Verohallintokin laittoi pridelipun

Anonyymi

Aikaisemmin hell srkn jäsenenö kysyin.. Istä saan nyt sossutuen siis Kela ja ruuat siis K kauppa ja junamatkat siis VR kun en voi käyttää Sodoman ja gonorran pridelippuliikkeiden palveluja. Ole ko syömättä. Ja liikkumatta.. Uutta nyt Verottajakin otti pridetunnuksen sateenkaaren 7 värillä.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei melkein jää kuin elämän lopettamisen vaihtoehto jos ei halua olla tekemisissä liikeyritysten kanssa jotka eivät ole tuohon mukaan lähteneet. Se vaihto ehto aina on vaikka joku väitti ettei mukaan mitään voisi tehdä.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen linkki. Olen kyllä antanut itseni ymmärtää jo aiemmin eri puolelta muista lähteistä lukemani perusteella etteivät kaikki seksuaalivähemmistöihin kuuluvatkaan ole tämän Priden teeman takana. Eikä kehityssuuntaus ole ollut mieleinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen linkki. Olen kyllä antanut itseni ymmärtää jo aiemmin eri puolelta muista lähteistä lukemani perusteella etteivät kaikki seksuaalivähemmistöihin kuuluvatkaan ole tämän Priden teeman takana. Eikä kehityssuuntaus ole ollut mieleinen.

Mitä sitten? Eivät kaikki uskovaisetkaan käy Jeesus-marsseilla tai kuulu Aito avioliitto yhdistykseen. Eivätkä kaikki luontoa tai eläimiä arvostavat lähde osoittamaan mieltä ydin- tai hiilivoimaloita vastaan tai liity kettutyttöihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten? Eivät kaikki uskovaisetkaan käy Jeesus-marsseilla tai kuulu Aito avioliitto yhdistykseen. Eivätkä kaikki luontoa tai eläimiä arvostavat lähde osoittamaan mieltä ydin- tai hiilivoimaloita vastaan tai liity kettutyttöihin.

Vastaus oli vain linkin laittaneelle.

Mielestäni mitkään kulkueet tai marssit eivät ole välttämättömiä oli niiden agenda mikä tahansa tai olivatpa ne kannanotto minkätahansa asian puolesta tai vastaan. Jeesus-marssi on käytännössä vain koko perheen tapahtuma. Jossa myös jakavat jotain lippuja ja lappuja. Omasta mielestäni asioita pystyy edistämään muillakin tavoin tehokkaammin. Tietynlaiset ihmiset osallistuu vaikkapa Jeesus-marsiin tai sitten Aito avioliitty yhdistykseen.

Pride on kuitenkin siinä mielessä ei ihan sama asia, että sitä pyritään tuomaan esille vähän joka asiassa silloin kun sen järjestävät. Eivät varmasti läheskään kaikki Prideen osallistuva ole setan jäseniä tai jonkun asiaan jollaintavoin liittyvän muun yhdistyksen jäseniä.

Vastaavaa ei ole tullut käytännöksi esimerkiksi Jeesus-marsseihin liittyen.

Aito avioliitto yhdistyksen jäsenyys on joidenkin juttu. Yhdistystoiminnassa mukana oleminen on vapaaehtoista.

Itse en henkilökohtaisesti monen muiden uskovaisen tavoin tunnusta samansukupuolisten avioliittoja. Maallisen lainsäädännön muutos ei muuttanut mitään uskovaisen kohdalla koska raamatusta löytyvät ohjeet menevät yli maallisen lainsäädännön vaikkakin Suomen laki alunperin on rakennettu hyvin pitkälti raamatun ohjeita silmällä pitäen mutta nyt myöhemmin lakia on pyritty muuttamaan toiseen suuntaan.

Ei minun tarvi uskonnovapauden nimissä niitä tunnustaa ja minulla on oikeus vakaumukseni tuoda esille. Tärkeimpiä asioita uskovaisen näkökulmasta on pitää kiinni uskonnonvapaudesta. Johon kuuluu vapaus uskoa tai olla uskomatta. Myös toisin voi uskoa vapaasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Vastaus oli vain linkin laittaneelle.

