Verohallintokin laittoi pridelipun

Anonyymi

Aikaisemmin hell srkn jäsenenö kysyin.. Istä saan nyt sossutuen siis Kela ja ruuat siis K kauppa ja junamatkat siis VR kun en voi käyttää Sodoman ja gonorran pridelippuliikkeiden palveluja. Ole ko syömättä. Ja liikkumatta.. Uutta nyt Verottajakin otti pridetunnuksen sateenkaaren 7 värillä.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei melkein jää kuin elämän lopettamisen vaihtoehto jos ei halua olla tekemisissä liikeyritysten kanssa jotka eivät ole tuohon mukaan lähteneet. Se vaihto ehto aina on vaikka joku väitti ettei mukaan mitään voisi tehdä.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen linkki. Olen kyllä antanut itseni ymmärtää jo aiemmin eri puolelta muista lähteistä lukemani perusteella etteivät kaikki seksuaalivähemmistöihin kuuluvatkaan ole tämän Priden teeman takana. Eikä kehityssuuntaus ole ollut mieleinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen linkki. Olen kyllä antanut itseni ymmärtää jo aiemmin eri puolelta muista lähteistä lukemani perusteella etteivät kaikki seksuaalivähemmistöihin kuuluvatkaan ole tämän Priden teeman takana. Eikä kehityssuuntaus ole ollut mieleinen.

        Mitä sitten? Eivät kaikki uskovaisetkaan käy Jeesus-marsseilla tai kuulu Aito avioliitto yhdistykseen. Eivätkä kaikki luontoa tai eläimiä arvostavat lähde osoittamaan mieltä ydin- tai hiilivoimaloita vastaan tai liity kettutyttöihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Eivät kaikki uskovaisetkaan käy Jeesus-marsseilla tai kuulu Aito avioliitto yhdistykseen. Eivätkä kaikki luontoa tai eläimiä arvostavat lähde osoittamaan mieltä ydin- tai hiilivoimaloita vastaan tai liity kettutyttöihin.

        Vastaus oli vain linkin laittaneelle.

        Mielestäni mitkään kulkueet tai marssit eivät ole välttämättömiä oli niiden agenda mikä tahansa tai olivatpa ne kannanotto minkätahansa asian puolesta tai vastaan. Jeesus-marssi on käytännössä vain koko perheen tapahtuma. Jossa myös jakavat jotain lippuja ja lappuja. Omasta mielestäni asioita pystyy edistämään muillakin tavoin tehokkaammin. Tietynlaiset ihmiset osallistuu vaikkapa Jeesus-marsiin tai sitten Aito avioliitty yhdistykseen.

        Pride on kuitenkin siinä mielessä ei ihan sama asia, että sitä pyritään tuomaan esille vähän joka asiassa silloin kun sen järjestävät. Eivät varmasti läheskään kaikki Prideen osallistuva ole setan jäseniä tai jonkun asiaan jollaintavoin liittyvän muun yhdistyksen jäseniä.

        Vastaavaa ei ole tullut käytännöksi esimerkiksi Jeesus-marsseihin liittyen.

        Aito avioliitto yhdistyksen jäsenyys on joidenkin juttu. Yhdistystoiminnassa mukana oleminen on vapaaehtoista.

        Itse en henkilökohtaisesti monen muiden uskovaisen tavoin tunnusta samansukupuolisten avioliittoja. Maallisen lainsäädännön muutos ei muuttanut mitään uskovaisen kohdalla koska raamatusta löytyvät ohjeet menevät yli maallisen lainsäädännön vaikkakin Suomen laki alunperin on rakennettu hyvin pitkälti raamatun ohjeita silmällä pitäen mutta nyt myöhemmin lakia on pyritty muuttamaan toiseen suuntaan.

        Ei minun tarvi uskonnovapauden nimissä niitä tunnustaa ja minulla on oikeus vakaumukseni tuoda esille. Tärkeimpiä asioita uskovaisen näkökulmasta on pitää kiinni uskonnonvapaudesta. Johon kuuluu vapaus uskoa tai olla uskomatta. Myös toisin voi uskoa vapaasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus oli vain linkin laittaneelle.

        Mielestäni mitkään kulkueet tai marssit eivät ole välttämättömiä oli niiden agenda mikä tahansa tai olivatpa ne kannanotto minkätahansa asian puolesta tai vastaan. Jeesus-marssi on käytännössä vain koko perheen tapahtuma. Jossa myös jakavat jotain lippuja ja lappuja. Omasta mielestäni asioita pystyy edistämään muillakin tavoin tehokkaammin. Tietynlaiset ihmiset osallistuu vaikkapa Jeesus-marsiin tai sitten Aito avioliitty yhdistykseen.

        Pride on kuitenkin siinä mielessä ei ihan sama asia, että sitä pyritään tuomaan esille vähän joka asiassa silloin kun sen järjestävät. Eivät varmasti läheskään kaikki Prideen osallistuva ole setan jäseniä tai jonkun asiaan jollaintavoin liittyvän muun yhdistyksen jäseniä.

        Vastaavaa ei ole tullut käytännöksi esimerkiksi Jeesus-marsseihin liittyen.

        Aito avioliitto yhdistyksen jäsenyys on joidenkin juttu. Yhdistystoiminnassa mukana oleminen on vapaaehtoista.

        Itse en henkilökohtaisesti monen muiden uskovaisen tavoin tunnusta samansukupuolisten avioliittoja. Maallisen lainsäädännön muutos ei muuttanut mitään uskovaisen kohdalla koska raamatusta löytyvät ohjeet menevät yli maallisen lainsäädännön vaikkakin Suomen laki alunperin on rakennettu hyvin pitkälti raamatun ohjeita silmällä pitäen mutta nyt myöhemmin lakia on pyritty muuttamaan toiseen suuntaan.

        Ei minun tarvi uskonnovapauden nimissä niitä tunnustaa ja minulla on oikeus vakaumukseni tuoda esille. Tärkeimpiä asioita uskovaisen näkökulmasta on pitää kiinni uskonnonvapaudesta. Johon kuuluu vapaus uskoa tai olla uskomatta. Myös toisin voi uskoa vapaasti.

        "Muotiaatteilla" on oma kehityskaarensa jota nyt varsinkin mediajulkisuus ruokkii, ajan myötä kääntöpuoli alkaa tulla näkyviin, mutta sitä ennen paljon vahinkoa ja eksymystä tapahtuu. Raamatun sanassa pysyminen suojelisi tältä.


    • Anonyymi

      PRIDE lipussa on vain kuusi väriä, sillä se on kapinalippu Jumalaa vastaan.
      Jisreel.

      • Anonyymi

        Lipussa oli aiemmin useampia värejä, mutta niistä jouduttiin luopumaan silloisen painotekniikan aiheuttamien rajoitusten vuoksi. Lippu vakiintui 6-väriseksi ja jokainen väri symboloi eri asiaa:

        punainen – elämä
        oranssi – parantava voima
        keltainen – aurinko
        vihreä – luonto
        sininen – harmonia
        violetti – yhteishenki.


    • Anonyymi

      Sateenkaarilippu on yhteiskunnallisen moniarvoisuuden symboli. Ei siis pelkästään seksuaalisen tasa-arvon. Sitä ovat käyttäneet muiden muassa myös rauhanliike ja osuustoimintaliike, jolla myös oma Rainbow tuotemerkki. Kansainvälinen osuustoimintaliike otti sateenkaarilipun käyttöön jo vuonna 1925.

      • Anonyymi

        Sateenkaaren viesti on se, että ihmisiä ei enää hukuteta vedenpaisumukseen, vaan he palavat helvetin tulessa.
        Siksi sillä on symbolinen merkitys myös noissa homppelilipuissa, He hulmuuttavat tulevaa tuomiotaan, oikein olan takaa.


    • Anonyymi

      Höpö, höpö. Eikö tuolle liputukselle voi vain hyväntahtoisesti naurahtaa. Onhan se vähän lapsellista . Suurin osa suomalaisista ei todennäköusesti puolella ajatuksellaankaan ole tuominnut tätäkään porukkaa, laissa on heille kaikki oikeudet ja nyt sitten hukutaan lippuihin. Lapsekasta vähän on tämä touhu.

    • Anonyymi

      Ja tuotemerkin alla myydään sekundaa .

    • Anonyymi

      Lakiasiainprofessori juuri totesi, ettei nähnyt Jeesusta säätämässä lakia.

    • Anonyymi

      Paavali opettaa: Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta. Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa... Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe