Rakkaus tulee viemään voiton tiedosta!

Ihmisen tieto ei voi saavuttaa Totuutta ilman luopumatta tiedosta , valheesta , itsestä ja täytyttävä muulla , Kristuksella tietysti eli Elämän ja Totuuden Hengellä.

Se on asenne , tapa katsoa maailmaa ja siinä se.
Avartavaa suorastaan.

Kaikki omistajuus/raha sulaa ja tuolloin mammonanpalvojat huutavat tuskissaan.

Kunnia yksin Luojalle, Totuuden ja Elämän Isälle , ainoalle Herralle , Kiitos.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Ihmisen tieto ei voi saavuttaa Totuutta ilman luopumatta tiedosta , valheesta , "

      Totuus on tietoa oikeasta tiedosta
      valhe on vääristettyä ja harhaan johtavaa tietoa tahi ja tiedon nimell kulkevaa tietoa.

      Kuten oli alussa, perkele puhui eevalle ja siinä oli sekä oikeaa että väärää, harhaan johtavaa tietoa.

      se että mitä voimme tehdä on Jeesus sanonut:
      Matt. 22:29
      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

      http://www.blbclassic.org/Bible.cfm?t=KJV&x=0&y=0&b=Mat&c=22&v=1#conc/29

      http://www.blbclassic.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?Strongs=G1492&t=KJV

      Tunne on tässä yhteydessä tietoa eli taas sitten tulee samaa, "paketiin" tieto, viisaus, ymmärrys ja osin äly

      Joten Hyvä ja oikea opettaja antaa Oikeaa ja luotetavaa tietoa, paha paimen antaa väärä ja harhaanjohtavaa tietoa.

      Jeesus on Hyvä paimen ja opettaja
      perkele on "paha paimen" ja väär opettaja.

      2. Tim. 3:14
      Mutta pysy sinä siinä, minkä olet oppinut ja mistä olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut,

      13 Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.
      14 Mutta pysy sinä siinä, minkä olet oppinut ja mistä olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut,
      15 ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
      16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
      17 että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut.

      Joten JOS tiedämme kuka meitä opettaa, voimme siitä päätellä, onko oppi oikeaa ja hyvää vai ei.

      Kuitenkin, vaikka tunnemme kuka on opettaja niin KUITENKIN, meidän täytyy TUTKIA onko asia oikein vai ei.

      Tässä viitaus, Pietariin, Johannekseen ja Jaakobiin, ja tämä on esillä Galatalaiskirjeessä, kun OPETTIVAT VÄÄRIN.

      Mikä avuksi?
      " koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset,"

      Lue itse ja saat TIETOA ja jos joku opettaa, tiedät onko se oikein vai ei.

      Tämä menee osaksi jo uskovien puolelle, mutta myäs uskottomien, eli niiden jotka etsivät totuutta ja sitten pelastusta.

      Jos pilkaavat ja eivät tahdo edes tietää ja sitten tehdä mitä hyväksi tietävät, niin sitten Mooses sanoo kovan sanan!

      Joten, tieto ja viisaus ja ymmärrys on tie joka johtaa TIELLE joka vie pelastukseen.

      • Pelastukseen et niitäkään saa


      • Ymmärrys kyllä tosin on ja arvet esillä nakuna.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      i see, joka ei tahdo että opetetaan mikä on tiedon merkitys, sama se poistaja.

      Jumala rangaiskoon sinua!

      1 Vastaus

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Tieto tulee ymmärtää kyllä jonka jälkeen rakkaus pyyhkii sen pois.

        Jäikö vielä hampaan koloon jotain?


      • Ja ymmärrystä antaa elämä itse jos sen opiksi käännettäväksi sallitaan.
        Ei ihmisten seremoniat vaan Luoja Itse.


    • Anonyymi

      2. Johanneksen kirje 1

      7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.

      8 Ottakaa vaari itsestänne, ettette menetä sitä, minkä me olemme työllämme aikaansaaneet, vaan että saatte täyden palkan.

      9 Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.

      10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;

      11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.

    • Anonyymi

      Luuk. 6:46

      Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?

      --------------

      Johanneksen ilmestys 3

      14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:

      15 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!

      16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.

      17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.

      18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.

      19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.

      20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.

      21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

      22 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"

      --------------

      Matteus 15

      6 Ja niin te olette tehneet Jumalan sanan tyhjäksi perinnäissääntönne tähden.

      7 Te ulkokullatut, oikein teistä Jesaias ennusti, sanoen:

      8 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana,

      9 mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä'."

      ----------

      Luukas 17

      11 Ja kun hän oli matkalla Jerusalemiin, kulki hän Samarian ja Galilean välistä rajaa.

      12 Ja hänen mennessään erääseen kylään kohtasi häntä kymmenen pitalista miestä, jotka jäivät seisomaan loitommaksi;

      13 ja he korottivat äänensä ja sanoivat: "Jeesus, mestari, armahda meitä!"

      14 Ja heidät nähdessään hän sanoi heille: "Menkää ja näyttäkää itsenne papeille". Ja tapahtui heidän mennessään, että he puhdistuivat.

      15 Mutta yksi heistä, kun näki olevansa parannettu, palasi takaisin ja ylisti Jumalaa suurella äänellä

      16 ja lankesi kasvoilleen hänen jalkojensa juureen ja kiitti häntä; ja se mies oli samarialainen.

      17 Niin Jeesus vastasi ja sanoi: "Eivätkö kaikki kymmenen puhdistuneet? Missä ne yhdeksän ovat?

      18 Eikö ollut muita, jotka olisivat palanneet Jumalaa ylistämään, kuin tämä muukalainen?"

      19 Ja hän sanoi hänelle: "Nouse ja mene; sinun uskosi on sinut pelastanut".

      -------------

      Matteus 7

      1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;

      2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.

      3 Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?

      4 Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi?

      5 Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.

    • Anonyymi

      Miks täällä aina joku urpo massapostaa kaikkee mitä kukaan, ikinä ei tuu lukee? Olis ihan kiva kirjoittaa mielipiteitä muttei tämmöseen ketjuun viitti sitte, vaiks olis hyvä aloitus.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe