Tiellä autoillessa saan ilmoituksen Pyhältä Hengeltä jos on edessä eläinvaara. Hirvi ja peura. Toisinaan kysyn Pyhältä Hengeltä onko tulossa tielle eläimiä. Saan vastauksen. Tämä on toiminut vuosikymmeniä. Myös tänä kesänä. Kuuluun seurakunnassa miehistöön. En matki N. Ylivainiota.
Tiellä liikkuminen
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Se ongelma näissä lahkolaispalstoissa on, ettei koskaan voi olla varma onko seinähulluinkaan aivo-oksennus vakavissaan kirjoitettu vain jonkun nettikoomikon vääntämä trollaus.
- Anonyymi
Olet oikeassa. Parodiahorisontti ei näy enää kaukoputkellakaan.
- Anonyymi
On aloittajan mielipide totta tai ei. Mutta on jo aika suomalaisten tietää ,mitä raamattu tarkoittaa lahkolla. Sitä ei näytä kirjoittaja tietävän. Se ei ole luterilaisuuden vastakohta. Parhaiten se selviää kreikankielisestä raamatusta. Kuinka suomalaiset voivat sen tietää kun asia opetetaan aivan väärin peruskoulussa. Siihen liittyen suomalaiset eivät tiedä mikä on Jumalan seurakunta ut:n mukaan. Siihen kuuluu uskoontulleita ja upotuskasteella käyneitä. Uskoontulo on tietoinen tapahtuma, Joh.3, Room. 10. Tunteilla ei ole merkitystä. Toiset eivät tunne yhtään mitään tullessa uskoon. Tunteet tulevat jälestä päin.
Ikäiseni nainen kertoi että oli ollut menossa poikansa kanssa autolla jonnekin. Oli saanut yllättän henkeen impetuousen. Hirvi. Oli sanonut pojalle että hiljentää vauhtia. Ilman sitä olisi tullut kolari. Tänä iltana iäkäs mies kertoi että äiti oli sanonut lapsille että menee viimeisen kerran lypsylle ja että aamulla hän ei enää ole teidän kanssa. Sinä yönä hän oli synnyttänyt viimeisen lapsensa ja menehtynyt verenvuotoon ja jälkeen jäi suuri lapsikatras. Emme aina tiedä Herran teitä.
- Anonyymi
Tiellä liikkumisesta tuli mieleeni.
Tiedättehän amerikkalaisen virren jossa pyydetään Jumalaa ostamaan mersun?
Yksi nimeltä maitsematon saarnamies oli rukoillut myös mersua.
Ja kuinka ollakaan seuraavana aamuna oli mersun avaimet pöydällä pihalla uusi mercedes.
Eikä mikään A- mersu vaan oikein GLC 63 coupe AMG.
Ja avanten vieressä lappu jossa oli: t. Iso J.
Kelpasi saarnamiehen sillä sieluja lähteä hoitelemaan!- Anonyymi
Sotä en tiedä, että kuuluiko autoon varusteena vastaava hirvivaroitus kuin mistä aloittaja kertoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913