Herra anna minulle uskova ystävä.
Tarvitsen uskovan ystävän.
12
87
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä Kaikkivaltias Isä, olet luonut ihmset. Olet tehnyt ihmisen sosiaaliseksi. Ihminen tarvitsee sukua, puolisoa ja ystäviä. Johdata tämän uskovan elämään ystävä!
- Anonyymi
Rukoilen puolestasi että saisit uskovan ystävän.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin uskovan ystävän. Mieheni ei ole uskossa, minä olen ollut muutaman vuoden. Olisi ihanaa keskustella uskovan naisen kanssa sähköpostitse, puhelimitse, ja tapaillakin, jos asutaan lähimain. Rukoilen meille molemmille uskovia ystäviä.
- Anonyymi
Jos olet facebookissa niin on olemassa erilaisia kristittyjen rukous - ja keskusteluryhmiä.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin keskustella sähköpostitse.
Olen jo vähän vanhempi iältäni.- Anonyymi
Oletko jo löytänyt jonkun jonka kanssa keskustella?
Lähetätkö sähköpostiosoitteesi että voisi ottaa yhteyttä?
Olen vähän huono noissa facebukkiasioissa.
- Anonyymi
sosiaaliseksi en sanonut sotilaalliseksi kun kaikki sotii tällä pallolla!
Jumala ota kuulokone!- Anonyymi
Nuo facebook ryhmät on vähän niin ja näin. Kirjoittelee tänne niin pysyy anonyyminä.
- Anonyymi
Tulee aina hyvä fiilis kun saa jonkun uskovaisen tajuamaan että uskonnot ovatkin vain satua ja höpötystä.
Siksi on mukava keskustella uskovaisten kanssa.
T. Mirka - Anonyymi
Toivon että saisit oikean selväpäisen ystävän.
No onhan kimppakännikin tietysti kivempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094