Herra anna minulle uskova ystävä.
Tarvitsen uskovan ystävän.
12
110
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä Kaikkivaltias Isä, olet luonut ihmset. Olet tehnyt ihmisen sosiaaliseksi. Ihminen tarvitsee sukua, puolisoa ja ystäviä. Johdata tämän uskovan elämään ystävä!
- Anonyymi
Rukoilen puolestasi että saisit uskovan ystävän.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin uskovan ystävän. Mieheni ei ole uskossa, minä olen ollut muutaman vuoden. Olisi ihanaa keskustella uskovan naisen kanssa sähköpostitse, puhelimitse, ja tapaillakin, jos asutaan lähimain. Rukoilen meille molemmille uskovia ystäviä.
- Anonyymi
Jos olet facebookissa niin on olemassa erilaisia kristittyjen rukous - ja keskusteluryhmiä.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin keskustella sähköpostitse.
Olen jo vähän vanhempi iältäni.- Anonyymi
Oletko jo löytänyt jonkun jonka kanssa keskustella?
Lähetätkö sähköpostiosoitteesi että voisi ottaa yhteyttä?
Olen vähän huono noissa facebukkiasioissa.
- Anonyymi
sosiaaliseksi en sanonut sotilaalliseksi kun kaikki sotii tällä pallolla!
Jumala ota kuulokone!- Anonyymi
Nuo facebook ryhmät on vähän niin ja näin. Kirjoittelee tänne niin pysyy anonyyminä.
- Anonyymi
Tulee aina hyvä fiilis kun saa jonkun uskovaisen tajuamaan että uskonnot ovatkin vain satua ja höpötystä.
Siksi on mukava keskustella uskovaisten kanssa.
T. Mirka - Anonyymi
Toivon että saisit oikean selväpäisen ystävän.
No onhan kimppakännikin tietysti kivempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2867389Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on413846PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23428Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a713147Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1132817"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin372613IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492478Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.532233- 682023
- 991891