pitävät yhteiskuntaa terveenä ja pystyssä!!!
http://www.suviseurat.fi/
Kiitos.
Kiittäkäämme SUVISEUROJA, että ne
10
65
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos paljon. Jatkakaa tärkeää työtänne.
Se pelastaa ihmiskunnan tuholta. - Anonyymi
Heterot jatkavat elämäänsä, homot ja lesbot kuolevat sukupuuttoon.
Hyvä niin.- Anonyymi
Heterot niitä homoja synnyttää. Vai ovatko homot saaneet ulostereiän itämään?
- Anonyymi
suviseuralaiset on sokeita yltiösuvaitsevaisuudessaan ja myötävaikuttavat islamisaation leviämisen suomeen ( sipilä yms )
Hieman koomista, mutta totta. Tavallinen suomalainen pariskunta tuottaa vain 1,4 lasta ja iso osa ei edes ole parisuhteessa.
Tällaisilla lukemilla kantasuomalaiset häviävät yhdessä sukupolvessa melkein neljänneksellä.
Alueilla joissa on paljon lestadiolaisia, lapsia syntyy kaksinkertainen määrä koko maan keskiarvoon verrattuna. Tällä lukemalla Suomi pelastuisi, mutta mitä me teemme? Herjaamme maamme viimeistä oljenkortta säilyä kansakuntana!
Kun katsoo tyypillistä lestadiolaista perhettä, niin heillä on kaikki hyvin, eivätkä he marise joka asiasta kuin pakanoiksi kääntyneet kantasuomalaiset.
Heillä on hienot kodit, isot autot, useimmiten kaksi ja he työllistyvät hyvin ja tuottavat maalle paljon hyvää.
Ei ole vaikea arvata, että nyt valittu hallitus ei halua käännyttää meitä lestadiolaisuuteen, mutta aivan takuulla näkee ainoana pelastuskeinona massiivisen maahanmuuton.
Kumpi sinusta olisi parempi ratkaisu?- Anonyymi
Ei tehdastyössä käyvällä lestadiolaisella se elämä niin auvoista ole, aivan turha puhua luksus asunnosta ja kaksista autoista, hyvä kun saa leivän perheensä suuhun.
- Anonyymi
Saisivat jäädä sinne pellolle nuo remonttikauppiaat.
- Anonyymi
Ketään ei haittaa vaikka jäisivät pysyvästi sinne pellolle keskenään hihhulomaan.
- Anonyymi
Naisilla ei ole muita oikeuksia kuin synnyttää yksi lapsi joka vuosi ja lapset pakotetaan uskomaan, niin näitäkö tässä pitäisi kiitellä? Uskonlahkot tuovat maailmaan hyvin paljon ahdistusta.
- Anonyymi
USKOVAISTEN UHRIT RY ei ole turhaan polkaistu pystyyn , Se jos kuka tekee arvokasta työtä kakkahattu-suvakkien pilaamien sielujen pelastamiseksi terveeseen yhteiskuntaan kelpaaviksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165233
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312021
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361965Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321879Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81314- 1641262
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351140