Sehän kieltää esiaviolliset suhteet ja aviorikoksen sekä homoilun ja sen vuoksi nämä uskikset säästyvät sukupuolitaudeilta, abortoinneilta, huonolta omaltatunnolta ja itsarialttiudelta, ja jatkuvilta parisuhdepettymyksiltä joten on se Raamattu todellakin huonoin mahdollinen elämänopas sillä täytyyyhän elämässä väriä olla.
On se Raamattu ihan väärässä!
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et tunnu Jyrki tuntevan Raamattua. Raamatun mukaan avioliitto alkaa sukupuolisuhteesta. Niin todistavat Genesis, Mooses ja Paavali yhdenmukaisesti.
- Anonyymi
No niin alkaakin. Eli kun puolisot ovat päättäneet aloittaa sukupuolisuhteen niin järjestetään häät eli hääväki kutsutaan paikalle kun sulhanen saattelee morsiamen yhteiseen kotiin jossa sitten sukuollisuhteet aloitetaan hääyönä.
Kiitos tästä valaisusta asiaan vaikka se onkin varmaa että evoattelutteprideillä onkin tietenkin ihan eri väännös asiasta, vai mitä? Anonyymi kirjoitti:
No niin alkaakin. Eli kun puolisot ovat päättäneet aloittaa sukupuolisuhteen niin järjestetään häät eli hääväki kutsutaan paikalle kun sulhanen saattelee morsiamen yhteiseen kotiin jossa sitten sukuollisuhteet aloitetaan hääyönä.
Kiitos tästä valaisusta asiaan vaikka se onkin varmaa että evoattelutteprideillä onkin tietenkin ihan eri väännös asiasta, vai mitä?”Eli kun puolisot ovat päättäneet aloittaa sukupuolisuhteen niin järjestetään häät eli hääväki kutsutaan paikalle kun sulhanen saattelee morsiamen yhteiseen kotiin jossa sitten sukuollisuhteet aloitetaan hääyönä.”
Ei Raamatusta tätä löydy. Avioliiton malli löytyy Genesiksen paratiisimyytistä. Avioliitto alkaa sillä kun mies alkaa häpeilemättä nylkyttämään kylkiluutaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä valaisusta asiaan vaikka se onkin varmaa että evoattelutteprideillä onkin tietenkin ihan eri väännös asiasta, vai mitä?Jos joku raiskaa kedolla tytön, jota ei ole luvattu toiselle, hän maksakoon isälle morsiamen hinnan ja huolehtikoon tytöstä koko elämänsä. Jos taas raiskaa toiselle kihlatun, hänet kivitettäköön kuoliaaksi.
Näin Mooseksen mukaan.
Eli kihlatu raiskaamisesta kuolemantuomio, mutta vapaan tytön raiskaamisesta elinkautinen ja mahdollisesti äkäinen anoppi.
Raamattu VT:n puolella ei puhu mitään vihkimisistä, ei hääväestä eikä häistä. UT:n puolellakin vain kun Jeesus muutti veden viiniksi. Uskottelet vain omia höpinöitäsi, joilla ei ole Raamatun kanssa mitään tekemistä.
Aioliitto alkaa sukupuolisuhteesta. Esiaaviollisia suhteta ei Raamatun mukaan ole, eikä voi olla. Opetat ihmisten perinnäissääntöjä.
Jyri. JH-lahkon opetusaikuisena et tunne Raamattua. Et ole varmaan itse ikinä sitä edes itsenäisesti lukenut. Olet Baabelin orja.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Erilaiset kokemukset rikastuttavat ihmiselämää.
Itse olin onnellisesti aviossa ja lapsiakin oli muutama mutta sitten naapuriin muutti perhe jonka vaimo alkoi olla minulle varsin ystävällinen niin että snäkyynhän me päädyimme ja katsoin että se oli ihan hyvä evoluutiota edistävä kokemus ja tulisi minulle halvaksi koskapa jos naapurin rouva tulisi raskaaksi niinhänen miehensä kersan elättäisi. Ja kivaa oli. Se kielletyn hedelmän maku oli mainio.
