Joko tutkimattomat isot talousrikokset, päätyvät rikostutkintoihin Aarnio-jutun yhteydessä ?

Anonyymi

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006155245.html

Muu poliisijohto, pääsi kuin koirat veräjistä, vai alkavatko nyt, rikostutkimukset, isoimpien veroparatiisirikosten, korruption, sotabisnes-veroparatiisirikoksien ym ison talousrikollisuuden, tutkimatta jättämisistä ?

Suomihan menettää tuhansia miljardeja euroja, täysin tutkimattomille teille, kun isojen talousrikosten rikostutkintoja, ei käytännössä ole, eikä niitä vaadita, ministeriöiden ja eduskunnan korruption takia.

Nyt olisi korkea aika, alkaa selvittämään, miten äärioikeiston, järjestäytyneet veroparatiisirikolliset, isoine sotabisnes- ym talousrikoksineen, eläkeyhtiöiden varastettuine jättiomaisuuksineen, ovat koko ajan, päässeet vastuusta.

2

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyyhän siellä olla, paljon outoa toimintaa, kun isoja talousrikoksia, joista koituu miljardien menetyksiä valtiolle ja kansalaisille, jatkuvalla syötöllä, ei rikostutkita lainkaan.

http://yle.fi/uutiset/3-9385580

http://eskoseppanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/235806-suomen-ja-venajan-hyokkaamattomyyssopimus

Syyria-Showkin vaikuttaa, maanpetosnatottajien, äärioikeiston järjestäytyneiden veroparatiisirikollisten, terroristeilla mainostamalla sotabisnes-showlta, varmaan ostaneet terroristit, mainoksikseen.

Lasten etua, eivät ajattele, heidän terroristivanhempansa, eivätkä viranomaiset, päättäjät, natokiimoissaan. Lasten etu olisi erottaa heidät, molemmista tahoista.

• Anonyymi

Pintaraapaisu Suomen eduskunnan, valtionjohdon, ministeriöitten, supon ja poliisin korruptiosta tuo Aarnion tapaus. Istuu 3 v eikä maksa euroakaan omistaan. Isoimmat talous- ja sotabisnesrikokset, täysin tutkimatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe