taivaansininen.
- Anonyymi
Tuo samanlainen aloitusviesti myös Fiat palstalla. Puntolla täyteen miljoona....
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta katsoin nettiautosta paljonko siellä on eniten ajettu C5 ja 495tkm on yhden dieselin mittarissa.
Oiva suoritus. Itselläni on 406:n mittarissa vasta 390tkm. Bensakoneella.- Anonyymi
Muilla ajetaan vielä
- Anonyymi
Riisikuppihan olisi jo viidettä kertaa menossa rutteriin :) :p
Menkää käymään Play del Inglesissä, nouskaa taksiin ja katsokaa matkamittaria. Automerkkejä useita, on mersua, enimmäkseen Tojoautoja. Itse istuin niissä useissa ja vähiten ajettu oli yli 700 000km ja eniten ajettu 1,2 miljoonaa. Kun kerroin, että meidän takseilla ajetaan 300 000km, nauroivat kuskit. Kuulemma siitä vasta alkaa Canarian taksitaival.
- Anonyymi
Mikä mallii????
Mersut oli ihan tavallisia malleja ja Tojot Corollaa, mutta dieseleitä.
Joissakin oli iskarit jo loppuja, mutta ei ne kuskit välittäneet. Inglesissä on tosi paljon liikenneympyrää, joten ei ihme.- Anonyymi
Penkit noissa on uudelleen verhoiltuja ihanalla muovinahalla. Siistit mutta kamalat istua.
Toisaalta, ei tuolla matkat ole pitkiä, että sen maksimissaan 10 minuuttia jaksaa vähän huonommallakin, etenkin kun matka maksaa keskimäärin 3 - 5 euroa.
- Anonyymi
C8:lla täyteen 150 kilometriä eilen. Pikkulohko tosin , mutta toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624