Taikatassu rahastaa kovilla hinnoilla

Anonyymi

Olen asioinut muutaman kerran Klaukkalan eläinlääkäri Taikatassussa ja joka kerta olen pettynyt palveluun ja hinnoitteluun. Kissani steriloitiin ja sen vatsanahka ommeltiin sivuun kiinni niin että se kiristää toiselta puolelta ja toisella puolella on paljon tyhjää nahkaa. Todella huolimatonta. Koira ei meinannut herätä nukutuksesta ja siitä ei kerrottu avoimesti vaan yritettiin salata asiaa. Toimenpide oli nopea ja ihmettelin mikä siinä kestää, sanottiin vain että odota kestää vielä.
Kun oli jo kulunut tosi kauan,niin menin sitten kutsumatta katsomaan miksi en saa vielä koiraani niin siellähän se oli hengitysputkessa ja sitten vasta kertoivat ongelmasta sen heräämisessä kun oli pakko. En ymmärrä miksi sitä piti salata,oliko nukutusaineen annostelussa tullut virhe. Mitään tarkempaa eivät kertoneet.
Vielä kerran jouduin tänne menemään ja röntgen kuvat ovat todellakin puolet kalliimpia kuin ihan sairaalatason eläinlääkäri asemalla. Myös muut toimenpiteet ovat olleet puolet kalliimpia kuin muualla. Ongelma ei Taikatassussa selvinnyt ja samat kuvat otettiin toisella eläinlääkärillä puolet halvempaan hintaan ja siellä ongelman syykin osattiin kertoa! Hinnat ovat Taikatassussa kovat mutta palvelu ei vastaa hinnoittelua.

5

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai alhaisilla hinnoilla oikein voi rahastaa? ;} Jos palvelu ei vastaa laatuvaatimuksiasi, niin vaihda palveluntarjoajaa. Niin ainakin minä tekisin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vein kissani sinne jotta sai EU passin. Mitään ei kerrottu että pitäisi ottaa tehosterokotteita. Ennen paluulippuje hankintaa varmistin kuitenkin Taikatassusta kolmeen kertaan että kaikki on kunnossa passissa ja minulle vakuutettiin kaiken olevan ok ja toivotettiin hyvää matkaa. miten kävi? ei päästy koneeseen . He kieltäytyivät kokonaan vastuustaan, eivät tulleet mitenkään vastaan 650€ matkalippujen korvauksessa! Kissa muuten rokotettiin uudelleen Espanjassa ja sieltä sai uuden passin 115€ hintaan josta taikatassu veloitti 380 €.
      Välttäkää paikkaa ! käyttäkää kunnallista eläinlääkäripalvelua paljon edullisempi ja osaavampi!

    • Anonyymi

      Varmistit kolme kertaa eli silti epäilit jonkin olevan pielessä. Voit katsoa vain nyt peiliin.

    • Anonyymi

      Jos on varaa ostaa koira ja syöttää sitä niin lääkärin maksuista turhaa valittaa.
      Koirat vain verolle .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe