Miehellä monta vaimoa, tämä ei ole mitään uskontoa nähnytkään. Ukot haluaa monta naista passaamaan ja viihdyttämään itseään ja naiset suostuu tähän.
Kuka keksisi uskonnon jossa naisella olisi monta miestä.
Minäkin tarvitsisin puutarhurin, remontti-reiskan, elättäjä, kokin niin ja tietenkin sängynlämmittäjän.
Moniavioisuus
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys on siitä ettei miehet voi jakaa naistansa. Lahkossa naisten on kuitenkin pakko hyväksyä monta vaimoa.
- Anonyymi
Hyvää juhanusta.
https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA - Anonyymi
Naisesta ei yleensä ole hoitamaan edes yhtä miestä, saati useampaa.
- Anonyymi
Kyllä on jos miehetkin panostaisivat suhteeseen eikä ainoastaan siihen sukupuoli sellaiseen. Nainen kaipaa muutakin kuin pikapanoa.
- Anonyymi
Mies on narsisti. Luulee olevansa luomakunnan kruunu. Entä jo naiset käyttäisivät miehiä yhtä härskisti hyväkseen.
Vaikka yli 20 vuotia avioliitto ja lapsia niin mies vain haikailee nuoruuden rakkauden perään. Vertaa vaimoaan kaikessa häneen. Mikä tappaa rakkauden. Anonyymi kirjoitti:
Mies on narsisti. Luulee olevansa luomakunnan kruunu. Entä jo naiset käyttäisivät miehiä yhtä härskisti hyväkseen.
Vaikka yli 20 vuotia avioliitto ja lapsia niin mies vain haikailee nuoruuden rakkauden perään. Vertaa vaimoaan kaikessa häneen. Mikä tappaa rakkauden.Sinun kokemuksesi ei ole pohja sille, että kaikki miehet ovat. Mikä sinun osuutesi oli?
- Anonyymi
Suomessa on kuulemma moniavioisuus sallittua ja sillähän nuo kehitysmaalaiset .....
Jokainen nainen voi luoda oman kulttuurinsa ja hamuta niin monta miestä itselleen kuin on tarve. Pakkoko niiden kaikkien kanssa on lisääntyä tai ottaa asuntovelkaa =)
- Anonyymi
Miksi me naiset niin tehtäis? yksi riittää kiitos :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi me naiset niin tehtäis? yksi riittää kiitos :)
"Nainen olkoot hiljaa ja hoitakoot kotia"
-Martti Luther Anonyymi kirjoitti:
"Nainen olkoot hiljaa ja hoitakoot kotia"
-Martti LutherJokaisen suurmiehen takana on nainen.
- Anonyymi
Montako vaimoa me veronmaksajat elätämme näiden uussuomalaisten ja heidän uskontonsa kautta?
Joillakin on neljä vaimoa.
Sopii kysyä ja kuka vastaa oikein?- Anonyymi
Jaa kunhan tietäis, niitä ukkojakaan kun ei olisi tänne päästetty niin ei olisi niitä akkojakaan täällä suomalaisten riesana (tavalla tai toisella).
90-luvulla ja senjälkeenkin tulleet somalitkin pitäisi palauttaa jo omaan maahansa omiensa pariin rakentamaan maataan.
https://www.kansalainen.fi/somalian-ulkoministeri-pyytaa-kansalaisia-palaamaan-kotimaahan/
- Anonyymi
Kaikki uskonnothan ovat miesten kehittelemiä päätarkoituksenaan saada mahdollisimman monta naista ja päässä itse helpolla. Ei raamattukaan polygamiaa kiellä, päinvastoin. Aabrahamilla, Jaakobilla, Daavidilla, Salomonilla ja monella muulla raamatun päähenkilöllä oli useita vaimoja. Kristityt yleensä unohtavat tämän perusteenaan vanha tuttu "vanha testamentti ei enää päde". Paitsi tietenkin mormonit, jotka tosin joutuivat näennäisesti luopumaan useamman vaimon pitämisestä yhteiskunnan sitä karsastaessa. Käytännössähän sitä harrastavat yhä.
Kulttuurien kirjo on laaja ja ainakin Tiibetissä on kansa, jossa on ollut voimassa "veljesavioliitto", jossa naisella voi olla useampia miehiä, mutta nämä miehet ovat aina keskenään veljeksiä (tai velipuolia, koska voivat olla hekin monimiehisestä perheestä).
- Anonyymi
Näyttää siltä että. monet naiset sahaavat omaa oksaansa. Sitten kiukutellaan kun elo ei olekkaan ihanaa.
Itse rakensin perheelleni unelmakodin, pitsihuvilaan. Kaikki muut hämmästelivät/hämmästelevät kuinka kaunis koti meillä (mulla) on. Vain exä ja sukunsa kommentit olivat joo tasoa.
Yritin osallistua lastenhoitoon, mut exä tiuskasi aikanaan että: Kyllä minä itte lapseni hoidan. Vain itkuöinä sain osallistua. Lapset katselivat pieninä tietenkin paljon telkkaria. Itse sit istuin usein koneella. No tottakai koneella istuminen häiritsi muumiuusinnan 32 kertaa, niin että siitä piti huomauttaa usein. Kone on viereisessä huoneessa. Exä ei suinkaan ollut lasten kanssa vaan kissa tai kutimet sylissä. Se oli pyhää toimintaa.
