Jos ei ole tuloja, niin miksi asutaan omakotitalossa, josta vain velkaa? Auto ja kotieläimetkin pitää olla, vaikka ei ole varaa edes pakollisiin maksuihin!
On todella törkeää olla pyytämässä rahaa vanhemmilta isovanhemmilta milloin mihinkin maksuun. Koskaan niitä ns. lainauksia ei makseta takaisin.
Hävetkää! Vanhukset ovat eläkkeensä ansainneet työllä. Heillä ei ole velvollisuutta enää kustantaa lasten ja heidän jälkeläistensä elämää!
Opetelkaa elämään siten, että varanne riittävät! Myykää talo ja muuttakaa vuokralle. Joitakin kotieläimiä voi pitää kerrostalossakin, mutta lampaat ja kanat voi teurastaa ja laittaa pakasteeseen.
Elettävä varojen mukaan
Anonyymi
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Lampaat ja kanat voi sitten syödä, kun rahat ovat lopussa. Näin ei tarvitse mennä pieneläkeläiseltä pyytämään rahaa ruokaan ja tupakkaan.
- Anonyymi
Toivottavasti aloituksen lukee ne henkilöt, jotka kerjäävät vanhemmilta ja isovanhemmilta rahaa milloin minkäkin verukkeena varjolla!!!
Eikö teillä ole häveliäisyyttä ollenkaan?- Anonyymi
Lukevat, mutta eivät ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
olisi kiva tavata tuo täydelliseltä kuulostava ketju aloittaja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904