Miika tekee kuolemaa Thaimaassa

Anonyymi

"Kuolema lähestyy – Miikalla ei ole edelleenkään pääsyä Suomeen eikä parempaan sairaalaan Thaimaassa

Suomalainen mies sairastui Thaimaassa skorpionin kahdesta pistoksesta. Näistä aiheutui maksatulehdus, jota on hoidettu valtion sairaalassa, jossa menetelmät eivät riitä tehokkaaseen hoitoon. Finnair ei suostu ottamaan Miikkaa lennolle Suomeen."

https://mvlehti.net/2019/06/22/kuolema-lahestyy-miikalla-ei-ole-edelleenkaan-paasya-suomeen-eika-parempaan-sairaalaan-thaimaassa/

Suomen yhteiskuntaa ei kiinnosta omat kansalaiset.

Sen sijaan on hirveä hätä saada isis Sanna takaisin Suomeen. Suomessa on muuten ollut eniten isis taistelijoita asukaslukuun nähden.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9d61ba8d-4722-4634-9ee0-e612e4cec37d

15 kommenttia

Vastaukset

• Rinteenkin olisi voinut jättää Espanjaan, tai ainakin pyyttää Espanjalaisia herättämään tuon koomapotilaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

This message has been removed by Utopia.

Mikäs perkeleen persu minä sulle olen ?
      Millä tavalla tuossa kukaan on jakamassa yhtään mitään, tuomioita kuin muutakaan ? Taas kerran ei retardilla oikein äly toimi, eikä oikein tajua mistä on edes kyse.
      Olet tosiaan retard-antipersu.
      Täysin ymmärtämätön ja sairas mieleltäsi.
      Heittelet huoletta syytöksiä ja outoja ajatuksia.
      Sehän se onkin retard-antiperuismin perusta - ei älyn häivääkään.

• MV-lehti on yksi valemedioista. Persut ne jaksaa levitellä näitä agendamedioita totuutena.

• Eipä ole sellaisia retard suuremmin näkynyt, vai missä "Persut" niitä levittelevät ?

• Onko tuossa linkin jutussa jokin valhe ?

• Chaizzer kirjoitti:

Siis tuossa . . https://mvlehti.net/2019/06/22/kuolema-lahestyy-miikalla-ei-ole-edelleenkaan-paasya-suomeen-eika-parempaan-sairaalaan-thaimaassa/

En ole mikään MV-fani, mutta enpä usko muidenkaan "vastuullisten" medioiden tarinoita kritiikittä, niin kuin sinä tunnut tekevän - ja se ei ole kyllä hyväksi totuudelle eikä ymmärrykselle mitä oikein ympärillä tapahtuu.

En kommentoinut artikkelia vaan MV-lehteä. Yksittäinen artikkeli voi joskus olla jopa totta. Itse en siihen luottaisi.

MV-lehden toiminnasta ja tuomioista on paljon informaatiota eri medioissa.

• Anonyymi kirjoitti:

En kommentoinut artikkelia vaan MV-lehteä. Yksittäinen artikkeli voi joskus olla jopa totta. Itse en siihen luottaisi.

MV-lehden toiminnasta ja tuomioista on paljon informaatiota eri medioissa.

Niistä tuomioista en suuremmin kyllä perusta, oma medialukutaito on oleellinen, niin kuin tälläkin palstalla nähdään, muutamien kohdalla. Onnistuvat kertomaan käsittämättömiä tarinoita, jotka eivät sitten pidäkään paikkaansa - kun lukee linkin. Kyse ei siis ole aina edes siitä mediasta, vaan vääristyneistä tarkoitusperistä. Niitä taas on liikkeellä, aivan puolueista ja puolueihin katsomatta kaikilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja ?

Kun laatumedia Seura tekee jutun, se on siis retardille täyttä totta, eikä kritiikistä tietoakaan, mites on retardilla usko Seiskaan, Hymyyn, Iltapäivälehdistöön ? Helsingin Sanomiin 🙄😖

Eikö ole aika retardia uskoa vain puolueen lehteen ja hylätä kaikki muut mediat?

MV-mediasta voit lukea oikeuden pöytäkirjoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole aika retardia uskoa vain puolueen lehteen ja hylätä kaikki muut mediat?

MV-mediasta voit lukea oikeuden pöytäkirjoista.

Taas kerran retardmainen tulkinta 🙄
      Miksi joku hylkäisi kaikki muut mediat ?
      Mutta miksi retard ei usko MV;n juttuun, vain siksi että se on MV:ssä ?

Oikeuden pöytäkirjoista saa lukea erikoisia asioita, ja MV;tä koskevissakin on aika erikoisia piirteitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Taas kerran retardmainen tulkinta 🙄
      Miksi joku hylkäisi kaikki muut mediat ?
      Mutta miksi retard ei usko MV;n juttuun, vain siksi että se on MV:ssä ?

Oikeuden pöytäkirjoista saa lukea erikoisia asioita, ja MV;tä koskevissakin on aika erikoisia piirteitä.

Tässä vaiheessa minun on pakko karsia yksinkertaiset keskustelijat pois.
      Asiallisesti voin keskustella niiden kanssa, jotka siihen kykenevät.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä vaiheessa minun on pakko karsia yksinkertaiset keskustelijat pois.
      Asiallisesti voin keskustella niiden kanssa, jotka siihen kykenevät.

Lopetat siis kommentoinnin palstalla ?

• Anonyymi kirjoitti:

Lopetat siis kommentoinnin palstalla ?

Ohhoh, onpa tultu aikoihin, kun ylläpitäjät osallistuu jo keskusteluihin ! Tämä on perussuomalaisten palsta, menkää nyt edes oikeille palstoille itkemään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.