KIRKKO ON IRTISANOTTAVA

Anonyymi

Kirkko on irtisanottava ja vaadittava sitä korvaamaan uhreilleen heidän rahansa takaisin!

Kirkko EI auttanut vuosienkaan aikana, ei henkisesti ekä muutenkaan! Kirkko siitäkin hylkäämisestä huolimatta kieltäytyi maksamasta minun lahjoitusrahojani takaisin (jäljellä oli heidän käytössään n. 24 000€, 12 €/ pappi, kertaluontoisena suorituksena, kerran elämässään minulle takaisin), Kirkko kieltäytyi myös todistusaineiston antamisesta, PIMITTÄÄ EVIDENSSIÄ ja nyt odotan, koska Jenkeissä aletaan tekemään elokuvia siitä matskusta, jonka minä olen ensimmäisenä julkaissut–joku muu tekee sillä varmasti rahaa ja vie ideani, kuvitellen, että ne ovat hänen keksimiään!

Ja nämä tuhannet, ehkä miljoonat taalerit jää minulta saamatta, koska KIRKKO KIELTÄYTYY antamasta minun todistusaineistoani, jolla todistaisin, että olen ilmoittanut ajat sitten nuo asiat viralliselle taholle, dokumentoidusti (puhepostiviesteihin, txt- ja s-postiviesteihin)!

EIVÄTKÄ papit EIKÄ piispatkaan EDES vastaa mitään, kun valitan asiasta heille s-postitse ja vaadin toimenpiteitä, asiallisesti, kuten aina!

VAATIKAA Kirkon EROTTAMISTA ja korvausvelvollisuutta= rahat niille, joille ne kuuluvatkin, hylkäämisestä ja petturuudesta JOHTUEN!

Jeesus YÖKKÄILISI ja kiroaisi, jos näkisi nykyaikana Kirkon käytöksen ja hylkäävän auttamattomuuden! HÄPEÄ, Kirkko! Et ole ihmisten, vaan Antikristus-instituutio!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirkko ja Uskon asiat ovat äärijärjestö, joka on jo Venäjälläkin huomattu ja ryhdytty toimenpiteisiin!

      Usko leviää kuin lois-yhdyskunta, jopa kaduilla taas–houkuttelee Herran huoneeseen, Herraa seuraamaan, pois norm. elämänkuvioista, kuten ilm. työstä!

      Ja tätä VALETTA saa näköjään ilman Oikeuslaitoksen ja lääkärikuntien puuttumista levittää, tuputtaa ja uskotella ja vetää kokonaisen kansakunnan pois työelämästä!

      Uskon VALE= jakomielitauti, anteeksi vaan! En leimaa ihmisiä, mutta kaipa he huomaavat, kuinka uskovat Alien-olentoihin ja antavat Heidän määrätä, ohjata heidän elämäänsä? Normaalia, EI tervettä EIKÄ Hyvää se ole! Ja kuka/ketkä maksavat kaiken?

      • Anonyymi

        Ja se Jumalan pilkkalaki saa luvan tulla kumotuksi, koska Jumalat kestävät kyllä arvostelua.

        Me ihmiset emme oikeasti pysty Heitä ärsyttämään tai halveeraamaan, sellaisia Ääri-tapauksia ovat Itse. Vain ainoastaan, jos sanot Jumalia esim. hyväksikäyttäjäksi (mutta pahimmalla sanalla, ei esim. metaforalla eli jotain muuta kuin mitä sillä sanalla yleensä tarkoitetaan=vaatii pahimman laatusanan loukatakseen Jumalia), voit saada Ne huolestumaan Omasta maineestaan ja mahdollisuuksistaan. Muuten EI!

        Katsokaa wikipediasta, mitkä maat ovat jo luopuneet ajat sitten Jumalan pilkkalaista ja sallineet arvostelun ja vaikkapa vähän haukkumisenkin–koska Jumalat ovat sellaisia tehneet, että ovat sen haukunkin ansainneet!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe