Tein päätöksen vieroittaa itseni unilääkekierteestä. Jätin asian Herralle, mutta silti muutama esirukouksen huokaus ei olisi pahitteeksi. Kiitos jos jaksat, pari sanaa riittää.
Eroon unilääkkeistä
7
92
Vastaukset
- Anonyymi
Tervettä unta voi ehkä edistää myös melko tavallisilla pikku jutuilla. Illalla otettu magnesiumvalmiste, banaani ja kaurapuuro tai jonkunlainen kauramaito saattaisi auttaa rauhoittumaan ja rentoutumaan.
Tuo on helppo, mutta ennemmin tai myöhemmin iskee tappava tauti, vaikkapa syöpä.
Silloin usko ja rukouksen voima koetellaan. Siinä joutuu miettimään luottaako lääketieteeseen vai taikauskoon.- Anonyymi
Olet sinä ihmisparka ihme tyyppi. Olet änkeytynyt uskovien foorumeihinkin.
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä ihmisparka ihme tyyppi. Olet änkeytynyt uskovien foorumeihinkin.
Asiasta ei uskonharhaisella ole mitään argumentoitavaa, eihän?
Tunnet piikin lihassasi?
- Anonyymi
Rukoilen sinulle onnettomuutta, jossa sinusta tulee vihannekseen verrattavissa olio ja kaikki murheesi poistuu.
Eikö ole hienoa !
Jumala kuulee kaikki rukoukset 😱- Anonyymi
Kiitos vaan hema.
- Anonyymi
Jotain ihmeellistä tapahtui, nukuin noin 7 tuntia neljännestabletilla. Aamulla muistin kaikki lukusanat espanjaksi, jota olen opiskellut.
Joku on sittenkin rukouksin auttanut, ainakin Jeesus! Suuri kiitos ja hali, tästä on hyvä jatkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292835- 951079
- 58921
- 66885
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6867olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75744Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739