Mitä yhteistä on näillä kahdella?

Anonyymi

Katoaminen ydinpommissa ja katoaminen ylöstempauksessa.

Jokaisen ihmisen on kuoltava.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä on yhteistä, että tunteeko Jumala.
      Jos tuntee, niin se, että jää kiveen vain varjo- ydinpommin palamisen jälkeen, ei ole merkitystä.
      Jumala luo ylösnousemusruumiin, sekä antaa Henkensä, Hänen Poikansa kautta.

Mutta, lähtökohta on tuo Elämänkirja, joka on taivaissa, siihen kirjaan kirjoitetun nimen kohta, tunteeko Jumala minut.

Jos nyt kuollaan uskossa, Kristusta seuraten, mennään Jumalan muistiin.

edesmennyt Kari Kuuva- ymmärsi- ja sanoitti laulunsa.
      https://www.youtube.com/watch?v=j1eQHX5BZn0
      1983- tuo levy hieman heilutti perinneoppien perustusta, mutta se oli raamatullinen näkemys.
      Johanneksen evankeliumi, kirjoitusten mukaan viestii juuri tätä Jeesuksen esiintuomaa näköalaa ja Kari sai sen Hengessä meille esitettäväksi.

Joh 6:39-40 Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä. (40) Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

Tuossa puhutaan Isän = Jumalan tahdosta, meitä kohtaan, iankaikkisen elämän armolahjan suhteen, sekä kerrotaan H-hetki, koska se tapahtuu.
      ts. ollaan Hänen muistissaan.

Joh 6:44 Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

Juutalaisille opettajille myös Hän sanoi!

Joh 6:53-54 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. (54) Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

ts. tuo sijainen- Uhrikaritsa, sen muisto-aterian merkitys on lupaus iankaikkisesta elämästä ja elämä saadaan kirjoitusten antaman opin ja opetuksen mukaan viimeisenä päivänä ja silloin haudat avautuvat.

Kol 3:3-4 Sillä te olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa; (4) kun Kristus, meidän elämämme, ilmestyy, silloin tekin hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa.

• Anonyymi

Vuan et usko tuota satua itekkään.

• Anonyymi

Ehkä tässä puhutaan ydinpommista: "Jumala tulee Teemanista, Pyhä Paaranin vuorelta. Sela. Hänen loistonsa peittää taivaat, maa on täynnä hänen ylistystään. Hänen hohteensa on kuin auringon valo, hänen käsistään lähtevät säteen. Niihin (säteihin!) kätkeytyy hänen voimansa. Hänen edellään kulkee rutto, polttava kuume tulee hänen jäljessään. Hän pysähtyy mittaamaan maata, hän katsoo ja saa kansat vapisemaan. Ikiaikaiset vuoret menevät murskaksi, ikuiset kukkulat vaipuvat. Hänen tiensä ovat iankaikkiset" (Habakuk 3:3-6).

• Anonyymi

Paitsi että "ylöstempauksessa" ihminen ei kuole.
      Jopa aiemmin kuolleet heräävät siinä eloon.

Taivas on elävien, ei kuolleiden paikka.

• Periaatteessa uskovalle ei ole merkitystä miten se lähtö tulee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      323
      3755
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3530
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2210
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      106
      1594
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1488
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      122
      1252
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      907
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      99
      850
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      77
      787
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      85
      723
    Aihe