Nyt löytyi korkean työmoraalin omaava parkkipaten työn tekijä
https://ylilauta.org/sekalainen/100155372
Olin aikoinaan Parkkipatella töissä. Hyi vittu, hyvänä puolena mainittakoon toki ettei työntekoa juuri valvottu koska en ollut päätoimistolla helsingissä töissä.
Toki autoihin oltiin asennettu jotkut paikannuslaitteet "työntekijän turvallisuuden" vuoksi mutta laitteet eivät toimineet juuri koskaan. Oman paikkakunnan toimisto oli huone paikallisessa liikekiinteistössä ja auto lojui parkkiksella. Toimistolla kävi esimiehiä ehkä pari kertaa vuodessa ja siinä kaikki. Lurkkasin usein työajalla toimistossa ja kävin satunnaisesti pyörähtämässä parkkialueilla joissa oletettavasti saattoi olla saalista.
Olin paska ja laiska työntekijä vailla työmotivaatiota mutta TÖITÄ ON TEHTÄVÄ KJEHKJEH
Parkkipatella ollessani työajalla olen mm
>käynyt muutamia kertoja panemassa tindertylleröitä
>käynyt thaihuorimossa (paska kokemus, täti vatkaa kyrpää ja siinä se)
>käynyt oluella työajalla vuoron loppupuolella kun olen tiennyt ettei autolla tulisi lähdettyä mihinkään
>monesti hoitanut myös kalja ja ihan ruokaostoksia työajalla ja vienyt ostokset kotiin
>kissan koira kuuli myös että kaiman kummi oli ostanut ja välittänyt jonnebista työajalla työautolla ajaessaan, hän oli myös kertomansa mukaan käyttänyt kaveriaan jonnebiskaupoilla saaden tästä hieman provikkaa kasvin_lehtien muodossa
>nukkunut aamuvuoroissa toimiston sohvalla tai autossa syrjäisellä parkkipaikalla
>ollut välittämättä maksamattomista pysäköinneistä tai kiekottomista autoista koska ei kiinnostanut/keli oli paska niin ei jaksanut ruveta mitään valvontamaksuja tehtailemaan
>ajanut valvontakohteen pihaan ja lähtenyt pois suorittamatta työtehtäviä (esim pysäköintilupien tarkistamista koska tiennyt ettei täällä kumminkaan mitään ole vialla)
Onneksi ei ole muutamaan vuoteen tarvinnut enään tuota tehdä.
Paten työmoraali
Anonyymi
1
60
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sitten sekin on huono jos Pate ei laputa autoja. Koittakaa parkkiaktivistit jo päättää mitä haluatte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885