Helvetin on pakko olla olemassa

Anonyymi

Eihän tässä ole muuten mitään järkeä, että kuoleman jälkeen nuo raiskaajat, murhaajat ja väkivallan tekijät sekä kaikenlaiset valehtelijat, huijarit ja varkaat pääsisivät vastuustaan. Olisiko se reilua että he pääsisivät paratiisiiin kuoleman jälkeen, ensin aiheutettuaan kärsimystä ja tuskaa uhreilleen? Ei olisi. Toivon että heitä kidutetaan kunnolla tekojensa mukaan, jotta tietävät, mitä ovat tehneet. Tämä maailma ei valitettavasti ole reilu ja on vaikea uskoa, miksi tämä maailma on sellainen kun on. Saatana täällä riehuu, ihmisen kiusaksi. Tämä maanpäällinen elämä on ilmeisesti mitä pahinta helvettiä niille hyville ihmisille jotka saavat kärsiä syyttä ja vastakohtaisesti ”paratiisi” niille, jotka tekevät pahaa. Tätä on vaikea käsittää, miksi jumala sallii tällaisen tapahtuvaksi, mutta muutakaan selitystä en tälle keksi.

43

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maalliset pahat teot ovat toki ikäviä, mutta tuskin ikuisen rangaistuksen arvoisia. Helvettikin on jo täällä maan päällä. Jälleensyntymisessä ihminen vastaa edellisten elämien teoista myös kärsimyksien kautta. Ikuinen rangaistus olisi puhdasta sadismia. Jälleensyntymisessä kaikki paha karmakin lopulta katoaa sovituksen kautta. Se on vain oikeudenmukaista.

      • Anonyymi

        Jeesustelija antaa kaiken anteeksi jopa ryöstömurhaajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesustelija antaa kaiken anteeksi jopa ryöstömurhaajille.

        Anteeksiannon idea ei suinkaan ole kiltteys pahan tekijää kohtaan vaan palvella uhrin hyvää: Katkeruus saa uhrin pitämään kiinni tuskastaan, sen sijaan, että hän pääsisi tapahtuneen yli ja paranisi siitä. Lisäksi vihan kantaminen sydämessä on itsessään raskas taakka, joka vaikuttaa haitallisesti terveyteen. Katkeruus saattaisi jollakin tavalla näkyä myös ulospäin, joten sellaisen ihmisen sosiaaliset suhteetkin voivat kärsiä.

        Kun ottaa kaiken edellä mainitun huomioon pohtiessa antaako vai eikö anna anteeksi, niin anteeksiantaminen on ainoa vaihtoehto. Katkeruus ei kannata.

        Vaikka uhrit antavatkin anteeksi, teoilla on yhteiskunnallinen ulottuvuutensa eli ryöstömurhaaja tai muu pahantekijä ei vältä rangaistusta. Vankeusrangaistuksessa ideana ei silti ole kosto vaan yhteiskunnan suojeleminen. Jos pahantekijä muuttuu ihmisenä hänellekin voi lopulta käydä hyvin. Jos ei... pahuus tuhoaa lopulta itse itsensä. Pahan valtakunta luhistuu omaan mahdottomuuteensa, eikä valheen varaan rakennettu kestä ikuisesti.

        Kristityn voitto pahasta ei ole sitä, että pakotetaan toiset elämään hurskaasti. Se on voitto, kun itse pitää kiinni totuudesta uskomalla siihen ja elää Jumalan tahdon mukaisesti, vaikka ympärillä olevat ihmiset eivät niin tekisi.


      • Anonyymi

        "Jälleensyntymisessä kaikki paha karmakin lopulta katoaa..."
        Ei muuten katoa!
        Tiedän sen omasta kokemuksesta.
        Ja on sille karmalle suomenkielinen nimikin.
        Se on KOSTO!
        Eikä se mihinkään katoa. Sovitusoppi on puhdasta taikauskoa kansan harhauttamiseksi.


    • Anonyymi

      Vastuusta ei pääse, koska on karma ja sen toimeenpanoa valvovat henkisen maailman Mestarit eli Karman Herrat.

      - Perisynti = jäljellä oleva karma eli syntivelka.
      - Sanonta ”kolmanteen polveen minä kostan” tarkoittaa raamatussa sitä, että viimeistään noin muutaman elämän kuluttua tulee karman maksu, sen maksattavat Karman Herrat.

    • Anonyymi

      Uskonnot ovat syntyneet siitä kun yksinkertaiset ihmiset ovat halunneet yksinkertaisiin kysymyksiinsä yksinkertaiset vastaukset.

      Helvetti on jo täällä osalla meistä. Osa on taas jo lähellä taivasta. On kaikkea hyvää yllin kyllin. Mistä se kertoo?

      Siitä, että kaikki on jo tässä ja nyt!

      • Anonyymi

        Et voi saada mitä tahansa tässä elämässä, vaikka kuinka yrittäisit ja haluaisit. Jos synnyt köyhänä niin rikkaaksi tuleminen ilman isoa lottovoittoa on melkein mahdotonta. Perusta yritys! Perusta joo, mistä saat rahaa sen pyörittämiseen, jos et ole jo valmiiksi rikas. Tämä maailma on niin pinnallinen, suurin osa palvoo vain rahaa ja menestystä. Jos et ole rikas etkä kuuluisa, niin olet vain nobody josta ei kukaan kiinnostu. On tämä elämä melkoista haastetta joka päivä. Pitäisikö lopettaa kokonaan yhtään mistään haaveilu ja vain antaa periksi? Muuttuisiko se elämä paremmaksi? Kun ei koskaan kuitenkaan saa sitä mitä haluaa. Ne jotka saavat eivät ole siihenkään tyytyväisiä. Itse olisin tytyväinen jos saisin edes osan siitä mitä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi saada mitä tahansa tässä elämässä, vaikka kuinka yrittäisit ja haluaisit. Jos synnyt köyhänä niin rikkaaksi tuleminen ilman isoa lottovoittoa on melkein mahdotonta. Perusta yritys! Perusta joo, mistä saat rahaa sen pyörittämiseen, jos et ole jo valmiiksi rikas. Tämä maailma on niin pinnallinen, suurin osa palvoo vain rahaa ja menestystä. Jos et ole rikas etkä kuuluisa, niin olet vain nobody josta ei kukaan kiinnostu. On tämä elämä melkoista haastetta joka päivä. Pitäisikö lopettaa kokonaan yhtään mistään haaveilu ja vain antaa periksi? Muuttuisiko se elämä paremmaksi? Kun ei koskaan kuitenkaan saa sitä mitä haluaa. Ne jotka saavat eivät ole siihenkään tyytyväisiä. Itse olisin tytyväinen jos saisin edes osan siitä mitä haluan.

        Suurin osa meistä on kuitenkin taviksia ja niitä rikkaita ja kuuluisia vain muutama prosentti. Miksi pitäs olla rikas ja kuuluisa, eikö tavallinen elämä riitä?


      • Anonyymi

        Köyhänä eläminen ja kituuttaminen ei ole kivaa. Se vie sinulta itsetunnon, elämänhalun, tulevaisuuden uskon, mahdollisuuden muuttaa elämäsi suuntaa kohti parempaa koska rahaa muutoksen tekemiseen ei ole. Se hymy joka minulla vielä muutama vuosi sitten oli kasvoillani on hyytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhänä eläminen ja kituuttaminen ei ole kivaa. Se vie sinulta itsetunnon, elämänhalun, tulevaisuuden uskon, mahdollisuuden muuttaa elämäsi suuntaa kohti parempaa koska rahaa muutoksen tekemiseen ei ole. Se hymy joka minulla vielä muutama vuosi sitten oli kasvoillani on hyytynyt.

        Suomessa on köyhälläkin sentään katto päällä ja ruokaa kaapissa. Terveys on kuitenkin se tärkein asia elämässä ja jos se on kunnossa, niin kannattaa olla tyytyväinen. Myös ystävät ovat tärkeitä. Raha tulee vasta niiden jälkeen. Syrjäytyminen on sitten asia erikseen ja siihen pitää keksiä jokin parannus. Elämän ilo lähtee kuitenkin pienistä asioista.

        Itsekin olen köyhä ja sairaskin ja elämänkumppanikin jätti minut jo vuosia sitten. Pitää vaan olla tyytyväinen siitä, että on edes tämä vuokrayksiö ja pieni sairaseläke. Olen ollut psyykkisesti sairas jo parikymppisestä. Vuosia sitten meni fyysinenkin terveys. Tunnen silti kiitollisuutta siitä, että olen saanut syntyä tänne Suomeen. Paljon hyvääkin on elämässä ollut.

        Kurja kuulla, että nuorella ihmisellä ei ole elämäniloa. Jotain harrastusta ja seuraa pitäs löytää. On se kumma miten ihmiset ei enää nykyään tunnu kohtaavan toisiaan. Täytyyhän olla jokin ulospääsy moisesta tilasta.


    • Kristinuskonharhan oppihan perustuu anteeksiantoon, joten kunnon uskonharhaisena pääset halimaan raiskaajaasi tai murhaajaasi taivaan laitumilla, jos hän vain uskoo jeesukseen ja tunnustaa syntinsä vaikka vain viimeisellä sekunnillaan tässä maallisessa elämässä.

      Mätä ja selkeästi ihmisen luoma epäjumaloppi on kyseessä, ei epäilystäkään.

      • Kannattaa he-ma sinunkin viimeistään silloin viimeisellä sekunnilla ottaa Jeesus vastaan. Mitään et siinä voi hävitä, mutta kaiken voittaa..


      • Tipale kirjoitti:

        Kannattaa he-ma sinunkin viimeistään silloin viimeisellä sekunnilla ottaa Jeesus vastaan. Mitään et siinä voi hävitä, mutta kaiken voittaa..

        Vastoinpäin.

        Kristinuskonharha on taikauskoa ihmisen luomaan kolmiomaiseen epäjumalaan ja jeesus on todistettavasti sepitetty tuotannollistaloudellisista sekä poliittisista syistä hihasta vetäen.

        Toivon ihan oikeasti oikean jumalan olevan olemassa ja tuomitsevan kaikki muhammadanisminharhaiset, kristinuskonharhaiset ja kaikki muut epäjumaliin uskoneet sopivaksi katsomallaan tavalla vaikkapa kaluamaan nälissänne olemattoman jeesuksen lihaa.

        Valitettavasti toiveeni on todennäköisesti turha, koska jo nyt tietomme maailmankaikkeudesta ylittää jumalharhan luulot 100-0.


    • Anonyymi

      Ote helvettikokemuksesta:
      Näimme kaksi onnetonta sielua, joita rietas jatkuvasti upotti palavaan tulikivijärveen, ja upotusten väliaikoina he samalla syyttivät ja kirosivat toinen toistaan.
      Toinen heistä sanoi toiselle kidutetulle kärsimystoverilleen: "Kirotut olkoot kasvosi, että koskaan loin silmäni sinuun! Minun onnettomuuteni on sinun syytäsi... sinun ansiota on se, että minä olen täällä. Sinä houkuttelit minua, sinä se saatoit minut tähän paulaan. Sinun ahneutesi ja petollisuutesi ja köyhien sortamisesi ja vaivaamisesi saattoi minut tänne. Jospa olisit ollut minulle hyvänä esimerkkinä, niin kuin olit huonona, olisin nyt taivaassa. Siellä olisin yhtä onnellinen kuin nyt olen onneton. Mutta kuinka kurja minä olinkaan seuratessani sinun askeleitasi! Se on vienyt minut näin surkeaan tilaan ja tuhonnut minut iankaikkisesti! Oi, jospa en koskaan olisi nähnyt sinun kasvojasi. Jospa et koskaan olisi syntynyt tehdäksesi minun sielulleni sitä pahaa, mitä olet tehnyt!"

      Toinen onneton vastasi: "Ja enkö minä yhtä hyvin voi syyttää sinua? Sillä etkö muista, kuinka sinä sinä aikana ja siinä paikassa houkuttelit minua. Kutsuit ulos ja kysyit, enkö tulisi sinun kanssasi, kun minä olin toisissa tehtävissä, laillisessa kutsumuksessani? Mutta sinä kutsuit minut pois, ja siksi olet syyllinen yhtä hyvin kuin minäkin. Vaikka minä olin ahne, olit sinä ylpeä, Jos sinä opit minulta ahneuteni, varmasti minä opin sinulta ylpeyteni ja juoppouteni. Vaikka minä opetin sinua pettämään, niin sinä opetit minua hekumoimaan, valehtelemaan ja pilkkaamaan hyveitä. Vaikka minä vein sinua harhaan joissakin asioissa, sinä saatoit minut harhaan toisissa. Ja sen tähden, jos sinä syytät minua, voin minä yhtä hyvin syyttää sinua. Ja jos minulle lankeaa vastuu joistakin vääristä töistäni, sinä saat vastata toisista minun teoistani. Toivon, ettet koskaan olisi tullut tänne, sillä vain sinun näkemisesikin haavoittaa minun sieluani ja tuo synnin tuoreena mieleeni. Se olit sinä, jonka kanssa minä tein syntiä. Oi, sieluni tuskaa, kun en voinut välttää sinun seuraasi siellä. Oi, että voisin olla ilman sitä täällä.

      Tästä surullisesta vuoropuhelusta käsitin pian, että ne, jotka maanpäällä ovat syntitovereita, tulevat olemaan sitä helvetin rangaistuksessakin. Ja vaikka he maailmassa rakastavat toistensa seuraa, he eivät välittäisi siitä helvetissä. Uskon, että juuri tästä syystä rikas mies näytti hätääntyvän veljistään, etteivät he olisi tulleet sinne, sillä hänen tuskansa olisivat lisääntyneet. Vaikuttimena oli rakkaus itseä, ei heitä kohtaan.

      Samoin mm niin sanotussa avoliitossa (avosuhde)joka on haureuden synnissä elämistä, sellaisena helvettiin siirtyvät jatkaa rajusti korviin vihloten kiroten syyttelynä toista kumppaniaan iankaikkisesti muun suuren tuskan lisäksi.

      • Anonyymi

        Eikös se helvetti ole alun perin rakennettu niitä piruja varten?

        Mitens niitä piruja rangaistas, koska nehän on sen ranhaistuksen ansainneet kapinoimalla Jumalaa vastaan?

        Nythän näyttäs siltä, että ne saa kiduttaa sieluja siellä helvetissä sadistisesti. Niillä on ilmeisesti kovin hauskaa siinä hommassa. Jokin tässä ei oikein nyt täsmää.


      • Anonyymi

        Muistan hyvin, olen lukenut. Helvetti on iankaikkisen tulen paikka jossa ei ole lepoa, siellä ei mato kuole eikä tuli sammu. Jos emme ajassa eläessämme tee synneistämme parannusta turvautumalla Jumalan armoon Kristuksessa Jeesuksessa, osana on kadotus!


    • Kuoleman jälkeen ei ole mitään. Ei mitään eikä ketään. Tähän tulokseen olen tullut. Itsekin ennen aina ajattelin tapaavani sukulaiset ja erittäin rakkaat koirani uudestaan. Reilu vuosi sitten kuolleen poikani olen ajatuksilla yrittänyt saada tekemään tai sanomaan jotain. Ei mitään.

      Ei ole todistetta jälkeenjäävistä muuten kuin unien kautta. Toisaalta lohduttavaa ajatella että kun kuolet, sinua ei enää ole muutoin kuin ihmisten mielissä. Oikeastaan hyvä näin. Verrattavissa mielestäni täysnarkoosiin jonka aikan sinulle voidaan tehdä mitä vaan. Siitäkään et tiedä mitään.

      • Niin lisäys edelliseen. Tämä lienee yksi syy itsemurhaavien ihmisten tekemisiin. Täysi rauha ja hiljaisuus.


      • Anonyymi

        Oletko yrittänyt spiritismiä? Voi tietysti olla että sekään ei onnistu tai sitten joku muu henki tekeytyy kuolleeksi pojaksi. Isäni kuoli kun olin 22-vuotias. Seuraavana yönä näin unen tai en tiedä oliko se totta? Joka tapauksessa seinän läpi tulivat vaaleat kädet jotka kurottivat kohti minua. Tämän jälkeen ei enää mitään. Olen ehkä joslus nähnyt isäni unessa mutta muuten ei mitään. En ole käynyt isäni haudalla vuosiin. Ajattelin käydä piakkoin katsomassa hänen hautaa ja jättää hänelle kauniin kukan muistoksi. Katsotaan tuleeko tuon jälkeen mitään merkkejä yhteydestä. Vielä tuohon yhteyteen, kuolleet eivät välttämättä kommunikoi meille samoin kuin elävät. Tarkkaile tunteita ja aistimuksia, niiden kautta voit saada tietoa, onko joku kuollut edes yrittämässä ottaa yhteyttä. Myös satunnaiset esineet joita näet esim. paikoissa joissa tuo ihminen on ollut voivat olla merkkejä hänestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko yrittänyt spiritismiä? Voi tietysti olla että sekään ei onnistu tai sitten joku muu henki tekeytyy kuolleeksi pojaksi. Isäni kuoli kun olin 22-vuotias. Seuraavana yönä näin unen tai en tiedä oliko se totta? Joka tapauksessa seinän läpi tulivat vaaleat kädet jotka kurottivat kohti minua. Tämän jälkeen ei enää mitään. Olen ehkä joslus nähnyt isäni unessa mutta muuten ei mitään. En ole käynyt isäni haudalla vuosiin. Ajattelin käydä piakkoin katsomassa hänen hautaa ja jättää hänelle kauniin kukan muistoksi. Katsotaan tuleeko tuon jälkeen mitään merkkejä yhteydestä. Vielä tuohon yhteyteen, kuolleet eivät välttämättä kommunikoi meille samoin kuin elävät. Tarkkaile tunteita ja aistimuksia, niiden kautta voit saada tietoa, onko joku kuollut edes yrittämässä ottaa yhteyttä. Myös satunnaiset esineet joita näet esim. paikoissa joissa tuo ihminen on ollut voivat olla merkkejä hänestä.

