Pakkohan sitä lihaa on syödä?

Anonyymi

Kun sitä mainostetaan teeveessä jatkuvasti ja teevekokit tekee alvariinsa lihasta maukasta ruokaa ruudussa, teevee mainostaa lihaa, lihajalosteita, yms.makkaraa puhumatta ilmastosta tai hiilijalanjäljestä halastua sanaa.
Olen teevee mainosten orja ja aion syödä lihaa kun sitä niin auliisti teevee mainostaa. Sitten kun televisio alkaa kantamaan vastuunsa ilmastosta voin harkita vähentää lihansyöntiä jos silloinkaan koska se on hyvää. Juuri ostin S-marketin tiskiltä lämmintä potkaa palan ja höysteeksi rusinamakkaraa, enkä pilannut ruokaani leivällä. Kyllä pysyy nälkä hetken kaukana.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mainostetaan kasviksiakin, mutta en minä siitä huolimatta kasvikunnan tuotteita syö. En edes hookoon sinistä.

• Anonyymi

Kyllä kerran kokeilin mainostettua mifua eipä tarvii toiste mut hyvä et jokaiselle on haluamaansa ruokaa ainakin vielä kovasti tosin veget yrittää puutua muiden syömisiin.

• Anonyymi

En minä ainakaan ole nähnyt että kurkkua mainostetaan? Tai tomaattia tai salaatinlehtiä? Vai onko joku nähnyt mainoksen missä mainostetaan keräkaalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ainakaan ole nähnyt että kurkkua mainostetaan? Tai tomaattia tai salaatinlehtiä? Vai onko joku nähnyt mainoksen missä mainostetaan keräkaalta?

Kyllähän tomaatteja ja kurkkuja Lidlin ja K-kaupan mainoksissa näkee. Lisäksi joskus pyörii jonkun kotimaisen vihannesjärjestön tjsp. mainoksia, jossa kehotetaan syömään kotimaisia kasviksia. Nuo siis telkkarissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lidl on ainakin mainostanut tomaatteja tv:ssä ja kaalia nyt ei syö venäjän erkkikään.

• Anonyymi

On eri asia mainostaa( Lidl) jonkun vihannes-sarjan, kurkku, tomaatti, keräkaalin hintoja vilauttamalla kun se, että mainostetaan lihatuotteita sellaisenaan yksistään ja neuvotaan miten saadaan pihvistä maukasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On eri asia mainostaa( Lidl) jonkun vihannes-sarjan, kurkku, tomaatti, keräkaalin hintoja vilauttamalla kun se, että mainostetaan lihatuotteita sellaisenaan yksistään ja neuvotaan miten saadaan pihvistä maukasta.

Sekin vielä ny mie romahan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lidl on ainakin mainostanut tomaatteja tv:ssä ja kaalia nyt ei syö venäjän erkkikään.

"kaalia nyt ei syö"

Nimenomaan ristikukkaisia pitää syödä. Ja koska maitohappobakteerit edistävät terveyttä, niin valinta kohdistuu hapankaaliin. Rasilaisen hapankaali on hyvää.

• Se on vähän kuin itseään ruokkiva kehä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      138
      4816
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      107
      2556
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      66
      1623
    4. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      11
      1354
    5. 58
      1330
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      158
      1221
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      34
      907
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      896
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      859
    Aihe