Onko sellaisia hyviä hengellisiä lehtiä, jotka kunnioittavat Jumalan sanaa ja puhuvat asioista niiden oikeilla nimillä?
Mielestäni Askel ja Sana kirjoittavat ympäripyöreitä juttuja, Elämä ehkä hivenen parempi, niin myös Uusi Tie. Onko sellaisia lehtiä joita voit suositella?
Hyviä hengellisiä lehtiä?
10
86
Vastaukset
- Anonyymi
Vartiotorni ja Herätkää. Kumpainenkin tulvillaan raikasta Sanaa, kuin iloisesti pulppuavasta kristallin vuoripurosta.
- Anonyymi
Jehovan todistajien harhaoppisiin lehtiin ei kannata sotkeutua.
- Anonyymi
Kyllä, raamatun lehdet ovat kunnioitettavaa Jumalan Sanaa.
- Anonyymi
Ristin Kansa lehti .Asialinjalla.
Avainmedia. Tietoa lähetystyöstä! Voi tilata ilmaiseksi!
- Anonyymi
One Wayn Raportti, paljon Raamatunopetusta. Marttyyrien Ääni, tietoja uskonsisarista ja -veljistä vainoa harjoittavista maista. Itäportti,opetusta ja tietoa lähetystyöstä.
Sana Jerusalemista on ICEJ:n julkaisu ja saa ajankohtaista tietoa Israelista ja siellä elävistä kansoista. Hyva Sanoma on lehti vielä uskosta osattomille.
- Anonyymi
Ennen oli Ultra.
Mihin niitä lehtiä tarvitset. Vedättävät vain. Lue raamattua niin voita todeta sen satukirjaksi ihan itse. Huom! Ja jos teitä kiinnostaa Lähi-Idän tapahtumat Raamatun valossa niin tilatkaa jatkuvasti tilannetta seuraavan Pekka Sartolan toimittama lehti osoiteesta [email protected].
- Anonyymi
Airut-lehti
Seurakuntalainen.fi (netissä)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681