Jos ei ole tuloja, niin miksi asutaan omakotitalossa, josta vain velkaa? Auto ja kotieläimetkin pitää olla, vaikka ei ole varaa edes pakollisiin maksuihin!
On todella törkeää olla pyytämässä rahaa vanhemmilta isovanhemmilta milloin mihinkin maksuun. Koskaan niitä ns. lainauksia ei makseta takaisin.
Hävetkää! Vanhukset ovat eläkkeensä ansainneet työllä. Heillä ei ole velvollisuutta enää kustantaa lasten ja heidän jälkeläistensä elämää!
Opetelkaa elämään siten, että varanne riittävät! Myykää talo ja muuttakaa vuokralle. Joitakin kotieläimiä voi pitää kerrostalossakin, mutta lampaat ja kanat voi teurastaa ja laittaa pakasteeseen.
Elettävä varojen mukaan
Anonyymi
4
161
Vastaukset 4
- Anonyymi
Lampaat ja kanat voi sitten syödä, kun rahat ovat lopussa. Näin ei tarvitse mennä pieneläkeläiseltä pyytämään rahaa ruokaan ja tupakkaan.
- Anonyymi
Toivottavasti aloituksen lukee ne henkilöt, jotka kerjäävät vanhemmilta ja isovanhemmilta rahaa milloin minkäkin verukkeena varjolla!!!
Eikö teillä ole häveliäisyyttä ollenkaan?- Anonyymi
Lukevat, mutta eivät ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
olisi kiva tavata tuo täydelliseltä kuulostava ketju aloittaja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554