Itse painan vain takaapäin, muu ei onnistu ison mahani takia. Olen todella huolestunut kuitenkin siitä, mikä on hiilijalanjälkeni!
Pitäisikö jo lopettaa naiminen kokonaan, kun ole jo niin vanhakin?
Mikä on ilmastoystävällisin paritteluasento?
18
57
Vastaukset
- Anonyymi
Onko käteenveto paritteluasento? Jos on, niin varmaan se sitten. Täällä Turuus melko yleistä.
Kesäterveisin, Matti ja Teppo Ei ainakaan kottikärryt, koska siitä tulee Ty-työö-öökK! mieleen!
- Anonyymi
Vain OTL Max Pilkunnussila tietää lopullisen totuuden tähän ko. probleemaan.
- Anonyymi
Ilmastoystävällisin asento on sellainen jossa saadaan alla oleva pieremään. Pitäähän ilmat ulos saada.
- Anonyymi
Ilmastoystävällisin naintiasento lähetyssaarnaaja. Sen saavuttamiseksi joudut vähentämään syömistä ja lisäämään hyötyliikuntaa niin että laihdut. Mitä vähemmän syöt ja mitä liikut omin voimin sitä pienempi hiilijalanjälki.
Kondomin käyttö lisää nainnin ilmastoystävällisyyttä. Ei tartu elämä naiseen."lisäämään hyötyliikuntaa"? Eli siis naimista!
Kyllähän se sopii, kunhan ei ala käymään t-t-TYööööKK: stä!- Anonyymi
TyötönLaiskaSohvaperuna kirjoitti:
"lisäämään hyötyliikuntaa"? Eli siis naimista!
Kyllähän se sopii, kunhan ei ala käymään t-t-TYööööKK: stä!Mutta kuten aloittaja, iso mahainen köntys, ei kykene lähäriin. Eli kuntokuuri ja laihdutus pohjaksi, että pääsee hyödyntämään ilmastoystävällistä paritteluasentoa.
Entä jos nainen on tankki? Eihän sitä kuksi kuin kakkoseen. Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuten aloittaja, iso mahainen köntys, ei kykene lähäriin. Eli kuntokuuri ja laihdutus pohjaksi, että pääsee hyödyntämään ilmastoystävällistä paritteluasentoa.
Entä jos nainen on tankki? Eihän sitä kuksi kuin kakkoseen.Lihavaa naista kakkoseen? EI KIITOS! Karmea haju!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuten aloittaja, iso mahainen köntys, ei kykene lähäriin. Eli kuntokuuri ja laihdutus pohjaksi, että pääsee hyödyntämään ilmastoystävällistä paritteluasentoa.
Entä jos nainen on tankki? Eihän sitä kuksi kuin kakkoseen.Vaikka joskus tekee toosaakin mieli, niin rakastan enemmin olutta kuin yhtäkään naista tällä tellukselle. Mikäkäs tähän neuvoksi AA-Kerho
- Anonyymi
Luultavasti ihan rehellinen suuseksi?
- Anonyymi
Ilmastoystävällisin seksitapa on tuikata ns. kakkoseen. Näin ei vahingossakaan synny uusia ilimanpillaajia.
Puumia voi sitten jyystää miten lystää kun ne on jo ilmastoturvallisesti mahoja.- Anonyymi
Tuota neuvoa on levitettävä Afrikkaan saakka. Itse kyllä mielummin yhdyn naiseen. On ne mielestäni silti kuitenkin niin pehmoisen lutuisia. Nimim. Mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota neuvoa on levitettävä Afrikkaan saakka. Itse kyllä mielummin yhdyn naiseen. On ne mielestäni silti kuitenkin niin pehmoisen lutuisia. Nimim. Mies.
Äläs nyt. Löisihän dalitomi banjonsoittajakii Syvässä- joessa itselleen pehmoista painettava omasta sukupuolestaan jo vuonna 1972.
- Anonyymi
Lentääks sonta takakautta naidessakin peräruutasta pihakaivolle saakka? Kaikki mielenkiintoinen kiinnostaa.
- Anonyymi
Luuperseinen miekkonen sen täytyy olla. Sitä on mukavaa puristella kylkiluista kun astuu sitä takakautta. Jos ette ole samaa mieltä niin olette natseja.
- Anonyymi
Oletko Tuuloksesta?
69, ettei vahingossakaan lisäänny. Siitä ympäristö tykkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797