harhateillä. Maailma oli jo olemassa kun kaikki luotiin. Siitä kertovat itse maapallo ja geologia. Maa oli olemassa ja ikää ei tiedä tarkalleen kukaan. Sen jälkeen kaikki luotiin, ei kuuden päivän aikana vaan tuhansien ja kymmenien tuhansien vuosien aikana. On todisteita jotka kertovat asian puolesta mutta niitä ei huomioida, niitä piilotellaan, ei kerrota koska halutaan pysyä tässä Darvinin teoriassa. Monet älyköt ovat luomisen puolella, mutta he pelkäävät että heidät leimataan yhteisöstä ulos.
Esim. DNA, on niin monimutkainen että sen luomiseen on tarvittu suurta viisautta ja sen on vain yksi esimerkki. Darvin oli vain yksi haaveilija joka ei ymmärtänyt että kaikkeen mitä on, tarvitaan viisautta ja jarkeä .
Ei mikään synny itsestään. Tässä asiassa tiede on uponnut suohon. Samoin sanoisin kreationisteille että lukekaa ja tutkikaa Raamattua, sillä sitä te ette ole tehneet.
Darvinismi ja kreationismi ovat
Anonyymi
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on tämä Darvin?
En ymmärrä lausetta Maailma oli jo olemassa kun kaikki luotiin.
> On todisteita jotka kertovat asian puolesta mutta niitä ei huomioida, niitä piilotellaan, ei kerrota koska halutaan pysyä tässä Darvinin teoriassa.
Ei sitten muuta kuin kipin kapin kertomaan todisteet koko maailmalle. Aloita iltapäivälehdistä, kyllä se ura siitä urkenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482