Itse kypsennän spagetin ja jauhelihan ; maitotilkalla notkeutettu sulatejuusto on soosina.
Mitä syötte tänään?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin cittarista porsaan ulkofilettä 30% alennuksella ja maustoin sen suolalla, valkopippurilla, valkosipulijauheella, sinapilla ja oliiviöljyllä joka levittää mausteet lihakimpaleeseen joka on nyt muovipussissa jääkaapissa maustumassa muutaman tunnin jonka jälkeen paistan lihaköntin uunissa. Keitän pottuja oheen. Myös kurkkua ja tomaattia.
Tummaa makaronia ja tarjousjauhelihaa.
- Anonyymi
Hyvä valinta tumma makarooni koska siinä on kuitua. Itsekin käytän nykyään vain tummaa makaronia pastaruokiin.
- Anonyymi
Pakastekalasta ja juureksista soppaa ison kattilallisen, niin ei tarvi enää tällä viikolla vääntää, mitään muuta sapuskaa.
- Anonyymi
Kätevää. Itse teen usein ison satsin nakkisoppaa johon tulee siis nakinpaloja, ruskistettua sipulia, perunaa ja keittojuurespussi. Edullista ruokaa moneksi päiväksi.
- Anonyymi
Syökää nyt kotimaisia tomaatteja koska niitä saa esim. Lidlistä hintaan 99 centtiä kilo. Talvella taas kaikki vihannekset huippukalliita.
- Anonyymi
Entäpä tänään.
- Anonyymi
Nalle-puuroa, ranskiksia ja kalapuikkoja. Muuhun ei ole varaa.
- Anonyymi
Herkkuruokaa ovat ainakin mulle ja eivät maksa paljoa.
- Anonyymi
Lue aiheen Ruoka ja juoma keskusteluja; https://keskustelu.suomi24.fi/ruoka-ja-juoma
- Anonyymi
Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi?
Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun.
Miksi?
- Anonyymi
Pannulla paistettuja eilen keitettyjä pottuja ja nakkeja. Lisäksi kaalikurkkusalaattia.
- Anonyymi
Minun Keskiviikko
Lämmitän Saarioisten 1,90€ maksavan Jauhelihakeitto -eineksen.
Sinne kun palastelee pari siivua vaaleata leipää, niin tulee sopivan pehmeätä mössöä, jota on helppo syödä hiukan huonommillakin hampailla. - Anonyymi
atomeja kuten aina mutta koska kaikki on vain värähtelyä niin pärjäisi ilmeisesti vibraattorillakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771525
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871416
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3886- 64846
- 74805
- 52777
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694