☺👓👜nyt olen siinä vaiheessa, että mökin pienet tapahtumat tuntuvat tärkeiltä. Nyt olen malttanut nukkua talven valvomisia pois. Aamulla katson päivän säätiedotuksen kännykän apsista ja suunnittelen päivän duunit sen mukaan. Ensimmäinen kesäkurpitsa on valmistunut ja sain kylvettyä salaatin altakasteluruukkuihin. Nyt voisi hommata kesäkukkasia rappujen eteen kun olen saanut puutarhan viidakon hiukan siistimmäksi. Voi olla, että ensi perjantain katselmus taphtuu jo kotoa. Äidin synttäreihin on vielä senverran aikaa, että täytyy käväistä ennen sitä vierailulla.
Tänne ei pahemmin uskalla lisätä kaipausasioita, ettei tule negatiivisia palautteita. Lisään nyt kumminkin, että kehäkolmosen sisäpuolella asuva mies on edelleen kohteena. Mihinkäs se jääräpäällä muuttuisi vaikka sataisi lunta niskaan.
Mökillä tapahtuu mökkiytyminen!
0
67
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64560
- 46550
- 30546
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520