Kun sitä mainostetaan teeveessä jatkuvasti ja teevekokit tekee alvariinsa lihasta maukasta ruokaa ruudussa, teevee mainostaa lihaa, lihajalosteita, yms.makkaraa puhumatta ilmastosta tai hiilijalanjäljestä halastua sanaa.
Olen teevee mainosten orja ja aion syödä lihaa kun sitä niin auliisti teevee mainostaa. Sitten kun televisio alkaa kantamaan vastuunsa ilmastosta voin harkita vähentää lihansyöntiä jos silloinkaan koska se on hyvää. Juuri ostin S-marketin tiskiltä lämmintä potkaa palan ja höysteeksi rusinamakkaraa, enkä pilannut ruokaani leivällä. Kyllä pysyy nälkä hetken kaukana.
Pakkohan sitä lihaa on syödä?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mainostetaan kasviksiakin, mutta en minä siitä huolimatta kasvikunnan tuotteita syö. En edes hookoon sinistä.
- Anonyymi
Kyllä kerran kokeilin mainostettua mifua eipä tarvii toiste mut hyvä et jokaiselle on haluamaansa ruokaa ainakin vielä kovasti tosin veget yrittää puutua muiden syömisiin.
- Anonyymi
En minä ainakaan ole nähnyt että kurkkua mainostetaan? Tai tomaattia tai salaatinlehtiä? Vai onko joku nähnyt mainoksen missä mainostetaan keräkaalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan ole nähnyt että kurkkua mainostetaan? Tai tomaattia tai salaatinlehtiä? Vai onko joku nähnyt mainoksen missä mainostetaan keräkaalta?
Kyllähän tomaatteja ja kurkkuja Lidlin ja K-kaupan mainoksissa näkee. Lisäksi joskus pyörii jonkun kotimaisen vihannesjärjestön tjsp. mainoksia, jossa kehotetaan syömään kotimaisia kasviksia. Nuo siis telkkarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lidl on ainakin mainostanut tomaatteja tv:ssä ja kaalia nyt ei syö venäjän erkkikään.
- Anonyymi
On eri asia mainostaa( Lidl) jonkun vihannes-sarjan, kurkku, tomaatti, keräkaalin hintoja vilauttamalla kun se, että mainostetaan lihatuotteita sellaisenaan yksistään ja neuvotaan miten saadaan pihvistä maukasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On eri asia mainostaa( Lidl) jonkun vihannes-sarjan, kurkku, tomaatti, keräkaalin hintoja vilauttamalla kun se, että mainostetaan lihatuotteita sellaisenaan yksistään ja neuvotaan miten saadaan pihvistä maukasta.
Sekin vielä ny mie romahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lidl on ainakin mainostanut tomaatteja tv:ssä ja kaalia nyt ei syö venäjän erkkikään.
"kaalia nyt ei syö"
Nimenomaan ristikukkaisia pitää syödä. Ja koska maitohappobakteerit edistävät terveyttä, niin valinta kohdistuu hapankaaliin. Rasilaisen hapankaali on hyvää.
Se on vähän kuin itseään ruokkiva kehä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384816Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1072556- 661623
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k111354- 581330
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581221- 2611177
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34907Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49896Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41859