Kaikkia kohtaan ja kaikille Luvallisen, Totuuteen perustuvasta Oikeuden mukaisesta, Jumalan VALTAkunta yheyden / yhtenäisyyden Raamatun UT mukaisessa ja perustuvassa Kristillisyydessä / Kristuksessa Jeesuksen mahdollistavasta, koko kaikkeuden kaikkineen Luoja ja Omistaja Jumalan siunauksen ja varjeluksen sisältävästä ja takaavasta HYVÄN sanoman Oikealla tavalla, käytännön arkielämässä tomivine oppeineen ja ohjeneen vieminen, ja siihen siemenen, Oikein, kaikille hyväksi Raamatun UT mallisen opin ja ohjeiden sanoin ja kuvin / videoin netin kautta vieminen / kylväminen. Joka sisältää kaikki erilaisen = eri olosuhteissa, Raamatun UT mukaisen, elämän mahdollistavan.
Joille tämän Krist. vaihtoehto mahdollisuuden opin ja ohjeet hyksyville / vastaan ottaville, alkaisi tulemaan Jumalan sinausta / tapahtumaan ihmeitä ilman määrää.
Mutta joka palastukseksi Krist. vaihtoehto,pitäisi ensin saada alkuun jo toimivaksi omassakin maassamme. Jossa on jo, näin valtavat mahdollisuudet. Ei ole muita esteitä kuin mitä kukin itse itselleen, sillä että ei, h a l u a!
Asiasta asiallisesti ja rakentavasti keskustelu mahdollisuus tuolla...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.com keskustelufoorumilla.
Parhainta kehitysapua olisi, kaikille hyväksi
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi on evoluutio ja vajakit ei tosimaailmassa menesty.
- Anonyymi
Hmmm... Toisaalta, natsit nyt menestyi jonkin aikaa, mutta onko meillä kuitenkin heistä yhä historia jäänteitä vai onko taustalla kuitenkin ihmisen mielessä oleva perustavanlaatuinen ongelma?
Koemme itse tietenkin olevamme oikeassa ja naapuri väärässä. Siksi naapuri ei saa lisääntyä mutta me saamme.
Entä jos ajattelisimme asian uudelleen.
Jos haluamme lisääntyä, emme kuitenkaan elä ikuisesti että voisimme huolehtia aikuiseksi kasvaneista lapsistamme sillä eiväthän he kuitenkaan osaa tehdä päätöksiä. Entä jos tarvitsemme vajakkeja pitämään huolta meistä kun vanhenemme?
Entä jos vähän tyhmempikin voisi tehdä työtä (tekee jo, osa on poliitikkoja), joka toisi jotain lisää yhteisöömme. Voisimme sitten kuolla tietäen että ihminen ei välttämättä kuole sukupuuttoon. Jos evoluution huipulla olevat nyt sattumoisin menettävät kyvyn lisääntyä, saattaapi olla pelastus vajakeissa.
Heistähän voi tulla uuden ihmissukupolven hautumoita. Munasta kuoriutuva sikiö?
Ei voi koskaan tietää, jos luovuttaa jo nyt.
- Anonyymi
lapiot ja kuokat on parasta kehitysapua.
- Anonyymi
kalashnikovit, juna vaunollinen olisi paras apu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003