        Nyt juuri muistin että nuorempana näin pariin kertaan samantapaisen unen.

        Siinä oli aina tie joka risteyty kahteen eri suuntaan. Valoa oli häikäisevän paljon ja se että mitä tietä minun pitää kulkea oli jotenkin ennalta määrätty.
        Siitä on niin kauan että kun sen nyt muistin on aika kummaa. Siitä on aikaa 20-30 vuotta.
        Jotenkin minut ohjattiin sitä toista tietä mutta en muista että miten. Aamulla kuitenkin muistin unen hyvin ja ajattelin ettei minun pitänyt vielä kulkea sitä toista tietä.
        En ole varma mutta nyt tuntuu että se valo joka loisti tien päässä jota lähdin kulkemaan pokkesi juuri siitä toisesta tiestä valonsa vuoksi.

        Aikanaan pähkäilin tätä unta usein kun muistin sen niin hyvin. Nyt se tuli mieleeni tänään, tässä ja nyt ja muistan sen kait juuri niin kuin silloin aikoinaan.

        Spiritismi on minulle ajatuksena kauhea ja sitä paitsi siihen pitäisi kait uskoa. Minua pelottaa kaikki yliluonnollinen mutta esim. poikani tapaaminen olisi se minkä haluaisin. Se ei peloita minua.


      • Kuolleet ystäväsi/sukulaiset eivät saa sinuun yhteyttä, mutta sen sijaan Sinun viestisi toimitetaan heille. He riemuitsevat jokaisesta varmasta päättelystäsi, että Sinä aavistat heidän olevan elossa. 'Kohta' te tapaatte - pääset näkemään universumin rekisteristä, keitä tuttuja siellä jo on.


      • Anonyymi

        " Sillä ei Jumala säästänyt enkeleitä, jotka syntiä tekivät, vaan syöksi heidät syvyyteen, pimeyden kuiluihin, ja hylkäsi heidät tuomiota varten säilytettäväksi. Eikä hän säästänyt muinaista maailmaa, vaikka varjelikin Nooan, vanhurskauden saarnaajan, ynnä seitseman muuta, vaan antoi vedenpaisumuksen tulla jumalattomain maailman päälle. " 2 Piet. 2. 4 - 5.

        Jakeet 6-7. " Ja hän poltti poroksi Sodoman ja Gomorran kaupungit ja tuomitsi ne häviöön, asettaen ne varoitukseksi niille, jotka vastedes jumalattomasti elävät. Kuitenkin hän pelasti hurskaan Lootin, jota rietasten vaellus irstaudessa vaivasi: sillä asuen heidän keskuudessansa tuo hurskas mies kiusaantui hurskaassa sielussaan joka päivä heidän pahain tekojensa tähden, joita hänen täytyi nähdä ja kuulla. "

        Aika, josta Raamattuun on kirjoitettu, eikö se kuvanne tämän päivän maailmaa. Ihmiset pilkkaavat Pyhää Jumalaa eläen syntihimojensa ja mielihalujensa mukaan niinkuin tahtovat. He sulkevat korvansa kuulemasta Herran Sanaa. Sitä ei pidetä enää kunniassa ja kristilliset arvot poljetaan maahan niinkuin roskaa.

        1Piet. 4 - 5. " Sen tähden he oudoksuvat sitä, ettette juokse heidän mukanansa saman riettauden lätäkköön, ja herjaavat. Mutta heidän on tehtävä tili hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. "

        Johannes joka oli Jumalan Sanan julistamisen tähden karkotettu Pathmos - saarelle näki Jumalan antamia näkyjä tulevaisuudesta.
        Johanneksen ilmestys 20. 11 - " Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin. Ja avattiin toinen kirja, joka on eläämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
        Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomitiin, kukin tekojensa mukaan.
        14. Ja Kuolema ja tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
        15. Ja joka ei ollut elämän kirjan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

        Emme voi paeta tuomion päivää. Se on kerran jokaiselle tuleva ja on todellisempi kuin yksikään osaa meistä ajatella. Mitä on Raamattuun kirjoitettu Jumalan Pyhän Hengen kautta. on niin. Amen!






        Etteikö ihminen joutuisi tuomiolle? Paavali kirjoittaa Room. 14.12. " Niin on siis meidän jokaisen tehtävä tili Jumalalle tili itsestämme. " Näin se menee.


    • Anonyymi

      Fyysinen elämä on helvetti.
      Emme tiedä huomisesta, omasta terveydestä, perheen terveydestä....kaikki on yhtä murehtimista.
      Miksi näin?

      • Anonyymi

        Mutta, kaikki voipi olla ihan suunniteltua ja sehän liittyisi karmaan ja sen suorittamiseen.
        Että.....joillekin sielun tasoille on hyväksi syntyä suoranaiseen kurjuuteen ja kokea sen kaikki negatiiviset asiat. Ja toisille on tarpeen kokea maalliset riemut ja ilot.
        Ja kuitenkin kaikki on yhtä ja samaa Jumaluutta.
        Määräaikaisesti täällä ollaan.


      • Elämä on.


      • Kysymys on hyvä ja totta mutta kukaan ei osanne tuohon vastata. Vanha hokema "Elämä on" pitää muuten typeränä hokemana tässä kyllä paikkansa.
        Itse olen vaan oppinut hyväksymään vastoinkäymiset, vähän suuremmatkin. Niihin lasken mieheni aivoinfarktin, rakkaan koirani kuoleman ja vieläkin rakkaamman nuoremman poikani kuoleman.

        Nämä kaikki tapahtuivat vuoden välein, huhti-, heinä- ja elokuussa ko. vuosina. Viimeisenä poikani kuolema viime vuoden huhtikuussa.

        Kaikki ovat olleet varsinaisia shokkeja. Edellisestä ei ole kunnolla toipunut niin taas tuli uusi isku.

        Siinä kohtaa ajattelin vain että vaikka itken, raivoan ja protestoin, ei se auta.
        Ehkä sillä hetkellä kyllä itseäni mutta sitten tulee jo fyysinen väsymys kaikkeen. Ovat asioita joille itse en voinut tehdä mitään. Pakko hyväksyä tapahtumat, muuta mahdollisuutta ei ole jos meinaa mielenrauhansa säilyttää.

        Tämäkään kesä ei ole vielä takanapäin. Tavallaan jollain tasolla odotan mitä tälle vuodelle on varattu minua varten.

        En kuitenkaan ajattele sitä päivittäin vaan yritän elää tätäkin vuotta ihan normaalisti.

        Jos sananlasku "ei kahta ilman kolmatta" pitäisi paikkansa, niin meillä olisi kyllä sitten kait suoritettu tuo pakollinen kolmen paskan kopla.


    • Anonyymi

      Olen käynyt monesti siellä, helvetissä.
      Eikä se ole paikka, vaan olotila/olosuhde.
      Fyysistä/henkistä helvettiä ei ole missään "tuonpuoleisessa paikassa".
      Ei se ole ikuinen olotila. Se kyllä saattaa siltä joskus tuntua.

      Sisäinen rauha on sen vastakohta. Ainoa mitä kannattaa edistää ja tavoitella.
      Sekin on olotila.

      • Anonyymi

        Gnostilaisen seuran mukaan korkein mitä ihminen ilman Jumalaa voi saavuttaa on kosmisen rauhan tunteminen. Tämä rauha on kaiken taustalla oleva ihmisille yhteinen olotila, mihin ihminen automaattisesti sulautuu, kun harjoittaa meditaatiota oikein riittävän kauan.

        Itse lisään tuohon, että kosmisessa mielenrauhassa ilmenee myös erilaisia kykyjä, joista jälleensyntymismuisti on merkittävin. Jälleensyntymismuisti on siis sellainen muisti, joka muistaa kaikki elämänsä, ei pelkästään muutamaa niistä.

        Meditoimisiin.


      • Anonyymi

        Jälleensyntymismuisti olisikin todellinen läpimurto.
        Meille ei suoda tuota muistia, koska sellainen vesittäisi jälleensyntymien tarkoituksen...joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.


    • Anonyymi

      Aloittaja lykkää elämän kurjuudet Saatanan kontolle, vaikka tämä sai valtansa kaikkivaltiaalta Jahvelta, joka lisäksi kaikkitietävänä tiesi mitä Saakutarallaa tulee tekemään.

      Minkä vuoksi Jahve meni alunalkaenkaan sössimään ja miksei ole tullut toisiin aatoksiin edes pitkään jatkuneen kokeilunsa aikana?
      Taitaa olla varsinainen vastuunpakoilija tai vastaavasti varsinainen arkkisadisti.

      • Anonyymi

        Oikeastaan Saatana ei saa valtaansa Jumalalta. Saatanalla ei näet ole muuta valtaa kuin mitä ihmiset hänelle antavat. Otetaan esimerkiksi Juudas Iskariot. Hän varasti opetuslasten yhteisestä kukkarosta. Saatana hyödynsi tätä ahneutta ja antoi Juudakselle ajatuksen Jeesuksen kavaltamisesta. Niinpä Juudas sopikin pappien kanssa, että vastineeksi 30 hopearahasta luovuttaa Jeesuksen heidän käsiinsä. Juudas olisi voinut toimia kuten Jeesus toimi autiomaassa Saatanan kiusatessa. Apostoli kirjoittikin: "Vastustakaa perkelettä, niin se pakenee." Ymmärtäkää ja muistakaa siis, että Saatanan valta on peräisin ihmisiltä. Ihmisistä itsestään riippuu paljonko Saatanalla on valtaa maailmassa.


    • Anonyymi

      Kristinuskokin on luopunut helvettiopistaan. Tilalla on ns. Anhillaatio-oppi eli sielu katoaa. Pahantekijä niinkuin hyväntekijä saa ansioidensa mukaisen elämän KARMAN lain mukaan. Jopa jo tässä elämässä.

    • Anonyymi

      SIELUTTOMUUDEN VALINNEILLE IKUINEN HELVETTI JAHWEN PETTURUUDESTA! ÖKÖ_ÖHÖ_ÖNÖ, SIELUASI ET SAA JA ME KAIKKI YLÖSTEMMATUT AIDOT KRISTITYT JATKAMME IKUISEEN ELÄMÄÄN! YLÖSTEMPAUS TARKOITTAA KIRJAIMELLISESTI, ETTÄ MEIDÄT TEMPAISTIIN SUORAAN YLÄPUOLELLANNE OLEVAAN JAHWEN PARATIISIIN!

      • Anonyymi

        Saanko minä aloittaa tempaukset, montako teitä olisi jättämään tämän maan.
        Perinnöt otan palkkioksi.


    • Anonyymi

      Alottajalle täytyy vastata: Onko kristittyä tuomita ja toivoa toisille kärsimystä? Olen myös huomannut että "tosiuskovaiset" kärsii eniten elämässä omasta mielestään, liekkö tuo joku taivaaseen pääsy rituaali vai olisiko vika omassa päässä joka ei toimia järjellä? Kun hylkää uskonnot ja ajattelee järjellä niin maanpäällinen kärsimys nuilta pieniltä osilta loppuu... ei tarvitse todistella joka suuntaan että on hyvä ihminen ja olla auttamassa ihmisiä jotka vain hyväksikäyttävät sinua. Jos Jumala olisi olemassa niin miksi sallisi tälläisen elämän tai häntä ei kiinnosta tai hän ei olekkaan niin hyvä... joten elä elämää eläkä mieti liikaa, selkeästi et taida nauttia uskovaisen elämästä..

      • Anonyymi

        #Jos Jumala olisi olemassa niin miksi sallisi tälläisen elämän tai häntä ei kiinnosta tai hän ei olekkaan niin hyvä... joten elä elämää eläkä mieti liikaa, selkeästi et taida nauttia uskovaisen elämästä..#
        Maalliseen elämiin ei pitäisi sekoittaa Jumalaa ollenkaan, muuten kuin sen ymmärtämiseen ylimpänä viisautena.
        Siis siihen, ettei kuolemaa ole.
        Meille on tavattoman vaikeaa ymmärtää, että kun fyysinen tietoisuus loppuu, jatkuu se toisella tasolla.
        Tämä tietoisuuden tila on tajuttava, jotta käsittäisi sen, miksi Jumala sallii...niin epä'oikeudettomilta tuntuvat tapaukset...niitähän on pilvin pimein?
        Ylin tietoisuus on samalla kuolemattomuus, joten ehkäpä tätä vasten on helpomaa ymmärtää 'järjettömiä tapauksia'?


    • Anonyymi

      Helvetissä on kaikkea saastaista... pedofileja, pedofiliaa, murhaajia, korruptoituneita poliitikkoja, haureutta, murhia, sotia, tauteja, piinaa, kidutusta, tuskaa... Kaiken tämän näet ympärilläsi, koska olet jo siellä, Helvetissä. Kuka loi sinulle mätänevän ja tautisen lihasäkin? Kuka loi pedofilin ja johdatteli pienen tytön hänen luokseen? Miksi tyttö löytyi maahan kaivettuna? Miksi vanhemmat joutuvat kitumaan loppuelämänsä lapsensa niin raa'asti menettäneenä? Jos ajattelet, että tutkimattomat ovat Jumalan tiet, niin olet eksyttetty. Se Suuri Paha on kaiken tämän takana. Jumala loi vain sielut ja Taivaan. Raamattukin on vain Pahan kirjoittama harhautus, turhan toivon antaja. Jeesus on Peto Vapahtajan muodossa. Kaiken Saatana kätkee kauniiden ja toiveikkaiden asioiden joukkoon, jotta et näe sitä, mikä on suiraan edessäsi. Kukapa voisi uskoa, että tämä kaikki onkin yhtä Helvettiä, sillä uskothan ehkä sinäkin, että Alussa Jumala loi Maan ja savesta ihmisen. Olemme Suuren Petoksen uhreja ja Saatanan panttivankeja. Syy miksi kukaan ei näe Jumalaa... eikö se ole selvä?

      • Anonyymi

        Kyllä kaikenlaiset murhaajat ja ryöstäjät pääsevät paratiisiin, kunhan puolustavat Jeesusta. Ristillä Jeesus sanoi kuolemaantuomitulle rikolliselle: »Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa.»

        Helvettiin joutuu buddhalaiset munkit, intiaanit, shamaanit, tietäjät. Rauhaa rakastavat luonnonkansat. Paratiisiin pääsee murhaajat, ryöstäjät, raiskaajat, sekä he jotka tunnustavat uskonsa Jeesukseen.


      • Anonyymi

        "Paratiisiin pääsee murhaajat, ryöstäjät, raiskaajat......."
        Ehkä islamin opissa. Sitähän se marttyyrius tarkoittaa siinä uskonnossa.


    • Anonyymi

      Helvetti on maanpäällä.
      Vapaus koittaa 'kuolemassa', joka ei ole kuolema vaan syntymä todellisempaan maailmaan, kukin omalle tasolleen.
      Näin sen käsitän ja mitä muuta siihen liittyy, jää nähtäväksi, kokemukseksi ja toivottavasti 'muistaisin,' näytettäisiin menneet elämät.

      • Anonyymi

        Sodat, taudit, nälänhädät ja vaikka mitkä, helvetti on tosiaankin täällä maan päällä!


      • Anonyymi

        Helvetti on nyt maan päällä, mutta missä se on sitten, kun maa puhdistetaan? Jossakin sen on pakko olla! On pakko olla paikka kurittomille sieluille, koska heitä ei voi palauttaa sivistyksen pariin, eikä heitä nykyisen voimassaolevan "taivas-ohjeistuksen" mukaan voida tuhota.

        Kyllä, se on jo valmiina kuoleman portin tuolla puolella. Mikään ei ole kiveen hakattu, kaikki uudistuu. Myös "helvetti" on uusi ja perustettu meidän ajanlaskumme kukaan vuonna 2010. Se on määräaikainen, ei ikuinen. Mikä tekee siitä vaikean, on se, että siellä ei voi kuolla ja näin vapautua piinasta ja rajuistakin kohtaloniskuista.


    • Anonyymi

      Joh 23:31 pala lintuja pallata kukkia ja aamulla meille piru näyttää pyllyä.. totisesti! Aamen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe