Nyt löytyi korkean työmoraalin omaava parkkipaten työn tekijä
https://ylilauta.org/sekalainen/100155372
Olin aikoinaan Parkkipatella töissä. Hyi vittu, hyvänä puolena mainittakoon toki ettei työntekoa juuri valvottu koska en ollut päätoimistolla helsingissä töissä.
Toki autoihin oltiin asennettu jotkut paikannuslaitteet "työntekijän turvallisuuden" vuoksi mutta laitteet eivät toimineet juuri koskaan. Oman paikkakunnan toimisto oli huone paikallisessa liikekiinteistössä ja auto lojui parkkiksella. Toimistolla kävi esimiehiä ehkä pari kertaa vuodessa ja siinä kaikki. Lurkkasin usein työajalla toimistossa ja kävin satunnaisesti pyörähtämässä parkkialueilla joissa oletettavasti saattoi olla saalista.
Olin paska ja laiska työntekijä vailla työmotivaatiota mutta TÖITÄ ON TEHTÄVÄ KJEHKJEH
Parkkipatella ollessani työajalla olen mm
>käynyt muutamia kertoja panemassa tindertylleröitä
>käynyt thaihuorimossa (paska kokemus, täti vatkaa kyrpää ja siinä se)
>käynyt oluella työajalla vuoron loppupuolella kun olen tiennyt ettei autolla tulisi lähdettyä mihinkään
>monesti hoitanut myös kalja ja ihan ruokaostoksia työajalla ja vienyt ostokset kotiin
>kissan koira kuuli myös että kaiman kummi oli ostanut ja välittänyt jonnebista työajalla työautolla ajaessaan, hän oli myös kertomansa mukaan käyttänyt kaveriaan jonnebiskaupoilla saaden tästä hieman provikkaa kasvin_lehtien muodossa
>nukkunut aamuvuoroissa toimiston sohvalla tai autossa syrjäisellä parkkipaikalla
>ollut välittämättä maksamattomista pysäköinneistä tai kiekottomista autoista koska ei kiinnostanut/keli oli paska niin ei jaksanut ruveta mitään valvontamaksuja tehtailemaan
>ajanut valvontakohteen pihaan ja lähtenyt pois suorittamatta työtehtäviä (esim pysäköintilupien tarkistamista koska tiennyt ettei täällä kumminkaan mitään ole vialla)
Onneksi ei ole muutamaan vuoteen tarvinnut enään tuota tehdä.
Paten työmoraali
Anonyymi
1
74
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sitten sekin on huono jos Pate ei laputa autoja. Koittakaa parkkiaktivistit jo päättää mitä haluatte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818