Herra anna minulle uskova ystävä.
Tarvitsen uskovan ystävän.
12
100
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä Kaikkivaltias Isä, olet luonut ihmset. Olet tehnyt ihmisen sosiaaliseksi. Ihminen tarvitsee sukua, puolisoa ja ystäviä. Johdata tämän uskovan elämään ystävä!
- Anonyymi
Rukoilen puolestasi että saisit uskovan ystävän.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin uskovan ystävän. Mieheni ei ole uskossa, minä olen ollut muutaman vuoden. Olisi ihanaa keskustella uskovan naisen kanssa sähköpostitse, puhelimitse, ja tapaillakin, jos asutaan lähimain. Rukoilen meille molemmille uskovia ystäviä.
- Anonyymi
Jos olet facebookissa niin on olemassa erilaisia kristittyjen rukous - ja keskusteluryhmiä.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin keskustella sähköpostitse.
Olen jo vähän vanhempi iältäni.- Anonyymi
Oletko jo löytänyt jonkun jonka kanssa keskustella?
Lähetätkö sähköpostiosoitteesi että voisi ottaa yhteyttä?
Olen vähän huono noissa facebukkiasioissa.
- Anonyymi
sosiaaliseksi en sanonut sotilaalliseksi kun kaikki sotii tällä pallolla!
Jumala ota kuulokone!- Anonyymi
Nuo facebook ryhmät on vähän niin ja näin. Kirjoittelee tänne niin pysyy anonyyminä.
- Anonyymi
Tulee aina hyvä fiilis kun saa jonkun uskovaisen tajuamaan että uskonnot ovatkin vain satua ja höpötystä.
Siksi on mukava keskustella uskovaisten kanssa.
T. Mirka - Anonyymi
Toivon että saisit oikean selväpäisen ystävän.
No onhan kimppakännikin tietysti kivempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665665Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti953028- 2772656
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232389Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166