Nyt löytyi korkean työmoraalin omaava parkkipaten työn tekijä
https://ylilauta.org/sekalainen/100155372
Olin aikoinaan Parkkipatella töissä. Hyi vittu, hyvänä puolena mainittakoon toki ettei työntekoa juuri valvottu koska en ollut päätoimistolla helsingissä töissä.
Toki autoihin oltiin asennettu jotkut paikannuslaitteet "työntekijän turvallisuuden" vuoksi mutta laitteet eivät toimineet juuri koskaan. Oman paikkakunnan toimisto oli huone paikallisessa liikekiinteistössä ja auto lojui parkkiksella. Toimistolla kävi esimiehiä ehkä pari kertaa vuodessa ja siinä kaikki. Lurkkasin usein työajalla toimistossa ja kävin satunnaisesti pyörähtämässä parkkialueilla joissa oletettavasti saattoi olla saalista.
Olin paska ja laiska työntekijä vailla työmotivaatiota mutta TÖITÄ ON TEHTÄVÄ KJEHKJEH
Parkkipatella ollessani työajalla olen mm
>käynyt muutamia kertoja panemassa tindertylleröitä
>käynyt thaihuorimossa (paska kokemus, täti vatkaa kyrpää ja siinä se)
>käynyt oluella työajalla vuoron loppupuolella kun olen tiennyt ettei autolla tulisi lähdettyä mihinkään
>monesti hoitanut myös kalja ja ihan ruokaostoksia työajalla ja vienyt ostokset kotiin
>kissan koira kuuli myös että kaiman kummi oli ostanut ja välittänyt jonnebista työajalla työautolla ajaessaan, hän oli myös kertomansa mukaan käyttänyt kaveriaan jonnebiskaupoilla saaden tästä hieman provikkaa kasvin_lehtien muodossa
>nukkunut aamuvuoroissa toimiston sohvalla tai autossa syrjäisellä parkkipaikalla
>ollut välittämättä maksamattomista pysäköinneistä tai kiekottomista autoista koska ei kiinnostanut/keli oli paska niin ei jaksanut ruveta mitään valvontamaksuja tehtailemaan
>ajanut valvontakohteen pihaan ja lähtenyt pois suorittamatta työtehtäviä (esim pysäköintilupien tarkistamista koska tiennyt ettei täällä kumminkaan mitään ole vialla)
Onneksi ei ole muutamaan vuoteen tarvinnut enään tuota tehdä.
Paten työmoraali
Anonyymi
1
80
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sitten sekin on huono jos Pate ei laputa autoja. Koittakaa parkkiaktivistit jo päättää mitä haluatte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734