Olen asioinut muutaman kerran Klaukkalan eläinlääkäri Taikatassussa ja joka kerta olen pettynyt palveluun ja hinnoitteluun. Kissani steriloitiin ja sen vatsanahka ommeltiin sivuun kiinni niin että se kiristää toiselta puolelta ja toisella puolella on paljon tyhjää nahkaa. Todella huolimatonta. Koira ei meinannut herätä nukutuksesta ja siitä ei kerrottu avoimesti vaan yritettiin salata asiaa. Toimenpide oli nopea ja ihmettelin mikä siinä kestää, sanottiin vain että odota kestää vielä.
Kun oli jo kulunut tosi kauan,niin menin sitten kutsumatta katsomaan miksi en saa vielä koiraani niin siellähän se oli hengitysputkessa ja sitten vasta kertoivat ongelmasta sen heräämisessä kun oli pakko. En ymmärrä miksi sitä piti salata,oliko nukutusaineen annostelussa tullut virhe. Mitään tarkempaa eivät kertoneet.
Vielä kerran jouduin tänne menemään ja röntgen kuvat ovat todellakin puolet kalliimpia kuin ihan sairaalatason eläinlääkäri asemalla. Myös muut toimenpiteet ovat olleet puolet kalliimpia kuin muualla. Ongelma ei Taikatassussa selvinnyt ja samat kuvat otettiin toisella eläinlääkärillä puolet halvempaan hintaan ja siellä ongelman syykin osattiin kertoa! Hinnat ovat Taikatassussa kovat mutta palvelu ei vastaa hinnoittelua.
Taikatassu rahastaa kovilla hinnoilla
5
595
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai alhaisilla hinnoilla oikein voi rahastaa? ;} Jos palvelu ei vastaa laatuvaatimuksiasi, niin vaihda palveluntarjoajaa. Niin ainakin minä tekisin.
- Anonyymi
Käykää kunnallisella, siellä on rahastus kielletty ja taksat pidetty aisoissa:
https://www.kt.fi/sites/default/files/media/document/yleiskirje1803vt-LS-liite4_0.pdf - Anonyymi
Vein kissani sinne jotta sai EU passin. Mitään ei kerrottu että pitäisi ottaa tehosterokotteita. Ennen paluulippuje hankintaa varmistin kuitenkin Taikatassusta kolmeen kertaan että kaikki on kunnossa passissa ja minulle vakuutettiin kaiken olevan ok ja toivotettiin hyvää matkaa. miten kävi? ei päästy koneeseen . He kieltäytyivät kokonaan vastuustaan, eivät tulleet mitenkään vastaan 650€ matkalippujen korvauksessa! Kissa muuten rokotettiin uudelleen Espanjassa ja sieltä sai uuden passin 115€ hintaan josta taikatassu veloitti 380 €.
Välttäkää paikkaa ! käyttäkää kunnallista eläinlääkäripalvelua paljon edullisempi ja osaavampi! - Anonyymi
Varmistit kolme kertaa eli silti epäilit jonkin olevan pielessä. Voit katsoa vain nyt peiliin.
- Anonyymi
Jos on varaa ostaa koira ja syöttää sitä niin lääkärin maksuista turhaa valittaa.
Koirat vain verolle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675910Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1021956- 631455
- 521159
- 2611137
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1271009Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49836Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31773Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39745