Mielestäni mitkään kulkueet tai marssit eivät ole välttämättömiä oli niiden agenda mikä tahansa tai olivatpa ne kannanotto minkätahansa asian puolesta tai vastaan. Jeesus-marssi on käytännössä vain koko perheen tapahtuma. Jossa myös jakavat jotain lippuja ja lappuja. Omasta mielestäni asioita pystyy edistämään muillakin tavoin tehokkaammin. Tietynlaiset ihmiset osallistuu vaikkapa Jeesus-marsiin tai sitten Aito avioliitty yhdistykseen.

Pride on kuitenkin siinä mielessä ei ihan sama asia, että sitä pyritään tuomaan esille vähän joka asiassa silloin kun sen järjestävät. Eivät varmasti läheskään kaikki Prideen osallistuva ole setan jäseniä tai jonkun asiaan jollaintavoin liittyvän muun yhdistyksen jäseniä.

Vastaavaa ei ole tullut käytännöksi esimerkiksi Jeesus-marsseihin liittyen.

Aito avioliitto yhdistyksen jäsenyys on joidenkin juttu. Yhdistystoiminnassa mukana oleminen on vapaaehtoista.

Itse en henkilökohtaisesti monen muiden uskovaisen tavoin tunnusta samansukupuolisten avioliittoja. Maallisen lainsäädännön muutos ei muuttanut mitään uskovaisen kohdalla koska raamatusta löytyvät ohjeet menevät yli maallisen lainsäädännön vaikkakin Suomen laki alunperin on rakennettu hyvin pitkälti raamatun ohjeita silmällä pitäen mutta nyt myöhemmin lakia on pyritty muuttamaan toiseen suuntaan.

Ei minun tarvi uskonnovapauden nimissä niitä tunnustaa ja minulla on oikeus vakaumukseni tuoda esille. Tärkeimpiä asioita uskovaisen näkökulmasta on pitää kiinni uskonnonvapaudesta. Johon kuuluu vapaus uskoa tai olla uskomatta. Myös toisin voi uskoa vapaasti.

"Muotiaatteilla" on oma kehityskaarensa jota nyt varsinkin mediajulkisuus ruokkii, ajan myötä kääntöpuoli alkaa tulla näkyviin, mutta sitä ennen paljon vahinkoa ja eksymystä tapahtuu. Raamatun sanassa pysyminen suojelisi tältä.

• Anonyymi

PRIDE lipussa on vain kuusi väriä, sillä se on kapinalippu Jumalaa vastaan.
      Jisreel.

• Anonyymi

Lipussa oli aiemmin useampia värejä, mutta niistä jouduttiin luopumaan silloisen painotekniikan aiheuttamien rajoitusten vuoksi. Lippu vakiintui 6-väriseksi ja jokainen väri symboloi eri asiaa:

punainen – elämä
        oranssi – parantava voima
        keltainen – aurinko
        vihreä – luonto
        sininen – harmonia
        violetti – yhteishenki.

• Anonyymi

Sateenkaarilippu on yhteiskunnallisen moniarvoisuuden symboli. Ei siis pelkästään seksuaalisen tasa-arvon. Sitä ovat käyttäneet muiden muassa myös rauhanliike ja osuustoimintaliike, jolla myös oma Rainbow tuotemerkki. Kansainvälinen osuustoimintaliike otti sateenkaarilipun käyttöön jo vuonna 1925.

• Anonyymi

Sateenkaaren viesti on se, että ihmisiä ei enää hukuteta vedenpaisumukseen, vaan he palavat helvetin tulessa.
        Siksi sillä on symbolinen merkitys myös noissa homppelilipuissa, He hulmuuttavat tulevaa tuomiotaan, oikein olan takaa.

• Anonyymi

Höpö, höpö. Eikö tuolle liputukselle voi vain hyväntahtoisesti naurahtaa. Onhan se vähän lapsellista . Suurin osa suomalaisista ei todennäköusesti puolella ajatuksellaankaan ole tuominnut tätäkään porukkaa, laissa on heille kaikki oikeudet ja nyt sitten hukutaan lippuihin. Lapsekasta vähän on tämä touhu.

• Anonyymi

Ja tuotemerkin alla myydään sekundaa .

• Anonyymi

Lakiasiainprofessori juuri totesi, ettei nähnyt Jeesusta säätämässä lakia.

• Anonyymi

Paavali opettaa: Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta. Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa... Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      170
      6183
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1508
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      922
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      844
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      836
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      789
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      739
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      221
      736
    Aihe