Siis ehkä vähän liiankin mainio sillä tuo akka halusi aina vain lisää ja niinhän siinä kävi että ilmi se homma tuli ja kumpienkin puolisot ottivat eron ja muuttivat niin kauaksi etten ehkä ikinä tule nälkemään laposiani jotka myös vihastuivat minuun ikihyviksi ja haukkuivat huoripukiksi jota eivät halua ajtella hetkeäkään enää. Riittää että elatusmaksut tulevat ajallaan sanoi ex-vaimoni.
Kun näin kävi niin vihastuimme toisiimme myös me salarakkaat ja tiemme erkanivat.
Aikanaan sain kuulla että salarakkaani oli synnyttänyt lapseni sillä sen verran häneltä oli sydäntä löytynyt etttei sentään abprtoinut sitä. Oikeasti se meni niin että sikiö meni liian vanhaksi ennenkuin hän ehti sen abortoida joten antoi sen sitten heti pois sen synnyttyä ja aloitti uuden elämän sinkkuna.
Minä taas elän tilapäissuhteissa joita löytyy aina kapakoista pikkutunneilla. Tautisia varsinkin.
Itse olen käynyt läpi varmaankin liki kaikki sukupuolitautien kirjot.
No miten asia eteni?
En usko enää ikinä löytäväni ihmistä johon voisin aidosti rakastua eikä kukaan järkevä nainen harkitsisi yhteiseloa kanssani jos tietäisi menneisyyteni.
Olo on näin evoluuttisesti ajatellen melko kurja ja yksinäinen iltaisin ja kossun avulla selviän jotenkin seuraavaan päivään joka on kuitenkin yhtä ankeaa väkisin täällä olemista niin että taidan mennä Puuiloon ostamaan hamppuköyttä seuraavaksi sillä ei minusta ollut evoluution edistäjäksi joten mitäs minä täällä roikun. Siis muuten kuin köyden päässä.
Siis viimeinen pisara evelämässäni oli se että olin kuulemma aiheuttanut lapsilleni traumoja kun olin heille muka kännissä..... siis oikeasti pikkkutueiskeissa soitellut heitä järkyttäviä asioita jotka se exäni nauhoitti ja aiheutti minulle lähestymiskiellon jopa puhelimitse.
Ihmetelen sitä että miksi minua näin sorretaan sillä minähän vain toteutin evoluutioteoriaa juuri niikuin ope lukiossa minua opetti, eli sinne piti mennä minne häntä näytti? Harkinta ja ajattelu seurauksista oli täysin kielletty sillä..... no kyllähän te vertaiveljet tiedätte sen mitä tarkoitan.Hieno tarina, Jyrbä! Tapahtuiko tuo ennen vai jälkeen sen kun synnytit teini-ikäisenä tyttönä ensimmäisen lapsesi? Vai sittenkin heti Sanghain kirkkoyliopisto-opintojen jälkeen?
Apropoo, minä olen sitä mieltä että valehteleminen, varsinkin toiseksi tekeytyminen, on väärin. Sinä teet tuota vääryyttä jatkuvasti, mutta ei näytä tuntuvat missään.
Olet mainio esimerkki siitä kuinka kajahtaminen ei oikeasti suojaa ihmistä yhtään miltään: milloin ollaan alaikäisiä panemassa, milloin homobaarissa homoakteilla hekumoimassa, milloin lööppien sivuilla naisten etumuksille kuolaamassa, milloin ateistia tai raskaana olevaa teinityttöä näyttelemässä.
Kaikenkaikkiaan, varsin esimerkillinen kokovartaloperse. Sitä se uskovaisuus teettää.
