Pattaylta maaseudulle, tyhmä veto.

Söpö ja ihana paikallisoppani sai minut houkuteltua kotiinsa maaseudulle. Meitä tuli sitten eräänä aamuna hakemaan serkku ja sen lapset lava- Toyotalla.
Evästä oli mukana runsaasti ja mukavasti 5- 6 tunnin matka lavalla sujuikin. Kakarat olivat olkein kivoja ja kummastelivat kokoani ja nauroivat nenääni joka ei ollut litteä.

Perille päästyämme minut vietiin markettiin jossa lastattiin 2 kärryä täyteen tavaraa. Maksumiehen toki tiedätte.
Seuraavana päivänä minut vedettiin nenärenkaasta töllö- kauppaan jossa ostin talon papalle uuden töllön ja lautasantennin asennuksineen.
Katsoin nämä mahtuvan lomabudjettiini.

Iltasella syötiin sianpäätä ja poltettiin pilveä.
Pihalta kuului auton hurinaa ja sanoin että heinät piiloon, se voi olla poliisi.
Toinen lattialla kykkivistä kavereista nosti paidanhelmaa jossa oli pistooli.
Sanoi että hän on poliisi.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sinä laskit shortsien kuminauhaa, ja sanoit että tässä mun pistooli. Ristus mitä skeidaa!

• Anonyymi

Tämä vastine Natsin aloitukseen on älykkäintä mitä koskaan ikinä milloinkaan olen lukenut.

• Anonyymi

juu, kyllä se SenssuSianMyi osaa kun vähän yrittää.

• Merkillistä että Senssu ei ole vielä poistattanut tätä aloitustani.
      Sehän sisälsi autolla hurjastelua, huumausaine- ihannointia ja ehkä jopa pedofililiaa?

• Anonyymi

Miksi otsikossa lukee "tyhmä veto"?

• Kiitos kysymästä.
        Arvelin että pysymällä Pattayalla olisin välttynyt tuolta töllö- ja lautas- antennimenolta.
        Jäin rahallisesti hieman miinukselle mutta sain koko perheen ja pikku kylän kunnioituksen mitä ei rahalla mitata.

Ehkäpä siksi otsikkoni oli hieman harkitsematon.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Kiitos kysymästä.
        Arvelin että pysymällä Pattayalla olisin välttynyt tuolta töllö- ja lautas- antennimenolta.
        Jäin rahallisesti hieman miinukselle mutta sain koko perheen ja pikku kylän kunnioituksen mitä ei rahalla mitata.

Sait rahalla kunnioituksen jota ei rahalla mitata ????

Joo niin viisasta taas.

• Kiitos.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Kiitos kysymästä.

Kiitos vastauksesta.

Arvelinkin jo jotain tuollaista sinun tarkoittaneen.
        Maaseutu matkailu kuitenkin aina välissä virkistää.

Itse maaseudulla matkaillessa olen aina silloin tällöin ostellut joitakin paikallisten valmistamia "hölmöjä" tuotteita. Vähän niinku hyväntekeväisyys mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.

Arvelinkin jo jotain tuollaista sinun tarkoittaneen.
        Maaseutu matkailu kuitenkin aina välissä virkistää.

Itse maaseudulla matkaillessa olen aina silloin tällöin ostellut joitakin paikallisten valmistamia "hölmöjä" tuotteita. Vähän niinku hyväntekeväisyys mielessä.

Paikallisia hölmöjä tuotteita? Niin kuin pillu sieltä ja toinen täältä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sait rahalla kunnioituksen jota ei rahalla mitata ????

Joo niin viisasta taas.

Kaikenlainen antaminen on hyvästä. Se kenellä on, se antakoon. Näin ajattelevat thaimaalaiset ja käsittääkseni myös monet suomalaiset.
        Antajaa kunnioitetaan. Saat siunausta, hymyä, waita ja hyvää karmaa osaksesi.
        Karma palkitsee ja antaja saa lisäksi hyvän mielen, jos on hyvä ihminen.
        Tiedän Suomesta ihmisiä jotka eivät suostu ottamaan mitään apua vastaan siksi koska kadehtivat niin kovasti antajaa ja pelkäävät jäävänsä kiitollisuuden velkaan noloina.

