Onko kellään kokemuksia verkkokaupasta premiumxl.fi? Olivatko tuotteet hyvälaatuisia? Myynnissä olevat nojatuolit kiinnostaisivat, mutta koko verkkokaupan luotettavuus mietityttää ja myös tuotteiden laatu. Yhteystiedoissa ei ole edes suomalaista asiakaspalvelunumeroa jos jokin menee vikaan tai tuotteet ovatkin viallisia.
Premiumxl.fi verkkokaupasta kokemuksia
2
984
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin itse myös kaupan luotettavuutta kun hinnat ovat noin halvat. Suomalaisia kokemuksia ei oikein löydy. Saksalaisia löytyy paljon ja niiden perusteella vaikuttaa, että kukaan ei ole saanut maksun jälkeen tavaroita eikä yhtiö vastaa missään kanavassa yhteydenottoihin.
Esim:
https://ch.trustpilot.com/review/www.premiumxl.de - Anonyymi
Minä tilasin pari viikkoa sitten juoksumaton joka tuolla oli n.30% halvempi kuin Suomen nettikaupista. Tuotteen saavuttua huomasin että käsikahvan suojuskumi oli revennyt. Lähetin Premiumxl:ään sähköpostin asiasta ja pistin kuvan repeämästä oheen. Seuraavana päivänä tuli vastaus, jossa kirjoitettiin että voin palauttaa laitteen tai vaihtoehtoisesti saisin alennuksen palautuksena jo maksamaani summaan. Hyväksyin alennuksen ja tänään luvattu summa tuli tilillenio. Turvallista siis on siis tuolta tilaaminen ja ainakin itse katson aina tuolta kun jotain tilaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1021660- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58825En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54712