Herra anna minulle uskova ystävä.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Sinä Kaikkivaltias Isä, olet luonut ihmset. Olet tehnyt ihmisen sosiaaliseksi. Ihminen tarvitsee sukua, puolisoa ja ystäviä. Johdata tämän uskovan elämään ystävä!
- Anonyymi
Rukoilen puolestasi että saisit uskovan ystävän.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin uskovan ystävän. Mieheni ei ole uskossa, minä olen ollut muutaman vuoden. Olisi ihanaa keskustella uskovan naisen kanssa sähköpostitse, puhelimitse, ja tapaillakin, jos asutaan lähimain. Rukoilen meille molemmille uskovia ystäviä.
- Anonyymi
Jos olet facebookissa niin on olemassa erilaisia kristittyjen rukous - ja keskusteluryhmiä.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin keskustella sähköpostitse.
Olen jo vähän vanhempi iältäni.- Anonyymi
Oletko jo löytänyt jonkun jonka kanssa keskustella?
Lähetätkö sähköpostiosoitteesi että voisi ottaa yhteyttä?
Olen vähän huono noissa facebukkiasioissa.
- Anonyymi
sosiaaliseksi en sanonut sotilaalliseksi kun kaikki sotii tällä pallolla!
Jumala ota kuulokone!- Anonyymi
Nuo facebook ryhmät on vähän niin ja näin. Kirjoittelee tänne niin pysyy anonyyminä.
- Anonyymi
Tulee aina hyvä fiilis kun saa jonkun uskovaisen tajuamaan että uskonnot ovatkin vain satua ja höpötystä.
Siksi on mukava keskustella uskovaisten kanssa.
T. Mirka - Anonyymi
Toivon että saisit oikean selväpäisen ystävän.
No onhan kimppakännikin tietysti kivempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502