Thaimaalaiset ei ajattele niin. Heillä on terveempi suhtautuminen asiaan. Se mikä on annettu se on vaihtanut omistajaa ja jos se on lahjaksi annettu niin silloin antajalla ei ole mitään vaatimuksia mitä esittää asian suhteen. Kiitos ja kumarrus ja se on siinä.
        Tämä on kivasti ilmennyt esimerkiksi siinä, kun annan seuralaiselle 20 tonnia eri kokoisina seteleinä kiitokseksi lomaseurasta. Hän tuikkaa ne lompakkoonsa, kiittää nätisti ja pyytää mopotaksiin vielä 40 patia muina miehinä. Se 20 tonnia on hänen ja minun kuuluu maksaa hänet vielä kotiin.

Mutta! Jos minulta loppuu käteinen niin hän ei epäröi hetkeäkään maksaa ravintolaruokamme tai taksikyyti, eikä hän niitä rahoja velkana muistele vaan maksaa ylpeänä. Hänellä oli - minulla ei, siis hän maksaa kellä on.
        Näin yksinkertaista on asioida thaimaalaisten naisten kanssa lomilla.
        Senseikin sen jonakin päivänä saattaa tajuta, kunhan oppii ymmärtämään thaimaalaista elämää, kulttuuria ja ihmisiä.

Suomessa kaikkein anteliaimpia ihmisiä ovat uusrikkaat, koska he myös tietävät millaista on olla köyhä. Kultalusikka suussa syntyneet eivät koe samoja tuntemuksia ja pitävät köyhää koiraakin alhaisempana olentona.
        Esimerkkinä vaikkapa Supercellin väki jotka maksaa veronsakin Suomeen mukisematta. Mutta koetas Herlinin Antilta tai Ollilalta jotakin saada...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikallisia hölmöjä tuotteita? Niin kuin pillu sieltä ja toinen täältä?

Tyypillinen "Sensein" kommentti. "Senseillä" katkerissa ja kateellisissa ajatuksissaan ensimmäisenä mielessään se mitä hän ei saa. Eipä ole myöskään kunnioitusta saanut osakseen kirjoituksillaan täällä ressukka, vaikka näin kuvittelee.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlainen antaminen on hyvästä. Se kenellä on, se antakoon. Näin ajattelevat thaimaalaiset ja käsittääkseni myös monet suomalaiset.
        Antajaa kunnioitetaan. Saat siunausta, hymyä, waita ja hyvää karmaa osaksesi.
        Karma palkitsee ja antaja saa lisäksi hyvän mielen, jos on hyvä ihminen.
        Tiedän Suomesta ihmisiä jotka eivät suostu ottamaan mitään apua vastaan siksi koska kadehtivat niin kovasti antajaa ja pelkäävät jäävänsä kiitollisuuden velkaan noloina.

Thaimaalaiset ei ajattele niin. Heillä on terveempi suhtautuminen asiaan. Se mikä on annettu se on vaihtanut omistajaa ja jos se on lahjaksi annettu niin silloin antajalla ei ole mitään vaatimuksia mitä esittää asian suhteen. Kiitos ja kumarrus ja se on siinä.
        Tämä on kivasti ilmennyt esimerkiksi siinä, kun annan seuralaiselle 20 tonnia eri kokoisina seteleinä kiitokseksi lomaseurasta. Hän tuikkaa ne lompakkoonsa, kiittää nätisti ja pyytää mopotaksiin vielä 40 patia muina miehinä. Se 20 tonnia on hänen ja minun kuuluu maksaa hänet vielä kotiin.

Mutta! Jos minulta loppuu käteinen niin hän ei epäröi hetkeäkään maksaa ravintolaruokamme tai taksikyyti, eikä hän niitä rahoja velkana muistele vaan maksaa ylpeänä. Hänellä oli - minulla ei, siis hän maksaa kellä on.
        Näin yksinkertaista on asioida thaimaalaisten naisten kanssa lomilla.
        Senseikin sen jonakin päivänä saattaa tajuta, kunhan oppii ymmärtämään thaimaalaista elämää, kulttuuria ja ihmisiä.

Suomessa kaikkein anteliaimpia ihmisiä ovat uusrikkaat, koska he myös tietävät millaista on olla köyhä. Kultalusikka suussa syntyneet eivät koe samoja tuntemuksia ja pitävät köyhää koiraakin alhaisempana olentona.
        Esimerkkinä vaikkapa Supercellin väki jotka maksaa veronsakin Suomeen mukisematta. Mutta koetas Herlinin Antilta tai Ollilalta jotakin saada...

Loistava kirjoitus, kiitoksia.
        Edellisen kiitokseni SenssuSianNai poistatti.

• Anonyymi

Miten sinä Senssu olet saanut kunnioitusta osaksesi Thaimaassa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      188
      1305
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      609
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      564
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      560
    Aihe