Missä ovat nnyt Petterii Orvon puolustajat?

Anonyymi

Orpo jäämässä yksin omassa puoluueessakkin, väähän aikaa sitten sentään Perussuomalaisissa puolusttettiin Kokoomuslaiista ei kommunisti viherpiiiiperöö aatetta puhtaimmillaan alkuperäiisenä.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähän on sekava avaus.
      Mutta jos Häkkänen tai Lepomäki tulee Orpon tilalle, ei meno ainakaan inhimillisemmäksi muutu. Vaikka Lepomäki uhkasikin äänestää soteilua vastaan. Äärioikeistolaisia ovat niin kuin Orpo ja persutkin.

• Anonyymi

Ajattelitko että PerusSuomalaisten palstalta löytyisi ?
      Ei jumalauta kyllä äly kuki näillä palstoilla.

• Anonyymi

Ylläpidon syy! Ylläpito on muuttanut palstan aiheen erilaiseksi kuin ennen. Vaikka eihän sitä ennenkään kyllä noudatettu. Mutta nyt jos ylläpidon linja on, että aihe on kutakuinkin vapaa, niin olkoon niin.

• Anonyymi

Mikä ihmeen persujen palsta? Ei ole Allerin palstat persujen palstoja enempää kuin muidenkaan puolueiden palstoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen persujen palsta? Ei ole Allerin palstat persujen palstoja enempää kuin muidenkaan puolueiden palstoja.

Oletko hiukan tyhmä ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko hiukan tyhmä ??

Voin ollakin. Mutta kyllä sentään sen tajuan, ettei nämä mitään persujen palstoja ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpidon syy! Ylläpito on muuttanut palstan aiheen erilaiseksi kuin ennen. Vaikka eihän sitä ennenkään kyllä noudatettu. Mutta nyt jos ylläpidon linja on, että aihe on kutakuinkin vapaa, niin olkoon niin.

Totta tuokin, paskaksihan tämä on koko ajan entistä pahemmin mennyt. Pelkkää valetta ja solvaamista. Siksi tätä kai pidetäänkin kaikkien keskustelupalstaiden paskaviemärinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin ollakin. Mutta kyllä sentään sen tajuan, ettei nämä mitään persujen palstoja ole.

Miten niin voit olla ? Taatusti olet, jos et tajua merkitystä Perussuomalaisten. Selvennökseksi sinulle tolliskolle, kyse ei ole omistuksesta 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin voit olla ? Taatusti olet, jos et tajua merkitystä Perussuomalaisten. Selvennökseksi sinulle tolliskolle, kyse ei ole omistuksesta 🙄

Olet kertonut asian alunperinkin väärin, jos joudut sitä jälkikäteen selventämään. En viitsi jankata enempää. Hae yhtä "viisasta" keskusteluseuraa kuin itse olet.

Keukeukeu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kertonut asian alunperinkin väärin, jos joudut sitä jälkikäteen selventämään. En viitsi jankata enempää. Hae yhtä "viisasta" keskusteluseuraa kuin itse olet.

Keukeukeu

Tässä voisi käyttää sitä tällä palstalla niin yleisesti tarvittavaa kommenttia retardin kanssa, kun vika on vastaanottavassa päässä, ei lähettäjällä ole paljonkaan tehtävissä 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue nyt edes palsta otsikko! Kyllä siellä lukee "Perussuomalaiset". Eri asia on, etteivät persut halua vastata omaa puoluettaan koskeviib kysymyksiin, vaan räksyttävät muista puolueista, valehtelevat niiden edustajista ja maalittavat heitä häiriköinnin kohteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue nyt edes palsta otsikko! Kyllä siellä lukee "Perussuomalaiset". Eri asia on, etteivät persut halua vastata omaa puoluettaan koskeviib kysymyksiin, vaan räksyttävät muista puolueista, valehtelevat niiden edustajista ja maalittavat heitä häiriköinnin kohteeksi.

Aihe on perussuomalaiset, joskin aihetta hämärtää nykyinen palstan aiheen kuvaus. Missään nimessä tämä Allerin Suomi kaksnelosen ylläpitämä palsta ei kuitenkaan ole persujen palsta. Puolueiden ylläpitämiä palstoja kai netissä on joskus ollut ja niitä on valvonut kyseisen puolueen joku edustaja. Kunnes on todennut palstan valvomisen toivottomaksi työksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko hiukan tyhmä ??

Mä olen Hämeenlinnasta.

• Anonyymi

Persut yrittävät riitaa haastamalla ajaa alas kaikki keskustelupalstat, joissa ei keskitytä pelkästään persujen kehumiseen. Ohjeet tähän persut saaneet ilmeisesti Kremlistä?

• Anonyymi

Tuskin persut mitään ohjeita mistään tarvitsee ollakseen tyhmiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3155
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1269
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1155
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      981
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      978
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      927
    7. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      176
      920
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      891
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      860
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      794
    Aihe