Parhainta kehitysapua olisi, kaikille hyväksi

Anonyymi

Kaikkia kohtaan ja kaikille Luvallisen, Totuuteen perustuvasta Oikeuden mukaisesta, Jumalan VALTAkunta yheyden / yhtenäisyyden Raamatun UT mukaisessa ja perustuvassa Kristillisyydessä / Kristuksessa Jeesuksen mahdollistavasta, koko kaikkeuden kaikkineen Luoja ja Omistaja Jumalan siunauksen ja varjeluksen sisältävästä ja takaavasta HYVÄN sanoman Oikealla tavalla, käytännön arkielämässä tomivine oppeineen ja ohjeneen vieminen, ja siihen siemenen, Oikein, kaikille hyväksi Raamatun UT mallisen opin ja ohjeiden sanoin ja kuvin / videoin netin kautta vieminen / kylväminen. Joka sisältää kaikki erilaisen = eri olosuhteissa, Raamatun UT mukaisen, elämän mahdollistavan.

Joille tämän Krist. vaihtoehto mahdollisuuden opin ja ohjeet hyksyville / vastaan ottaville, alkaisi tulemaan Jumalan sinausta / tapahtumaan ihmeitä ilman määrää.

Mutta joka palastukseksi Krist. vaihtoehto,pitäisi ensin saada alkuun jo toimivaksi omassakin maassamme. Jossa on jo, näin valtavat mahdollisuudet. Ei ole muita esteitä kuin mitä kukin itse itselleen, sillä että ei, h a l u a!

Asiasta asiallisesti ja rakentavasti keskustelu mahdollisuus tuolla...

http://www.suomenkristityt.foorumimme.com keskustelufoorumilla.

4

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi on evoluutio ja vajakit ei tosimaailmassa menesty.

• Anonyymi

Hmmm... Toisaalta, natsit nyt menestyi jonkin aikaa, mutta onko meillä kuitenkin heistä yhä historia jäänteitä vai onko taustalla kuitenkin ihmisen mielessä oleva perustavanlaatuinen ongelma?

Koemme itse tietenkin olevamme oikeassa ja naapuri väärässä. Siksi naapuri ei saa lisääntyä mutta me saamme.

Entä jos ajattelisimme asian uudelleen.

Jos haluamme lisääntyä, emme kuitenkaan elä ikuisesti että voisimme huolehtia aikuiseksi kasvaneista lapsistamme sillä eiväthän he kuitenkaan osaa tehdä päätöksiä. Entä jos tarvitsemme vajakkeja pitämään huolta meistä kun vanhenemme?

Entä jos vähän tyhmempikin voisi tehdä työtä (tekee jo, osa on poliitikkoja), joka toisi jotain lisää yhteisöömme. Voisimme sitten kuolla tietäen että ihminen ei välttämättä kuole sukupuuttoon. Jos evoluution huipulla olevat nyt sattumoisin menettävät kyvyn lisääntyä, saattaapi olla pelastus vajakeissa.

Heistähän voi tulla uuden ihmissukupolven hautumoita. Munasta kuoriutuva sikiö?

Ei voi koskaan tietää, jos luovuttaa jo nyt.

• Anonyymi

lapiot ja kuokat on parasta kehitysapua.

• Anonyymi

kalashnikovit, juna vaunollinen olisi paras apu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      4367
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1649
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1488
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1475
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1351
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1090
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1024
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1003
    Aihe