Keneltä muuten pyydät anteeksi kun teet väärin? Mielikuvitusystävältäsi, vai niiltä ihmisiltä joita vastaan olet tehnyt väärin? Olen nähnyt varmaan satoja ellei jo tuhansia viestejäsi vuosien aikana, eikä yhdessäkään ole ollut anteeksipyyntöä esimerkiksi harrastamastasi räikeästä valhetelusta. Antaako Jumala syntisi anteeksi, jotta voit sitten jatkaa pahantekoa aina puhtaalta pöydältä (kiva keino tehdä jatkuvasti pahaa) ja hyvillä mielin? Vai oletko jo niin seniili, ettet muista niitä kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja kun olet jäänyt valhtelusta kiinni.
Ei tarvi edes vastata. On jo selvinnyt tässä vuosien varrella että olet parantumaton mytomaani. Valehteleva, syntinen pervo, joka surutta rikkoo 8. käskyä vastaan lähes päivittäin.
"Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi."
Milloin Jyrbä ajattelit alkaa elämään uskosi sääntöjen mukaisesti? Länkytät täällä kyllä että ei saa tappaa, blah, blah, blah, ja heti seuraavaksi olet välittämättä itse toisesta käskystä samassa listassa. Räikeää kaksinaamaisuutta, mutta ei uusi toimintapa kreationistisille idiootille.- Anonyymi
Ei ole lapset sentään isänpäivälahjaksi ostaneet koristeellista rasiaa, missä on sisällä kossupullo ja hirttoköysi?
- Anonyymi
Raamatusta en tiedä, mutta mahdottoman vaikeaa ja sekasotkua on tulkinnat siitä.
Noitia on poltettu roviolla. Ensin hajosi ortodoksiin ja katoliseen, sitten protestantteihin ja nyt yli 2000 erilaista seuraa.
Kaikki maailman pyhimykset ovat olemassa siksi, että kirkko huomasi rahantekokeinon. Kirkko lunasti ensin rahaa siitä, että jostakin tehtiin pyhimys. Sitten alkoi rahastus pyhiinvaellusmatkoilla. Synnit myös saatiin anteeksi rahapalkinnoilla eli aneilla.
Immanuel piti tulla mutta tulikin "jeesus". Ristiin ei naulattu vaan paaluun. Lupasi, että "muutamat teistä jotka ovat paikalla ovat vielä elossa kun palaan". Ei palannut, eikä ole näkynyt vieläkään. Evankelista eivät tavanneet koskaan tätä Immanuelia, ei myöskään Paavali. Äijän elämän aikana ei kukaan kirjoittanat hänestä mitään. Vasta 35 vuotta kuoleman jälkeen eka evankeliumi ja 70 vuotta viimeinen. Tai useita niitä oli mutta vain muutama hyväksyttiin itse Isoon kirjaan. Tämän työn, eli kirjan kokoamisen teki Nikean kokous, jossa paikalla vain miehiä. Siksi nainen joutui vähän kyseenalaiseen asemaan.
Miksi "jumala" muuten tarvitsee sukupuolen? Vai on mies? Isä? jne. Minusta ainakin se on outoa jos mikä! - Anonyymi
Miksi uskovat sitten ovat herkempiä sairastumaan mieleltään?
https://www.dailymail.co.uk/news/article-2255894/Spiritual-people-likely-mentally-ill-think-life-meaning.html
https://www.huffpost.com/entry/religion-mental-health-angry-god-brain_n_3097025?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmZpLw&guce_referrer_sig=AQAAAJd8OH7HyKMfIljnjfYKKX7F3mW74go7eVfO31HJ-ApRi5lvzq_afJO6xHhgZ-wR1X5qZ8psPLa-ijoHv7U-YNxd43kbBq4VAjiGJawANuNlhLrcGwD92nYYQnUZhwLH8yL2fdqarkI4qvHgcM34r9n0UCuYJeRkhp83cXeR7Xdl
Ja kun ottaa huomioon ne kaikki raamattuun perustuvat tuomiopäivänkultit joissa tehdään joukkoitsareita ja harrastetaan sukupuolisuhteita alaikäisten kanssa, tulee eräskin JT lyhenteellä toimiva mieleen, niin ei taida aloituksessa olla totuuden sanaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482065
- 471798
- 361740
- 301576