https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006157000.html
Tuntomerkit ei ole "täsmällisiä", niin poliisi ei anna niitä ollenkaan, normi päivä 2019 vallatussa suomessa
Lapsi raiskattu uimarannalla
25
78
Vastaukset
- Anonyymi
Koska poliisi ei kerro tekijän olevan kantasuomalainen, värinä on kyseessä varmasti. Kyllä uhri aina sen näkee, onko raiskaaja suomalaisen, vai etnisesti värisevän näköinen.
- Anonyymi
Uimarantamme tarvitsevatkin näitä "elävöittäjiä"
- Anonyymi
Viikon etumatkakin on jo käsite näissä tapauksissa. Miten voi raiskata niin että uhri ei näe tekijästä yhtään selvää tuntomerkkiä?
- Anonyymi
Tyttöparka, ypöyksin uimarannalla varhaisaamun tunteina! Ranta autio ja tyhjä. Raiskaaja ajaa hurauttaa autollaan uimarannalle ja tekee temppunsa, häipyy. Neitokainen ei nähnyt mitään, ei tuntomerkeistä tietoakaan, onneksi sentään tajusi tulleensa raiskatuksi!
Umpikännissä, jos on pakko jotain arvata. Tämä tieto ei sitten ole täsmällinen, koska se voi olla oikea tai väärä.
Tämä olisi siis pitänyt jättää kirjoittamatta.
- Anonyymi
Pieleen menneet tinder-treffit, ja nyt sitten katumapäälle.
Lasten ei pitäisi käyttää tinderiä.- Anonyymi
Lasten ei pitäisi käyttää myöskään tinneriä.
- Anonyymi
Uutta verta sipilän uhrilistalle. Aikooko myös uusi "hallitus" jatkaa lasten repijöiden rakastamista?
- Anonyymi
Taas vanhemmat jättäneen pienen tyttölapsensa heitteille kylmään yöhön. Hallituksen on puututtava holtittomien vanhempien elämään. Tämäkin pienokainen olisi pelastunut raiskaukselta, jos hänet olisi siirretty turvakotiin tai sijaisvanhemmille jo aikoja sitten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas vanhemmat jättäneen pienen tyttölapsensa heitteille kylmään yöhön. Hallituksen on puututtava holtittomien vanhempien elämään. Tämäkin pienokainen olisi pelastunut raiskaukselta, jos hänet olisi siirretty turvakotiin tai sijaisvanhemmille jo aikoja sitten!
Ainakin isää olisi pitänyt sakottaa ja ottaa seurantaan
- Anonyymi
Jos ei uutisessa painoteta kantasuomalaisuutta eikä poliisi anna tuntomerkkejä on kyseessä m@tu
- Anonyymi
Vaikea antaa tuntomerkkejä, jos tyttö ei niitä tiedä! Kesäyön hämärässä ei näe, kuka tulee kopeloimaan! Ehkä sitä luule ensin vanhaksi tutuksi ja sitten huomaa, ettei se tuttu ollutkaan!
- Anonyymi
Hyvä ettei sentään hukkunut kuten monille uimarantojen kävijälle on käynyt. Aina pitää ajatella positiivisesti.
- Anonyymi
Moni hukkuisi mieluummin!
Sekin eräs joukkoraiskattu pikkutyttö teki itsemurhan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni hukkuisi mieluummin!
Sekin eräs joukkoraiskattu pikkutyttö teki itsemurhan!En usko että kovinkaan moni. Seksin harrastaminenhan on mukavaa puuhaa, mutta kuoleminen kovin ikävää ja lopullista.
- Anonyymi
Ei kukaan nauti raiskatuksi tulemisesta. Tuosta pitäisi antaa samantien hirttotuomio niin loppuisi tuo pelleily. Dna näytteen varmistuttua hirttolavalle. Moniko raiskaisi vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan nauti raiskatuksi tulemisesta. Tuosta pitäisi antaa samantien hirttotuomio niin loppuisi tuo pelleily. Dna näytteen varmistuttua hirttolavalle. Moniko raiskaisi vielä?
Akat tulee mielellään "raiskatuksi" kun voivat rahastaa sillä moninkertaisen summan normitaksaan verrattuna. Ihme raiskauksia kun ei ole naarmuakaan, kukaan ei kuule avunhuutoja vaikka ihmisiä lähellä, ilmoittavat "raiskauksesta" vasta viikkojen tai vuosien kuluttua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan nauti raiskatuksi tulemisesta. Tuosta pitäisi antaa samantien hirttotuomio niin loppuisi tuo pelleily. Dna näytteen varmistuttua hirttolavalle. Moniko raiskaisi vielä?
Ei välttämättä nauti, mutta kun ajattelee suorituksen pelkkänä seksinä ja vaihtoehtona on esimerkiksi juuri hukkumakuolo, niin jopas se onkin yllättävän mukavaa. Järvihän ei soutamalla kulu. Pitää ajatella positiivisesti.
Raiskaaminen pitäisi muutenkin poistaa rikoslaista, ja antaa tuomiot väkivaltarikoksista. Sitähän raiskaaminen nimenomaan on, väkivaltaa.
Jonkun verran olen valmis siirtämään vastuuta myös raiskatuksi tuleville. Se on monesti veteen piirretty viiva onko kyseessä raiskaus vai sovittu juttu.
Nykyään metoo-hengessä tapahtuu ihmeitä. Siksi pitäisi aina tehdä kirjallinen sopimus.
Sopimuksen voi toki tehdä vaikka kännykän videolle, jossa molemmat kertovat ajankohdan ja suostumuksensa etukäteen. Hyvä olisi vielä heti suorituksen jälkeen tehdä toinen video, jossa molemmat kertovat kaiken sujuneen hyvässä yhteishengessä. Anonyymi kirjoitti:
Akat tulee mielellään "raiskatuksi" kun voivat rahastaa sillä moninkertaisen summan normitaksaan verrattuna. Ihme raiskauksia kun ei ole naarmuakaan, kukaan ei kuule avunhuutoja vaikka ihmisiä lähellä, ilmoittavat "raiskauksesta" vasta viikkojen tai vuosien kuluttua...
Tulikos se raiskatuksi se typykkä joka juuttui Keskisen Vesan parvekkeen tuuletusikkunaan yrittäessään tunkea sisään verukkeella että on Vesan "tuttu"?
Siitä on muistaakseni oikeuden päätös, jota en tiedä.
- Anonyymi
Näin täällä nykyajan suomessa raiskaajia suojellaan viimeiseen asti. Raiskaukset ovat sotaa suomalaisia vastaan!
Teidän ihailemat ja äänenne saaneet hyväksyy kaikki kaltoinkohtelut suomalaisia kohtaan.- Anonyymi
Oikeita raiskauksia tuskin puolustaa monikaan, mutta itse en usko femakkojen höpinöihin ikinä ilman kunnollisia todisteita.
Ei suojella kovin hyvin, kun Seinäjoella sai sormettamisesta vuoden ja neljä kuukautta ehdotonta. Olosuhteet taisivat vaikuttaa tuomion pituuteen? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/630094b7-971c-449a-8a4a-5ae31311992d
- Anonyymi
Ei oo rikos Suomessa RAISKAUS nyky lain säädännön mukaan paras tottua maailma muuttuu ei oo RIKOS...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602