Enpä tiennytkään että Faith esiintynyt jo aikaisemmin ja paljon erinäköisenä, paljon on muuttunut 19 vuodessa.
https://youtu.be/9XIBFATQ0E8?t=108
Faith Dingle vuonna 2000
3
171
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en tiennytkään, että on olemassa Faith Dingle -niminen näyttelijä. Outoa, että IMDB:ään ei tiedä.
- Anonyymi
Eihän aloittaja mainitse mitään näyttelijästä. Vaan juurikin roolihahmosta, joka Faith todellakin on ja näkyy tuossa sarjan pätkässä Faithina, eikä näyttelijänä.
Ainakin minun mielestä. Eri asia, jos aloittaja olisi laittanut kuvan, tai klipin näyttelijästä Sally Dexteristä. Vuodesta 2017 lähtien Dexter on näytellyt Faith Dingleä draamasarjassa Emmerdale. Joten turhaan viisastelet.
Kyllä IMDB ja muutkin tietää ihan varmasti roolihahmon Faith Dingle. Sinä saatat olla niitä harvoja, joka ei tiedä. - Anonyymi
Taisi ensimmäisellä kommentoijalla tulla pieni lapsus. Täällä mainitaan usein vain roolihahmojen nimiä (esim. "Chas näyttelijä"), niin voi tulla sekaannuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070