Oma kissalauma ei riittänyt. Eläinsuojeluyhdistykseltä otettiin vielä kissoja kotihoitoon. Mut eihän sellaisesta tarvitse keskustella kotona etukäteen. Tosin itse lähti pettämään uusien hutsukavereiden kanssa laivalle. Kissojen tuhoista kotona ei tietenkään saanut puhua, koska se olisi ollut jumalanpilkkaa kovempaa toimintaa.
Siivosinkin väärin. Exän mielestä imurointi oli tärkeintä, kun itse ensisijaisesti olisin halunnut ensin tavarat olisi paikallaan.
Joskus tein jauhelihasta väärää ruokaa, kun ajattelin ruoan olevan valmista kun exä tulee töistä. Muutenkin sain ruoasta valituksia kun *tungin joka ruokaan vihanneksia, ja liikaa sipulia*. Teen ruokaa työkseni. Jos ostin itse raaka-aineet valmistamaani ruokaan, sain valituksia siitä että, tänään oli tarkoitus syödä jotain muuta. Jos en tehnyt ruokaa, ei suinkaan ollut sanottu että oltaisiin syöty sinä päivänä.
Vuonna jolloin täytin 50v ajattelin haluavani paljon kukkia pihalle. Se oli katastrofi, koska exän paprikoille ja kissoille ei ollut tilaa tarpeeksi juuri siinä ikkunalla.
Yhteisistä lomista ei puhettakaan sen jälkeen kun lapset tulivat kouluikään.
Makkari oli vain nukkkumista varten. kerran kuussakin tuntui olevan liian usein, ja se tehtiin selväksi joka ikinen kerta. Halaaminen oli kuulemma vonkaamista, ja suutelu muutenkin kielletty.
Exän appivanhempien bisnekseen raadettiin monta vuotta ilmaiseksi, meidän yritykselle he vastavuoroisesti toivotti konkurssia. Ja mä olin se ilkee.
No exä löysi viimein paremman miehen. Lähti sen matkaan. Kovasti uhosi ottavansa vain henkilökohtaiset tavaransa. No sitä henkilökohtaista oli sit 6 pakettiautollista, jonka jälkeen ja ennen hakenut monta kertaa lisää aina tarpeen mukaan.
Et sellanen remonttireiska, kokki, puutarhuri, sängynlämmittäjän kohtalo on todellisuudessa.
No mä löysin uuden kumppanin, joka on eri etnistä taustaa.
Hän on aivan hullaantunut, kiltistä miehestä joka, tiskaa, tekee ruokaa, siivoaa, pesee pyykkinsä, osaa ja tykkää eettisesti kauniista asioista. Tykkää halaamisesta, ja suukottelusta. Joka ikinen päivä hän myös näyttää sen teoin, eikä vain puhein.
Olen sanonut ettei sun tarvitse suostua tai tehdä kaikkea jos et halua. Hän vastasi siihen että olen onnellinen kun sinä olet onnellinen. Hän on minua varakkaampi, joten rahasta hän ei sitä tee. Rahasta hän totesi että: Sä olet ulkomaalainen, kaikki pitää sinua varakkaana. Meillä on hauskaa yhdessä. Erikultuuri on usein meidän huumorimme rikkaus. Hänen työkaverinsa ovat hämmästelleet puhelimessa,kun ovat katselleet miehen tiskaavan tai laittavan ruokaa. Olen soittanut ja laulanut puhelimessa, hänen työkaveriensa kuunnellessa. Ei olis exälle tai itsellekään entisessä elämässä tullut mieleen.
Hän sanoi haluavansa nähdä mut joskus vihaisena. Sanoin että se on helppoa. Jos en saa aamukahvia, olen ärtynyt kokopäivän. Hän sanoi piilottavansa kahvini. Sanoin antavani piiskaa, jos sen teet. Hän totesi siihen että: sinun aamukahvi häviää ehkä joka aamu :).
Uusi elämä myös mahdollisti uuden paremman työn.
Toivottavasti exänikin on nyt onnellinen. Varmasti onkin. - Anonyymi
"Miehellä monta vaimoa, tämä ei ole mitään uskontoa nähnytkään. Ukot haluaa monta naista passaamaan ja viihdyttämään itseään ja naiset suostuu tähän." Tässähän on kyse ylläpidon antti wuolteen uskonnosta, judaismista.
- Anonyymi
Yhdessäkin alkaa olla jo puolet liikaa. Tee sitä ja tee tätä.
- Anonyymi
Naiset itse ovat myös osasyyllisiä moniavioisuuteen, koska useimmat havittelevat sitä alfaurosta ja kuuluvat mielummin alfauroksen haaremiin kuin tyytyvät siihen uskolliseen mutta tylsään tavismieheen. Tästä ei vaan kylliksi puhuta. Näkeehän sen siitä, kun jollain alkoholisoituneella rikkaalla julkkismiehellä on naisia joka sormelle, vaikka olisi millainen kusipää ihmisenä.
- Anonyymi
Olen joskus katsonut amerikkalaisia sarjoja Sisarvaimot tai niiden etsinnästä. Mitä noiden naisten päässä oikein liikkuu?
Vanheneva ihramahainen mies haluaa toisen vaimon. 50 villitys iskee päälle
Haluaa lisää rakkautta eikä näe miten häviää se entinenkin rakkaus. Huoraamallahan sitä rakkautta saa. Naisena lähtisin samasta oven aukaisusts kun tuodaan uusi vaimo esittelyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin589967Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174141Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323446Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht952717Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142120Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4172108Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2461551FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01361Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731188Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101135