Laittakaa viestiä rohkeasti tulemaan
Olen 80v nainen haluan seksiä
42
2904
Vastaukset
no ei muuta kuin viestiä tänne niin järjestetään
- Anonyymi
Otatko hampaat pois ja kyrpää suuhun?
- Anonyymi
Kyllä minulla on omat hampaat vielä ytallella. Osaan kyllä olla purematta sinun kyrpääsi. Spermat haluan aina seksin yhteydessä imaista suuhuni. Olen sitä harrastanut kymmeniä vuosia. En tiedä johtuuko siitä mutta koskaan ei ole mitään sairauksia ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla on omat hampaat vielä ytallella. Osaan kyllä olla purematta sinun kyrpääsi. Spermat haluan aina seksin yhteydessä imaista suuhuni. Olen sitä harrastanut kymmeniä vuosia. En tiedä johtuuko siitä mutta koskaan ei ole mitään sairauksia ollut.
Kyllä te mummut olette ihania. Kiva on touhuta ja aina saa panna paljaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te mummut olette ihania. Kiva on touhuta ja aina saa panna paljaalla.
Eiköhän tuon alkuperäisen mummun ole korona tappanut noiden vuosien aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen hoikahko sinkku 71v mies ja haluaisin naiskaverin 75v-85 En alkoukko ja tulen omillani toimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen hoikahko sinkku mies,ja juuri 70v jja hakenut kauan 75-85v naisseuraa,mutta ei heitä kyllä ole osunut kohdalle.Ja olen selvinpäin.
Soita 0452053261 Reino
- Anonyymi
Idiootti pistää numeronsa tänne noloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti pistää numeronsa tänne noloa
Taitaa ol prepaid tuskin se uskaltas omaa numeroaan laittaa
- Anonyymi
Tule meille vaan, meillä leivotaan saat lämmintä .......varmasti riittämiin.
- Anonyymi
Kyllä saat seksiä koska vaan
- Anonyymi
Toi on selvästi jonkun kakaran tekemä ilmoitus. Yksinkertainen ilmoitus paljastaa. Etkö te ukot tajuaa et toi "mummo on joku räkänokka poika"
- Anonyymi
mistä päin olet ??
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
Ei edelleenkään spede sulta kysytty missä olet.
- Anonyymi
Mmistä päin olet ?
- Anonyymi
Edelleen niuvanniemen suljetulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen niuvanniemen suljetulla
Vitsi sulla täytyy olla kivaa toistaa olin paikkaas. Runkkaatko ihan innolla tuosta.
- Anonyymi
Käyn usein 83v naisen luona ja antaa minun nauttia kaikista paikoistaan.
- Anonyymi
Onko muorilla vielä tiukat reiät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muorilla vielä tiukat reiät?
Kyllä on 83v piukat paikat, liukuvoiteita kyllä käytämme, tykkään nuolla muorin isoja jo vähän roikkuvia häpyhuulia ja ihanan kiihottavaa nähdä kuinka klitoris tulee hupustaan esille, se on mummolla tosi herkkä ja hellästi sitä käsittelenkin, rinnat pehmeät ja nännit isot jotka nöpöttävät kovana kun nuolen ja imen, tykkää siitä, tykkää eniten antaa takaapäin lusikassa jossa nautimme pitkään, peppuunkin antaa panna mutta on sanonut että tulee helposti araksi jos liian pitkään panen niin useimmin vain hetken nautin pepusta ja nautimme eniten kun ensin rauhallisesti rakastelemme pitkään ja tunnen kuinka mummon orkku lähenee kun pillu alkaa supistella kulliani vasten niin usein laukean heti perään.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on 83v piukat paikat, liukuvoiteita kyllä käytämme, tykkään nuolla muorin isoja jo vähän roikkuvia häpyhuulia ja ihanan kiihottavaa nähdä kuinka klitoris tulee hupustaan esille, se on mummolla tosi herkkä ja hellästi sitä käsittelenkin, rinnat pehmeät ja nännit isot jotka nöpöttävät kovana kun nuolen ja imen, tykkää siitä, tykkää eniten antaa takaapäin lusikassa jossa nautimme pitkään, peppuunkin antaa panna mutta on sanonut että tulee helposti araksi jos liian pitkään panen niin useimmin vain hetken nautin pepusta ja nautimme eniten kun ensin rauhallisesti rakastelemme pitkään ja tunnen kuinka mummon orkku lähenee kun pillu alkaa supistella kulliani vasten niin usein laukean heti perään.......
Ai laukeat perseeseen....tyypillinen kaappihomo runkkari buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä hinuri kerrot ihan omasta itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän kaltaisesi tietysti tunnistat. Ittestäs tuon siis tiedät.
- Anonyymi
Haista homo vittu.
- Anonyymi
Haistele sinä homo persereikiä.
- Anonyymi
Oohh piilopuppeli kilahti buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh piilopuppeli kilahti buaahaa
Ohhohoo perseen nuuskija kilahti buaahahahhaaa.
- Anonyymi
Oletko vielä elossa ?
- Anonyymi
täältä saat takuulla !!
- Anonyymi
Haluaako joku poika tulla liukkaille jälkeeni, minulla on kiva vanha +80 leskirouva mitä käyn "auttelemassa" huoltomiehenä, antaa panna ykköseen ja kakkoseen, ottaa kyllä suuhunkin, tosi kiimainen mummo, olen joskus nussiessani sanonut että mitä jos toisin jonkun nuoremman kaverin kimppaan, johon mummo on sanonut olet kyllä ihana!
- Anonyymi
Missä päin oleilette?
- Anonyymi
Tuusulassa
- Anonyymi
Kyllä ne vanhemmatkin naiset seksiä haluaa. Olen pitkään tapaillut kuusvitosta naista joka on tosi aktiivinen seksin suhteen. Tansseista löytää miehiä sänkyyn. Kiihotun todella paljon kun tiedän vanhan rouvan saaneen kyrpää. M51v
Missä asut.
- Anonyymi
Oman käden onnen hakijat ym.
🥰✋️😇✌️🫠
💝👼
🎅🤶
❄️💐
Rauhallista Joulua etäinen lähimmäinen...sinulle - yksin tai seurassa. - Anonyymi
Osaankohan mä. Mun bravuuri on makaroonilaatikko, läskisoossi ja lohikeitto. Kake-82wee
- Anonyymi
Kyllä käy mitä vanhempi, sitä parempi
- Anonyymi
Minun ihana 80+ leskianoppini on kiimassa joka kerta kun käydään kylässä, tekisi niin mieli antaa vävyn isoa kovaa kyrpää lesken vanhaan kiimavittuun kun on ollut ilman melkein jo 10vuotta.
- Anonyymi
60+ukm Tuusulasta haluisi rakastella ja nauttia +80 mummon kanssa.
- Anonyymi
Itä suomesta +50ukm haluaisi yli 70 naista
Ketjusta on poistettu 110 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4203488Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944533085- 1271732
- 611678
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1041459- 611068
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261052En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321002Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39955Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127912