Jenkkilän uskonnollinen hullutus.

Raskaana olevalle naiselle syntyy riitaa toisen naisen kanssa syntymättömän lapsen isästä ja toinen riitapukareista ampuu raskaana olevaa vatsaan ja nainen menettää lapsensa.
Nyt uhria odottaa jopa 20 vuoden vankilareissu abortin vuoksi.
Ampuja saa käyskennellä vapaalla jalalla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/82dd6a2b-7b90-493f-a205-f8ee96719d70

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuolla ole mitään tekemistä adventismin kanssa, joten väärä palsta.

• Anonyymi

Entä maailmallinen hullutus, riittää kun lukee omia lehtiä, ei tarvitse mennä rajojen taakse.
      Siksi elät aloittaja harhassasi.
      Entä uskonnollinen luterilaisuus, miksi siitä et kirjoita?
      Kirkkokäsikirjat, jotka tekevät tyhjäksi Jumalan Sanan ja se vaivaa Suomen Siionia. Miksi siitä et mäkise?
      Entä ihmiskauppa, nälkäjonot, miksi siitä et puhu. Eli olet puolueellinen ja siten olet tuomittuna siinä missä toisetkin.
      Johan Isokirja sanoi, että kun velkoo väärin perustein, on siten omat synnit Kuninkaan edessä sitten maksuvuorossa, kun aika tulee.

• Anonyymi

Kuka on Johan Isokirja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on Johan Isokirja?

Mat 18:32-35 Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit; (33) eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?' (34) Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa. (35) Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."

Mat 6:12, 14,15 Mat 7:1,2
        "Mutta jos te ette anna anteeksi, ei myöskään sinun Isäsi, joka on taivaassa, anna anteeksi sinun rikkomuksiasi" (Mark. 11:26, KJV).
        Jak 2:13

San 21:2 Kaikki miehen tiet ovat hänen OMISSA silmissään -oikeat- , ----mutta--- Herra tutkii sydämet!

Sak 7:12 Ja he tekivä sydämensä kovaksi kuin timantti, etteivät kuulisi lakia eikä niitä sanoja, mitkä Herra Sebaot on lähettänyt Henkensä voimalla entisten profeettain kautta; ja nin on Herralta Sebaotilta tullut suuri vihastus.

Jak 3:14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.

Jak 4:8 Lähestykää Jumalaa, niin hän lähetyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.

Tämä on se IsoKirja, ja johan se teille sen sanoi.

Tuo kirja profetoi tulevasta tuomiosta ja Tuomari itse mittaa, ette te.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mat 18:32-35 Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit; (33) eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?' (34) Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa. (35) Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."

Mat 6:12, 14,15 Mat 7:1,2
        "Mutta jos te ette anna anteeksi, ei myöskään sinun Isäsi, joka on taivaassa, anna anteeksi sinun rikkomuksiasi" (Mark. 11:26, KJV).
        Jak 2:13

San 21:2 Kaikki miehen tiet ovat hänen OMISSA silmissään -oikeat- , ----mutta--- Herra tutkii sydämet!

Sak 7:12 Ja he tekivä sydämensä kovaksi kuin timantti, etteivät kuulisi lakia eikä niitä sanoja, mitkä Herra Sebaot on lähettänyt Henkensä voimalla entisten profeettain kautta; ja nin on Herralta Sebaotilta tullut suuri vihastus.

Jak 3:14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.

Jak 4:8 Lähestykää Jumalaa, niin hän lähetyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.

Tämä on se IsoKirja, ja johan se teille sen sanoi.

Tuo kirja profetoi tulevasta tuomiosta ja Tuomari itse mittaa, ette te.

Se mikään Isokirja ole. Homehtunut satukirja se on ja jumalasi istuu peukalo perseessään hiljaa yksin, kuten on tehnyt aikojen alusta saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mikään Isokirja ole. Homehtunut satukirja se on ja jumalasi istuu peukalo perseessään hiljaa yksin, kuten on tehnyt aikojen alusta saakka.

Sulla on vakava mielenhäiriö. Se, että mistä johtuen se on, niin se on sinun ammattipuolen henkilöiltä kysyttävä. Ehkä saat avun elämääsi ja pääset vapaaksi katselemaan elämää hieman laajemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on vakava mielenhäiriö. Se, että mistä johtuen se on, niin se on sinun ammattipuolen henkilöiltä kysyttävä. Ehkä saat avun elämääsi ja pääset vapaaksi katselemaan elämää hieman laajemmin.

Siis minulla on mielenhäiriö, kun en pidä taikauskoisten beduiinien satuja totena?

Ja tuolla sekavaa paskaa suoltavalla Johan Isokirjalla ei ole?

Taidat olla itse tämä sekopää, Johan Isokirja.

• Anonyymi

Jumalharhat ovat mielisairautta. Jokainen, joka on jonkun lahkon jäsen tai uskoo Raamatun satukirjaa, on mielisairas ja rahanahneiden kirkonmiesten aivopesun uhri.

• Anonyymi

Mietihän kirjoitustasi. Sinua juuri voi hoitaa Raamattuun uskova tohtorismies, ja tuomita oikeudessa tuomari, jonka suhde Ylimmäiseen Tuomariin on kohdallaan. Leipääsi voi olla tekemässä uskova, ja kauppaa pitävä kauppias, on Herraansa tunnustava ihminen.
        He näkevät sinun uhriksi rienaajan hallusinaation viepäläisenä

• Anonyymi

Ainoa aivovaurioinen olet sinä itse.

• Anonyymi

Usa on sairas valtio missä aseilla ja mielipuolisilla laeilla on liikaa valtaa.
      Olen käynyt usa:ssa kaksi kertaa ja olisin saanut usa:n kansalaisuuden kymmenen vuotta sitten. Enää en halua muuttaa sinne. Noin mielipuoliseen paikkaan ei ole turvallista kohta edes enää matkustaa.

• Anonyymi

Asuin itse aikanaan Yhdysvalloissa yli 10 vuotta ja voin kertoa, että se maa on asehullujen maa. Suurimmissa kaupungeissa tapetaan joka päivä järjetön määrä ihmisiä, eikä kyse ole vain huumesodista, vaan mustasukkaisuudesta, kateudesta, kostosta jne. Myös kauppoja, huoltoasemia jne. ryöstetään valtavat määrät päivittäin.

Itselläni oli aina kaksi asetta mukana. Yksi oli autossa ja toinen kainalokotelossa. Useaan kertaan jouduin uhkaavaan tilanteeseen, mutta väistin aina riittävän aikaisessa vaiheessa poistumalla paikalta nopeasti.

Pimeällä ja aamuhämärissä liikkuminen kaduilla on kuin kutsuisi kuolemaa luoksensa. Määrätyissä kaupungeissa ja kaupunginosissa jopa päivällä liikkuminen jalkaisin oli hengenvaarallista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3225
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2921
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2749
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      839
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    Aihe