Lapsi raiskattu uimarannalla

Anonyymi

25

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska poliisi ei kerro tekijän olevan kantasuomalainen, värinä on kyseessä varmasti. Kyllä uhri aina sen näkee, onko raiskaaja suomalaisen, vai etnisesti värisevän näköinen.

    • Anonyymi

      Uimarantamme tarvitsevatkin näitä "elävöittäjiä"

    • Anonyymi

      Viikon etumatkakin on jo käsite näissä tapauksissa. Miten voi raiskata niin että uhri ei näe tekijästä yhtään selvää tuntomerkkiä?

    • Anonyymi

      Tyttöparka, ypöyksin uimarannalla varhaisaamun tunteina! Ranta autio ja tyhjä. Raiskaaja ajaa hurauttaa autollaan uimarannalle ja tekee temppunsa, häipyy. Neitokainen ei nähnyt mitään, ei tuntomerkeistä tietoakaan, onneksi sentään tajusi tulleensa raiskatuksi!

      • Umpikännissä, jos on pakko jotain arvata. Tämä tieto ei sitten ole täsmällinen, koska se voi olla oikea tai väärä.
        Tämä olisi siis pitänyt jättää kirjoittamatta.


    • Anonyymi

      Pieleen menneet tinder-treffit, ja nyt sitten katumapäälle.

      Lasten ei pitäisi käyttää tinderiä.

      • Anonyymi

        Lasten ei pitäisi käyttää myöskään tinneriä.


    • Anonyymi

      Uutta verta sipilän uhrilistalle. Aikooko myös uusi "hallitus" jatkaa lasten repijöiden rakastamista?

      • Anonyymi

        Taas vanhemmat jättäneen pienen tyttölapsensa heitteille kylmään yöhön. Hallituksen on puututtava holtittomien vanhempien elämään. Tämäkin pienokainen olisi pelastunut raiskaukselta, jos hänet olisi siirretty turvakotiin tai sijaisvanhemmille jo aikoja sitten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas vanhemmat jättäneen pienen tyttölapsensa heitteille kylmään yöhön. Hallituksen on puututtava holtittomien vanhempien elämään. Tämäkin pienokainen olisi pelastunut raiskaukselta, jos hänet olisi siirretty turvakotiin tai sijaisvanhemmille jo aikoja sitten!

        Ainakin isää olisi pitänyt sakottaa ja ottaa seurantaan


    • Anonyymi

      Jos ei uutisessa painoteta kantasuomalaisuutta eikä poliisi anna tuntomerkkejä on kyseessä m@tu

      • Anonyymi

        Vaikea antaa tuntomerkkejä, jos tyttö ei niitä tiedä! Kesäyön hämärässä ei näe, kuka tulee kopeloimaan! Ehkä sitä luule ensin vanhaksi tutuksi ja sitten huomaa, ettei se tuttu ollutkaan!


    • Anonyymi

      Hyvä ettei sentään hukkunut kuten monille uimarantojen kävijälle on käynyt. Aina pitää ajatella positiivisesti.

      • Anonyymi

        Moni hukkuisi mieluummin!
        Sekin eräs joukkoraiskattu pikkutyttö teki itsemurhan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni hukkuisi mieluummin!
        Sekin eräs joukkoraiskattu pikkutyttö teki itsemurhan!

        En usko että kovinkaan moni. Seksin harrastaminenhan on mukavaa puuhaa, mutta kuoleminen kovin ikävää ja lopullista.


      • Anonyymi

        Ei kukaan nauti raiskatuksi tulemisesta. Tuosta pitäisi antaa samantien hirttotuomio niin loppuisi tuo pelleily. Dna näytteen varmistuttua hirttolavalle. Moniko raiskaisi vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan nauti raiskatuksi tulemisesta. Tuosta pitäisi antaa samantien hirttotuomio niin loppuisi tuo pelleily. Dna näytteen varmistuttua hirttolavalle. Moniko raiskaisi vielä?

        Akat tulee mielellään "raiskatuksi" kun voivat rahastaa sillä moninkertaisen summan normitaksaan verrattuna. Ihme raiskauksia kun ei ole naarmuakaan, kukaan ei kuule avunhuutoja vaikka ihmisiä lähellä, ilmoittavat "raiskauksesta" vasta viikkojen tai vuosien kuluttua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan nauti raiskatuksi tulemisesta. Tuosta pitäisi antaa samantien hirttotuomio niin loppuisi tuo pelleily. Dna näytteen varmistuttua hirttolavalle. Moniko raiskaisi vielä?

        Ei välttämättä nauti, mutta kun ajattelee suorituksen pelkkänä seksinä ja vaihtoehtona on esimerkiksi juuri hukkumakuolo, niin jopas se onkin yllättävän mukavaa. Järvihän ei soutamalla kulu. Pitää ajatella positiivisesti.

        Raiskaaminen pitäisi muutenkin poistaa rikoslaista, ja antaa tuomiot väkivaltarikoksista. Sitähän raiskaaminen nimenomaan on, väkivaltaa.

        Jonkun verran olen valmis siirtämään vastuuta myös raiskatuksi tuleville. Se on monesti veteen piirretty viiva onko kyseessä raiskaus vai sovittu juttu.

        Nykyään metoo-hengessä tapahtuu ihmeitä. Siksi pitäisi aina tehdä kirjallinen sopimus.

        Sopimuksen voi toki tehdä vaikka kännykän videolle, jossa molemmat kertovat ajankohdan ja suostumuksensa etukäteen. Hyvä olisi vielä heti suorituksen jälkeen tehdä toinen video, jossa molemmat kertovat kaiken sujuneen hyvässä yhteishengessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Akat tulee mielellään "raiskatuksi" kun voivat rahastaa sillä moninkertaisen summan normitaksaan verrattuna. Ihme raiskauksia kun ei ole naarmuakaan, kukaan ei kuule avunhuutoja vaikka ihmisiä lähellä, ilmoittavat "raiskauksesta" vasta viikkojen tai vuosien kuluttua...

        Tulikos se raiskatuksi se typykkä joka juuttui Keskisen Vesan parvekkeen tuuletusikkunaan yrittäessään tunkea sisään verukkeella että on Vesan "tuttu"?
        Siitä on muistaakseni oikeuden päätös, jota en tiedä.


    • Anonyymi

      Näin täällä nykyajan suomessa raiskaajia suojellaan viimeiseen asti. Raiskaukset ovat sotaa suomalaisia vastaan!

      Teidän ihailemat ja äänenne saaneet hyväksyy kaikki kaltoinkohtelut suomalaisia kohtaan.

      • Anonyymi

        Oikeita raiskauksia tuskin puolustaa monikaan, mutta itse en usko femakkojen höpinöihin ikinä ilman kunnollisia todisteita.



    • Anonyymi

      Ei oo rikos Suomessa RAISKAUS nyky lain säädännön mukaan paras tottua maailma muuttuu ei oo RIKOS...

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe