Oon 14 ja muuttamassa Saksaan, olin yhdessä yhden henkilön kanssa josta välitän mut en tiiä miks jätin sen, mulla on ikävä sitä mut musta tuntuu et se ei haluu olla mun kaa (pyysin sitä uudestaan alkaa oleen ja se vastaa joo mut sit ku meidän koulu sai tietää nii se kerto kaikille et ei olla yhdessä) mun sedällä on kans yks koira nimeltä Essi ja se synty samana vuonna ku mä eli se on tosi vanha koiraks (jos se ois ihminen nii se ois 98 vuotias) me käytiin siellä talossa eilen enkä mä pystyny mennä kattoon sitä ja nyt mua kaduttaa ja paljon, Essi on tänä vuonna sokeutunu ja se on alottanu kuuroutumisen vuosi sitten ja nyt on melkein täysin kuuro. Lyhyesti sanottuna mulla on tosi vaikee elämän tilanne ja haluisin puhuu jonku kanssa
Moi ja anteeks
Anonyymi
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780